Opel Kadettiin LCD -näyttö?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
KaMaSa
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja KaMaSa »

Käykö Senatorin LCD -näyttö Kadettiin? Kadettini on -89 1.6S sedan. Auttakaa... :smile:
Ab_Phreak
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Ab_Phreak »

eli tarkoitat varmaan nopeus mittaria, muistini mukaan kateettiin on iki oma digimittari jossa taisi viellä olla mekaaninen nopeus vaijeri, joten tod. näk. ei sillä senatorissa taisi olla sähkönen nop...
Jani Mukkala
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Jani Mukkala »

Gsi e-kadetissa on LCD eli digimittaristo vakiona,siitä saanee sen helpoiten.
Ei ole riemulla rajaa,kun opelilla ajaa!
badfear2001
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja badfear2001 »

Kadetin digitaalimittaristossa on sähköinen liitäntä nopeusmittarille, ei siis vaijeria.
Itse olen laittanut digimittariston Kadetista Astraan, joten uskaltaisin sanoa että sama temppu onnistuu myös Kadettin välillä. Etsit vain käsiisi korjausoppaan josta näet molempien mallien johdotukset ja alat vertailemaan. Joitain vetoja voit joutua itse tekemään.

Jos olet hankkimassa digimittaristoa niin osta sellainen paketti jossa on : itse LCD, liittimet (2 kpl) johtopätkineen, sekä vaihdelaatikkoon nopeusmittarin vaijerin tilalle tuleva anturi.
Ab_Phreak
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Ab_Phreak »

muistaakseni on olemassa digimittari Kadett/ascona jossa anturi on mittarin päässä. että se meni heittämällä kiinni..
Vastaa Viestiin