Vaihdeongelma Calibrassa
Vaihdeongelma Calibrassa
kävin tos äsken laittamassa calikan käyntiin ja kokeilin vaihteita niin mistä mahtaa johtua että kun laittaa kakkosen tai nelosen päälle niin vaihdekepin juuresta kuuluu sellane rohiseva ääni? koneesta tai mistään muualta ei kuulu mitään paitti vaihekepin juuresta...ääntä ei kuulu kun laittaa 1,3,5 tai pakin mutta silloin kun kyseisiltä vaihteilta laittaa vapaalle...mistä mahtaapi johtua? 
Re: Vaihdeongelma Calibrassa
Siirretty paremmalle alueelle ja otsikko myös muutettu paremmaksi. Kannattaa kiinnittää näihin asioihin huomiota jos haluaa vastauksiakin kysymykseen.
-ylläpito
-ylläpito
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Nyppäset irti sen "nahan" siitä kepistä. Lähtee ihan kampeamalla. Sitten pääsetkin näkemään kepin "pallonivelen", ja muut liikkuvat osat siitä kepin juuresta. Kannattaa rasvata ne kaikki, niin ääni tod.näk. katoaa.
Pihassa: f11 530d, Model 3 LR
Tallissa: Vectra 2000 16v 1990
Entisiä: vectra b v6, Astra gsi 16v, Calibra 16v, Calibra tbo 16v, Calibra 8v, Astra c18xe, vectra c20xe ja useampi muukin
Myös varmaan päässyt hiekkaa ja roskia,mitkä ääntelee. Nekin rasvausta ennen pitäis saada pois.tavalla tai toisella.Vetoakselirasva esim.AksuPaksu kirjoitti:Nyppäset irti sen "nahan" siitä kepistä. Lähtee ihan kampeamalla. Sitten pääsetkin näkemään kepin "pallonivelen", ja muut liikkuvat osat siitä kepin juuresta. Kannattaa rasvata ne kaikki, niin ääni tod.näk. katoaa.

Kadett köntys ja "Tyttö" .
terokimmo=kaikkien kirjotusvirheidenäiti.Sori kirjoituksen laatu...
Ei voi vastustaa kiusausta.....
Sullon liian pitkä se keppi! Kun maahan osuu
Mua ei naurata yhtään
Sullon liian pitkä se keppi! Kun maahan osuu
Mua ei naurata yhtään
Astra G 1.6
Astra H 1.7
Astra H 1.7
heheee...unique kirjoitti:Ei voi vastustaa kiusausta.....
Sullon liian pitkä se keppi! Kun maahan osuu![]()
Mua ei naurata yhtään