DVD -soitinta hankkimassa, apua kaivataan valintaan...

Kaikki autohifiin liityvät asiat.
Soittimet, kaiuttimet, vahvistimet, johtosarjat, jne...
Sendu
'Senator'
'Senator'

Re: DVD -soitinta hankkimassa, apua kaivataan valintaan...

Viesti Kirjoittaja Sendu »

Ei kellään ole kokemusta www.euro1supply.com soittimista? Olen katellu kahta soitinta joissa on 7" sisään kääntyvä näyttö ja hintaa 262€

Tässä olisi linkit kyseisiin soittimiin, mutta on tuo englanti sen verran heikko :banghead: etten saa tietoa mitä eroa noissa soittimissa on ja kumpi olisi sitten parempi. Onkohan noihin luottamista, sillä hinta on kuitenkin sen verran matala ettei sitä voi edes verrata merkkisoittimiin.

http://www.euro1supply.com/product_info ... ts_id=1222

http://www.euro1supply.com/product_info ... ts_id=1225
Chevrolet Trans Sport 3.4 V6 AT vm.98
Ex:Opel Omega 2.5 V6 AT Sport vm.99
hesssu
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja hesssu »

Enochian kirjoitti:Taitaa mennä omalle ostoslistalle tuo Procemax PX7016.D kun hintaa on enää 108€. Tuohon hintaan ei kannata tilata edes Kiinasta mitään. Ominaisuudet näyttää olevan ainakin paperilla hyvät tuohon hintaluokkaan.
Oma Procemax PX7016.D soitin ei meinannut lukea enää levyjä kunnolla. Hermot meni totaalisesti ton paskan kanssa ja nyt soittimena on JVC KD-DV7402. Nyt olen tyytyväinen :yes:
Opel Vectra 2,5 v6 -00
Peugeot 106 Gti -98

Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.
Enochian
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Enochian »

Itse olen vielä procemaxiin tyytyväinen, kattonäyttö tulee huomenna UPSn kyydissä mutta asennus saa odottaa siihen asti että vaimo saa jonkun toisen auton työmatkoilleen tai sysleri saa tummennukset laseihinsa.
Vastaa Viestiin