C20XE calibra "röpöttää" ja sammuu
-
rompeettori
- 'Kadett'

C20XE calibra "röpöttää" ja sammuu
Eli nyt on tuo calibra muutaman kertaa parin viikon aikana tehnyt sellaisen tempun, että kun n. 2000-3000 kierroksilla ajelee ihan normaalisti ja pikkasen kiihyttää, niin alkaa hervoton "röpötys", kuulostaa kuin kävisi kolmella. Jotenkuten kuitenkin liikkuu, muttei ota kierroksia. Kytkimen kun painaa pohjaan niin sammuu, eikä lähe käyntiin kovinkaan helposti. Sitten kun saa käyntiin niin toimii taas ihan normaalisti. Missä vika? Vikakoodit luen kyllä huomenna. Itse epäilisin sytkäpuolta kun tuolla lailla sekoilee välillä, mutta sitten taas alkaa toimia. Onko muilla ollut tällaista/missä on ollut vika?
Re: C20XE calibra "röpöttää" ja sammuu
Oiskohan kampuran anturi/johdot lopussa.rompeettori kirjoitti:Eli nyt on tuo calibra muutaman kertaa parin viikon aikana tehnyt sellaisen tempun, että kun n. 2000-3000 kierroksilla ajelee ihan normaalisti ja pikkasen kiihyttää, niin alkaa hervoton "röpötys", kuulostaa kuin kävisi kolmella. Jotenkuten kuitenkin liikkuu, muttei ota kierroksia. Kytkimen kun painaa pohjaan niin sammuu, eikä lähe käyntiin kovinkaan helposti. Sitten kun saa käyntiin niin toimii taas ihan normaalisti. Missä vika? Vikakoodit luen kyllä huomenna. Itse epäilisin sytkäpuolta kun tuolla lailla sekoilee välillä, mutta sitten taas alkaa toimia. Onko muilla ollut tällaista/missä on ollut vika?

Kadett köntys ja "Tyttö" .
terokimmo=kaikkien kirjotusvirheidenäiti.Sori kirjoituksen laatu...
Re: C20XE calibra "röpöttää" ja sammuu
Niinkin yksinkertainen asia jonka itse tekisin heti, tulpat ja niiden johdot.. Ja kaikki letkuvuodot..
Ascona B
Corsa A (1.3s, 1.3i, 1.6gsi)
Kadett C coupe ja E GT
Vectra A cdx ja GT
Astra F Sportive
Corsa A (1.3s, 1.3i, 1.6gsi)
Kadett C coupe ja E GT
Vectra A cdx ja GT
Astra F Sportive