tunnistamaton logo
Re: tunnistamaton logo
^comfort plussissakin lukee vaan comfort kylkilistassa.
No aika kieros saa olla silimät et tosta B:n saa...Zafira kirjoitti:Se yrittää esittää B:tä. "Breeze".Diizei_ kirjoitti:Kyllähän se tuommoinen taitaa olla.
Vieläku joku kertoo merkityksen
näillä mennään...
- Insignia B Sports Tourer 1,6T 2020 -
- Kadett C Coupé 1200S 1976 -
- Astra G Cabriolet 2,2 Bertone 90 years 2004 -
- Vivaro 1,6 Biturbo Sportive 2016 -
- Insignia B Sports Tourer 1,6T 2020 -
- Kadett C Coupé 1200S 1976 -
- Astra G Cabriolet 2,2 Bertone 90 years 2004 -
- Vivaro 1,6 Biturbo Sportive 2016 -
Kiitoksia:)
Se mitä vielä voisi olla, on keskikäsinoja. Se olis aika pop edessä, siihen kun on jo vecussa tottunut. Mutta tuossakin autossa, hankintahinnasta on 4 vuoden ja 100tkm aikana hävinny reilu puolet. Ei paha. Mitäköhän nää spessut on ollu... varmaa ne ohjaimet ratissa ja ne alupallot. En sit tiedä onko muuta. Vitun paljon paremmat ajovalot on muuten tossa zafirassa ku -08 veccussa. täytyy lauantaina päivänvalolla hieman enemmän perehtyä siihen, oon sen nähnyt valoisassa viimeks maanantaina kaupassa
Se mitä vielä voisi olla, on keskikäsinoja. Se olis aika pop edessä, siihen kun on jo vecussa tottunut. Mutta tuossakin autossa, hankintahinnasta on 4 vuoden ja 100tkm aikana hävinny reilu puolet. Ei paha. Mitäköhän nää spessut on ollu... varmaa ne ohjaimet ratissa ja ne alupallot. En sit tiedä onko muuta. Vitun paljon paremmat ajovalot on muuten tossa zafirassa ku -08 veccussa. täytyy lauantaina päivänvalolla hieman enemmän perehtyä siihen, oon sen nähnyt valoisassa viimeks maanantaina kaupassa
Insignia 1.6T Executive 2020
Subaru Legacy 1998
Subaru Legacy 1998
ja mä oon nauranut aina että onkos tää joku teinituninki raacing merkki opelin imagon kohotukseen.Jaku kirjoitti:No aika kieros saa olla silimät et tosta B:n saa...Zafira kirjoitti:Se yrittää esittää B:tä. "Breeze".Diizei_ kirjoitti:Kyllähän se tuommoinen taitaa olla.
Vieläku joku kertoo merkityksen
...ekana tullut kyllä aina mieleen 1.2 merkki...
Taitaa Spikey sun "1.2" kadetti ottaa sen 0-100km/h samassa ajassa sekunteina.

Kadett köntys ja "Tyttö" .
terokimmo=kaikkien kirjotusvirheidenäiti.Sori kirjoituksen laatu...