unique kirjoitti:Jos pikkuveli muuttais mun kämppikseks ni maksaako kela sille normaalin asumislisän opintotukeen?
Se on siis opiskelija..
Jos teette vuokrasopimuksen. Silloin sinä taas joudut maksamaan pääomatuloista 29% veroja.
Tuosta verotettavasta osasta saa sitten vähentää yhtiövastikkeen, vesi- yms. kulut. mitä asuntoon tulee.
Ööh tota noin
Siis mä asun kaupungin vuokratalossa nyt itekseni..Ja pikkuveli siis muuttais tänne mun kämppikseks..
Ettei kela taas kato tässä sukunimeä ja sano että kun mä olen sen perhettä ni mun pitäs maksaa vuokra kokonaan tai muuta paskaa..?
unique kirjoitti:Jos pikkuveli muuttais mun kämppikseks ni maksaako kela sille normaalin asumislisän opintotukeen?
Se on siis opiskelija..
Jos teette vuokrasopimuksen. Silloin sinä taas joudut maksamaan pääomatuloista 29% veroja.
Tuosta verotettavasta osasta saa sitten vähentää yhtiövastikkeen, vesi- yms. kulut. mitä asuntoon tulee.
Ööh tota noin
Siis mä asun kaupungin vuokratalossa nyt itekseni..Ja pikkuveli siis muuttais tänne mun kämppikseks..
Ettei kela taas kato tässä sukunimeä ja sano että kun mä olen sen perhettä ni mun pitäs maksaa vuokra kokonaan tai muuta paskaa..?
Vuokrakämpästä en tiedäkään, yllä oleva oli omistusasuntoon.
^^ Ne olettaa Kelalla, että pikkuveljesi maksaa puolet vuokrasta. Tai ainakin näin ne tekee jos pariskunta muuttaa yhteen, joten oletan että toimii myös samalla tavalla tässä tilanteessa. Asumislisää maksetaan sitten sen mukaan paljon se puolikas vuokran suuruus on.
Woody kirjoitti:Miten 5W30 öljy voi olla polttoainetaloudellisempaa?
Siis tuohan perustuu ihan siihen, että nämä nykyaikaiset moottorit, jotka käyttävät noita "longlife" öljyjä, syövät sitä sen 1L/1000km ja näinollen polttoainetta menee vastaava määrä vähemmän
Tuo longlife varmaan perustuukin siihen, että mosa syö sen litran tuhannella, niin 30tkm vaihtovälillä on öljyt vaihtuneet jo moneen kertaan
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Eikö tossa ps3 oo enää paineen tunnistinta X napissa? Kiva pelata auto pelejä, ainakun painaa niin on kaasupohjassa heti joten kaiheeta räpyttämistä esim kurveissa.
Woody kirjoitti:Miten 5W30 öljy voi olla polttoainetaloudellisempaa?
Siis tuohan perustuu ihan siihen, että nämä nykyaikaiset moottorit, jotka käyttävät noita "longlife" öljyjä, syövät sitä sen 1L/1000km ja näinollen polttoainetta menee vastaava määrä vähemmän
Meikän opeliksin huoltokirjas öljynkulutuksen kerrotaan olevan 0,6L/100km
Pinohiiri kirjoitti:Eikö tossa ps3 oo enää paineen tunnistinta X napissa? Kiva pelata auto pelejä, ainakun painaa niin on kaasupohjassa heti joten kaiheeta räpyttämistä esim kurveissa.
Onko se joskus ollut analoginen? Laita kaasu ja jarru nappeihin R2 ja L2 niin johan pystyy pelaamaan mukavammin (ja vaihteet X ja neliö). Ainaki GT5P:ssä ja Burnoutissa pystyy vaihtamaan, mutta en kaikista tiedä.
Jos ne on joutunu edellisiä ecotekkejä korjaamaan takuuseen,kun ohjurinkumit on olleet irti ja öljyn kulutuksen ohjearvo on ylittynyt,nyt on pantu niin isot luvut että piisaa vaikka puuttuis koko ohjurit
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)