Vectra b 2.2 -01 xenon-ongelma

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Janne-K
'Agila'

Re: Vectra b 2.2 -01 xenon-ongelma

Viesti Kirjoittaja Janne-K »

Joo mulla vika korjaantui kun vaihdoin ohjainlaitteen.
Ohjainlaite oli jostain kolariautosta ja maksoi 85€, uutta laitetta en saanut mistään,
automuovi:n myyjän mukaan olis pitäny ostaa koko umpio uusi, joka maksoi 600€
Itse kun kyselin niin kyllähän tuon ohjainlaitteen joka on ruuveilla kiinni umpion pohjassa saa erikseen ja joka näkyykin tuossa ylempänäkin olevissa kuvissa. Paikallisen Opel liikkeen mukaan ruotsin varastosta löytyy, joten kolmen päivän toimitus ajalla semmoisen sais, tämä osa on kokeiltu vaihtaa kaverin kolari vectrasta ja ei mitään apua ollut, mutta tarkoitatko vaihtaneesi umpion sisällä näkyvän osan josta lähtee suoraan johto xenon polttimolle kun sitä ei ainakaan merkkiliikkeestä saa erikseen ja taitaa kyllä vaihtaminenkin olla mahdotonta umpiota leikkelemättä.
(FIN)TaJy
'Kadett'
'Kadett'

Re: Vectra b 2.2 -01 xenon-ongelma

Viesti Kirjoittaja (FIN)TaJy »

Joo en sitte tiä, että miksi olis pitäny ostaa koko umpio. Tuntui, että se myyjä ei ymmärtänyt mitä tarkoitin, vaikka kuinka tarkasti selitin sille tämän asian.
Lopuksi se puhui jostain omegan ohjainyksiköstä ja jostain korkeudensäätömoottorista, mä en pysyny enää kärryillä, mutta onneksi tämä purkaamon mies tiesi asiansa ja sanoi, että kyllä se vika on ohjainlaitteessa.
Vastaa Viestiin