Entä jos ei oo ottanu opintolainaa? Pitääkö sit ottaa?m.k kirjoitti:^Juu niin se on että opintolaina pitää nostaa ennen kuin sossusta saa pennin jeniä.
Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
-Hylättyjen Opelien loppusijoituspaikka-
Ascona A/B x3 //Manta B//Rekord E2 x2//Omega B x3//Frontera//Vectra C2 V6
MantaGsi kirjoitti:Entä jos ei oo ottanu opintolainaa? Pitääkö sit ottaa?m.k kirjoitti:^Juu niin se on että opintolaina pitää nostaa ennen kuin sossusta saa pennin jeniä.
Ei tarvi, tietääkseni.
Eli jos vanhemmat tienaa alle 22 000e/v, niin saa niin paljon opintotukea, kun mahdollista
, eli 200e/kk(opintoraha) + mahdollisesti muut maksut.
-Hylättyjen Opelien loppusijoituspaikka-
Itse olisin vahvasti sitä mieltä kun asiaa selvittelin tuossa syksyllä että tarvitsee. Opintolaina lasketaan tuloiksi, eli mitä se nyt on muutaman satasen kuussa. Tulothan katsotaan koko ruokakunnan osalta eli tuohon lasketaan opintotuki/tuet, mahdolliset palkat tai työttömyyskorvaukset, jos saa Kelalta asumistukea niin se jne. Eli jos lainaa ei ole ottanut niin se ei tarkoita sitä etteikö sitä laskettaisi silti tuloihin. Itse asiassa opiskelija aika heikoilla sen suhteen että saisi tuolta sossusta yhtikäs mitään etenkin jos Kelalta on jo myönnetty kämppään yleinen asumistuki (perheellisethän ei opiskelijan asumislisää saa). Ja muistakin esim. auto- tai muista kulutusluotoista lasketaan menopuolelle vain korot, eli lyhennykset pitää maksaa omasta pussista.Veikka kirjoitti:MantaGsi kirjoitti:Entä jos ei oo ottanu opintolainaa? Pitääkö sit ottaa?m.k kirjoitti:^Juu niin se on että opintolaina pitää nostaa ennen kuin sossusta saa pennin jeniä.
Ei tarvi, tietääkseni.
Mielipide on kuin persereikä. Meillä kaikilla on sellainen, ja meistä kaikista toisen sellainen haisee pahalta.
No, jos sulla ei ole luottotietoja, niin silloin et saan lainaa, jolloinka sitä ei sitten vaaditakkaan.m.k kirjoitti:Itse olisin vahvasti sitä mieltä kun asiaa selvittelin tuossa syksyllä että tarvitsee. Opintolaina lasketaan tuloiksi, eli mitä se nyt on muutaman satasen kuussa. Tulothan katsotaan koko ruokakunnan osalta eli tuohon lasketaan opintotuki/tuet, mahdolliset palkat tai työttömyyskorvaukset, jos saa Kelalta asumistukea niin se jne. Eli jos lainaa ei ole ottanut niin se ei tarkoita sitä etteikö sitä laskettaisi silti tuloihin. Itse asiassa opiskelija aika heikoilla sen suhteen että saisi tuolta sossusta yhtikäs mitään etenkin jos Kelalta on jo myönnetty kämppään yleinen asumistuki (perheellisethän ei opiskelijan asumislisää saa). Ja muistakin esim. auto- tai muista kulutusluotoista lasketaan menopuolelle vain korot, eli lyhennykset pitää maksaa omasta pussista.Veikka kirjoitti:[quo
Ei tarvi, tietääkseni.
Ite sain aikoinaan soppalasta rahaa koulunkäyntiin. Kun sanoin etten saa opintotukea, enkä lainaa. Myönnettiin vajaat 200 € kk soppalasta. Ja asuin kotona silloin.
Ja mikäs laki pakottaa ottamaan opintolainaa, joka katotaan tuloksi, jonka joudut maksamaan takaisin, korkojen kanssa
Voivitu nlainaukset maksimissaan 3 kpl
Mistähän päin internaattia löytäisi kannettavista tietokoneista tietoa mallia: Pomi ja takakannessa 5750, Celeron 466. Olisi kiva jos joku löytäisi hieman tietoa näinkin vanhasta läppäristä. Google tarjoili melkoisesti EO:ta
Kuvia ei löytänyt ollenkaan. Läppärin tarkkaa mallia ei ole muita kuin nuo tiedot. Eli sehän voi olla: Fujitsu, CompaQ, Toshiba...Keleen pomit 
Opel Omega B X25xe (Rakas rakoperse)
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda
www.pomi.fi voisi löytyä jotain yhteystiedon tynkää ja sitä kautta tarkempia speksejäapusähis kirjoitti:Mistähän päin internaattia löytäisi kannettavista tietokoneista tietoa mallia: Pomi ja takakannessa 5750, Celeron 466. Olisi kiva jos joku löytäisi hieman tietoa näinkin vanhasta läppäristä. Google tarjoili melkoisesti EO:taKuvia ei löytänyt ollenkaan. Läppärin tarkkaa mallia ei ole muita kuin nuo tiedot. Eli sehän voi olla: Fujitsu, CompaQ, Toshiba...Keleen pomit
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Löytykin tietoa
3h ja tulos NEC Versa
Opel Omega B X25xe (Rakas rakoperse)
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda
Voiko visalaskusta maksaa minimisumman ja kokosumman väliltä jotain?
Esim: jos mun visalasku on 1000€ ja minimi summa on 5% niin maksasin vaikka sen 800 visalaskua pois?
Esim: jos mun visalasku on 1000€ ja minimi summa on 5% niin maksasin vaikka sen 800 visalaskua pois?
Tottakai voi.Nipe kirjoitti:Voiko visalaskusta maksaa minimisumman ja kokosumman väliltä jotain?
TBD
Nipe kirjoitti:Voiko visalaskusta maksaa minimisumman ja kokosumman väliltä jotain?
Sama se on kuin talolainakin. Säähän saat maksaa sen pois milloin haluat
saako joulukalenterinlukun avata jo klo 00:00 vai pitääkö odottaa aamuun?
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
^Eihän sillä ajankohdalla ole väliä, että saahan sen avata heti 0.00
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Eipäs kun aina aamulla! 
mie avaisin kaikki luukut ekana päivänäipa kirjoitti:saako joulukalenterinlukun avata jo klo 00:00 vai pitääkö odottaa aamuun?
Omega A