X25TD nosto/siirto-pumppu...
-
Ässvaltti Indeksoija
- 'Agila'
X25TD nosto/siirto-pumppu...
Hep..
Mistä/kenellään tiedossa X25TD'n tankin nosto/siirto -pumppua? Viestittäkääs tavalla tai toisella...
- ÄI
Mistä/kenellään tiedossa X25TD'n tankin nosto/siirto -pumppua? Viestittäkääs tavalla tai toisella...
- ÄI
- StarBreakeR
- 'Diplomat'

Re: X25TD nosto/siirto-pumppu...
pirkkalan avk:lta vois löytyä.. sinne pääty mun omega ja sanoivat pistävänsä lihoiksi.
Pahimman savun hälvettyä vaihdetaan 6" galvanoidut sulakkeisiin.
Zafira-A-OPC, Astra-F-Cabrio, Ascona-A-3.0t
Vianlukua, security code ja ohjelmointeja.. silloin kun jaksaa.
Zafira-A-OPC, Astra-F-Cabrio, Ascona-A-3.0t
Vianlukua, security code ja ohjelmointeja.. silloin kun jaksaa.
MoiÄssvaltti Indeksoija kirjoitti:Hep..
- ÄI
mie tilastin sen erikoisrenkaalta! Oli 50€ halvempi kuin paikallisissa varaosaliikkeissä. Täällä 170€ ja hyö möi sen 124€ toki siihen tuli 12€ kuluja ku postiennakolla tuli paketti, mutta halvempi kuitenkin. S-postiosoite on sinne: varaosat@erikoisrengas.fi
Oon juuri vaihtamassa sitä pumppua , mutta perkellll..se onki ihan erilainen ku edellisis autoissani ja tuo pumppu kkököttää tankin pohjassa!! Miten sen saa pois, kansi on jo irti..
perk..laitan takaisin on jo niin myöhä
kannattas ottaa selvää ensin miten toimitaan..
-
Ässvaltti Indeksoija
- 'Agila'
?! Erinlainen... no voe viiillisika.
Eli olisikos kenellään mitään tietoa mitä kaikkea onkaan mahdollisesti edessä?
Itse olin katsellut tätä ohjetta.
Eli itsellä olisi juuri toi pumpun (putken sissällä) vaihto edessä. Samalla käydä koko kapula läpi muutenkin.
Kuulemma toi lisäputken juuri/liitos kohta on aika arka paikka x25td'lle.
Huomenna selviää..
Eli olisikos kenellään mitään tietoa mitä kaikkea onkaan mahdollisesti edessä?
Eli itsellä olisi juuri toi pumpun (putken sissällä) vaihto edessä. Samalla käydä koko kapula läpi muutenkin.
Kuulemma toi lisäputken juuri/liitos kohta on aika arka paikka x25td'lle.
Huomenna selviää..
Ässvaltti Indeksoija kirjoitti:?! Erinlainen... no voe viiillisika.
Huomenna selviää..
Hei tuo kuvahan selventää jo aikas paljon, nyt tietää mitä sieltä pitäs nousta ylös!
Täytyy yrittää tänä iltana uudestaan vaihtaa tota pumppua!
Kiittooos!
Ascona 2.0 S vm. 1980
-
Ässvaltti Indeksoija
- 'Agila'
http://i28.photobucket.com/albums/c247/ ... 008005.jpg
Tuossa pumpun osat miinus itse pumppu. Toi pikku "U"-muotoinen ei sitten ole sokka. Vaan BMW'n v-mielessä tekemä irrotuspainike pohja imuletkun tiitokselle. Täysi v***u pieni liukas paska joka varmaan löytyy sieltä tankista jos et ole tarkkana. Sama liitoskohta on ilmeisesti heikko leinkki vähäisellä täytöllä ilmenevillä ajo ongelmilla.
Tuon liitoksen irrotettua toi koko hylsy tulee ulos aika helposti. Kiinikkeenä vain ne neljä ulkokehän muovilpika liitosta. Juu kummatkin tassut pitää saada tankkiin irrotuksessa.
Kasaamis vaiheessa muistakaa että pumpum kumi eka (musta kuvassa) sähköliitos, pujotettuna valkoisesta osasta seuraavaksi. Yhdistä T-putki ja valkoinen osa valmiiksi. Varmista tiiviste valkoisessa putkessa (kohti pumppua). Sitten VAIN kaikki kasaan.
Itsellä meni 3 yritystä....
Tuossa pumpun osat miinus itse pumppu. Toi pikku "U"-muotoinen ei sitten ole sokka. Vaan BMW'n v-mielessä tekemä irrotuspainike pohja imuletkun tiitokselle. Täysi v***u pieni liukas paska joka varmaan löytyy sieltä tankista jos et ole tarkkana. Sama liitoskohta on ilmeisesti heikko leinkki vähäisellä täytöllä ilmenevillä ajo ongelmilla.
Tuon liitoksen irrotettua toi koko hylsy tulee ulos aika helposti. Kiinikkeenä vain ne neljä ulkokehän muovilpika liitosta. Juu kummatkin tassut pitää saada tankkiin irrotuksessa.
Kasaamis vaiheessa muistakaa että pumpum kumi eka (musta kuvassa) sähköliitos, pujotettuna valkoisesta osasta seuraavaksi. Yhdistä T-putki ja valkoinen osa valmiiksi. Varmista tiiviste valkoisessa putkessa (kohti pumppua). Sitten VAIN kaikki kasaan.
Itsellä meni 3 yritystä....
Muuten tuo operaatio oli (kiitos ohjeiden) loppujenlopuksi yllättävänkin iisi!
Kiitos hyvistä neuvoista ja kuvista
Stressitöntä joulun aikaa
Ascona 2.0 S vm. 1980
Voiko tuonne vaihtaa muuta siirtopumppua kuin alkuperäisosan??
Kait sinne voi laittaa minkä haluaa, jos ja kun vaan saa sopimaan paikalleen...
Pitäis kans vaihtaa omaan tuo siirtopumppu. Uusikin on jo kuukauden päivät pyöriny hanskalokerossa, vielä kun sen joku vaihtais.
Hirveita hintoja ootte noista maksaneet. Täällä päin merkkiliike edullisin vaihtoehto!
JiiPee
Pitäis kans vaihtaa omaan tuo siirtopumppu. Uusikin on jo kuukauden päivät pyöriny hanskalokerossa, vielä kun sen joku vaihtais.
Hirveita hintoja ootte noista maksaneet. Täällä päin merkkiliike edullisin vaihtoehto!
JiiPee
Mitä JiiPee tuosta maksoi? tai kait sen helpoiten saa selville kun menee merkkiliikkeeseen kysymään 
Onkos tuossa siirtopumppu siis tankin sisällä? Vai onko tankin ulkopuolella pumppua?
Onkos tuossa siirtopumppu siis tankin sisällä? Vai onko tankin ulkopuolella pumppua?