Kyynärnoja C-Vectraan
Kyynärnoja C-Vectraan
Olen edellisissä autoissa tottunut kyynärnojaan etupenkkien välissä ja nyt kun sitä ei ole, kyynärpää hakee tukea ties mistä.
Eli saako jälkiasennuksena kyynärnojaa ja jos saa, onko jumalattoman kallis? Ensisijaisesti alkuperäinen, koska noista tarvikeosista on ollut
hieman huonoja kokemuksia (ovat jotenkin hintelästi kiinni, sävyerot sisustukseen jne jne). Jos jollain on ylimääräinen, saa tarjota.
Kenties ulkomailta jostain?
Eli saako jälkiasennuksena kyynärnojaa ja jos saa, onko jumalattoman kallis? Ensisijaisesti alkuperäinen, koska noista tarvikeosista on ollut
hieman huonoja kokemuksia (ovat jotenkin hintelästi kiinni, sävyerot sisustukseen jne jne). Jos jollain on ylimääräinen, saa tarjota.
Kenties ulkomailta jostain?
Re: Kyynärnoja C-Vectraan
Tossa ois heti yks sulle http://www.autopurkaamot.com/naytaosa.p ... kyynärtuki
Tai jos sul nahka sisusta niin sielt löytyy nahkainenkin!
Tai jos sul nahka sisusta niin sielt löytyy nahkainenkin!
Kiitos vinkistä.
Muistanko nyt ihan väärin, että minulla ei olisi taakse mitään suuttimia ja tuossa ne taas ovat...muistanko oikien? Jos näin on, niin
onko asennuksen kanssa jotain probleemia...kuinkas tuo asennus näin jälkikäteen, mitä pitää repiä auki?
Muistanko nyt ihan väärin, että minulla ei olisi taakse mitään suuttimia ja tuossa ne taas ovat...muistanko oikien? Jos näin on, niin
onko asennuksen kanssa jotain probleemia...kuinkas tuo asennus näin jälkikäteen, mitä pitää repiä auki?
Asennuksesta tai suuttimista en tiedä, mutta muistaakseni tuo maksaa alkuperäisosana aivan helevetisti.. Tuo 70 ekua on halpa, hae oitis pois! 
Opel Manta B R6 "i300"
Opel Manta B 2.4 "i400"
Opel Manta B 2.4 "i400"
kannattaa samasta autosta hommata samalla niille suulakkeille putkistot,voi olla että joudut vaihtamaan koko keskikonsolin.
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
Joo mistään asennuksista en tiedä mut sen tiedän et toi melko edullinen vissiin mut kannattaa varmaan soittaa ja kysellä vähän niin tietää sit mitä sielt tulee!
Niin...aloin tuossa miettimään, että kuinkas se kyynärnoja tuleekaan loppujen lopuksi kiinni. Kun mullahan se keskikonsoli on tällä hetkellä ihan tasainen "laatta", jossa ei ole oikeastaan mitään härpäkkeitä. Siis onhan siinä kä'särin vieressä se pikku kannellinen lokero, sit se vähän isompi lokero ja sit takamatkustajille tuhkakuppi, mutta periaatteessa pelkkä "tasainen lauta". Noo, jos siihen nyt laittaisi sen kyynärnojan, niin kovin matalalle jäisi. Eli pitääkö tuohon kyynärnojan alle laittaa joku "säilytyslokero", jonka jälkeen se kyynärnojakin tulisi oikealle korkeudelle. Tai pitääkö tosiaan olla ihan erilainen koko keskikonsoli, jossa takaosaa on muotoiltu jotenkin korkeammalle, jolloin sen päälle tuleva kyynärnoja olisi oikealla korkeudella.....nyt jos kyynärnojan vaan länttäis keskikonsolin päälle, niin kovin kovin matalalle jäisi...kannattaa samasta autosta hommata samalla niille suulakkeille putkistot,voi olla että joudut vaihtamaan koko keskikonsolin.
Eli tuo itse kyynärnoja olisi kyllä tod.edullinen, mutta pitääkö siihen alle ostaa joku 500eur säilytysboksi tai koko keskikonsoli....kertokaa nyt tietämättömälle kuinka tuo koko systeemi toimii.
Tuolta alhaaltahan tuo tulee kiinni, tuhkakupin taakse.

Ja nojan alapuolelle kuuluu tuo korkeampi säilytysboksi (http://www.autopurkaamot.com/naytaosa.p ... i%20lattia).

Jos haluat takasuulakkeet toimimaan, täytyy vaihtaa myös lämmönjakoboksi takailmakanaviston lisäksi sellaiseen jossa on lähdöt myös taakse (ei liene kovin edullinen)...
Ja nojan alapuolelle kuuluu tuo korkeampi säilytysboksi (http://www.autopurkaamot.com/naytaosa.p ... i%20lattia).
Jos haluat takasuulakkeet toimimaan, täytyy vaihtaa myös lämmönjakoboksi takailmakanaviston lisäksi sellaiseen jossa on lähdöt myös taakse (ei liene kovin edullinen)...
Kiitos Jartsi selvistä ohjeista!!
Eli pitäisi ostaa sitten sekä tuo kyynärnoja, että säilytysboxi - kuten vähän uumoilinkin.
Olisin ihan muistanut, että tuo keskikonsoli on yhtä puuta alusta loppuun, mutta ilmeisesti se onkin kahdesta palasta, kuten tuossa alemmassa kuvassa näkyy...
Nyt sitten herää se kysymys, että ovatko noi keskikonsolit aina saman harmaita/mustia? Itselläni on tuollainen tummanharmaa, kuten tuossa kuvassakin näyttäisi olevan. Sitä vaan ajattelin, että ei ihan optimi, jos keskikonsolin alkupää (se vaihdekepin ympäristö) on erivärinen kuin toi takaosa...hmmm...tietty jos ne on aina samaa "tummanharmaata" niin no problem.
Ja onkos toi asennus silleen simppeli, että pystyy tekeen tyyliin "pihassa pakkasessakin"?
Eli pitäisi ostaa sitten sekä tuo kyynärnoja, että säilytysboxi - kuten vähän uumoilinkin.
Olisin ihan muistanut, että tuo keskikonsoli on yhtä puuta alusta loppuun, mutta ilmeisesti se onkin kahdesta palasta, kuten tuossa alemmassa kuvassa näkyy...
Nyt sitten herää se kysymys, että ovatko noi keskikonsolit aina saman harmaita/mustia? Itselläni on tuollainen tummanharmaa, kuten tuossa kuvassakin näyttäisi olevan. Sitä vaan ajattelin, että ei ihan optimi, jos keskikonsolin alkupää (se vaihdekepin ympäristö) on erivärinen kuin toi takaosa...hmmm...tietty jos ne on aina samaa "tummanharmaata" niin no problem.
Ja onkos toi asennus silleen simppeli, että pystyy tekeen tyyliin "pihassa pakkasessakin"?
Anteeksi tyhmyyteni,,,,mutta eikös noissa kaikissa C-Vectroissa olekaan vakiona tuota kyynärnojaa ja ilmasuuttimia taakse???
Olen luullut, että on, koska en ole ainakaan itse nähnyt yhtään C-Vectraa, joissa näitä ei olisi ollut......mutta ilm. olin väärässä. Liittyykö asia vuosimalliin vai varustelutasoon?
Ps. Tuon puuttuvan kyynärnojan laitto jälkeenpäin ei ole ihan niin helppo juttu, mitä voisi kuvitella, ei ainakaan olut ex-autossani 2002 Passatissa....
Olen luullut, että on, koska en ole ainakaan itse nähnyt yhtään C-Vectraa, joissa näitä ei olisi ollut......mutta ilm. olin väärässä. Liittyykö asia vuosimalliin vai varustelutasoon?
Ps. Tuon puuttuvan kyynärnojan laitto jälkeenpäin ei ole ihan niin helppo juttu, mitä voisi kuvitella, ei ainakaan olut ex-autossani 2002 Passatissa....
Vectra Wagon C Turbo (VXR look)
Ex-Kadett GT, EX-Vectra A GT, EX-Astra-95
Ex-Kadett GT, EX-Vectra A GT, EX-Astra-95