Ihan 100% oikeaa toimintaa kuskilta, ei räkänonkkia tarvitse paapoa. Rautaa kupoliin, niin osataan käyttäytyä.Ioni kirjoitti:Aivan 100% on jotain öykkäröineet nämä nuoret. Mitä sitten, ei se oikeuta rautatangolla lyömään päähän?Woody kirjoitti:^ Uskoisin että vaikka olisin kännissä nousisin bussiin maksaisin ja istuisin paikoilleni niin minua ei hakattaisi putkella. Ellei sitten kuskilla alkaisi viirata päässä.
Tässä jutussakaan en usko kuskilla viiraavan päässää, vaan kyytiin on pyrkinnyt edelleen niitä kännisiä räkänökkia jotka on olevinaan maailman kovimpia jätkiä... Tuo kellonaika viittaisi ainakin tuollaisen tilanteeseen.
Mutta jos näin ei ole sitten on kuskin päässä vika. Uskotko sinä itse todellakin noiden 20 vuotiaden "miesten" pyhyyteen?
Kuskilla ja kaikilla, ketkä on sitä mieltä että on oikein lyödä toista rautatangolla kupoliin, viiraa päässä ja pahasti.
Iltalehden / Uutistarjonnan helmet!
Re: Iltalehden / Uutistarjonnan helmet!
Tarviiko enempää enää sanoa.Woody kirjoitti:Ihan 100% oikeaa toimintaa kuskilta, ei räkänonkkia tarvitse paapoa. Rautaa kupoliin, niin osataan käyttäytyä.Ioni kirjoitti:Aivan 100% on jotain öykkäröineet nämä nuoret. Mitä sitten, ei se oikeuta rautatangolla lyömään päähän?Woody kirjoitti:^ Uskoisin että vaikka olisin kännissä nousisin bussiin maksaisin ja istuisin paikoilleni niin minua ei hakattaisi putkella. Ellei sitten kuskilla alkaisi viirata päässä.
Tässä jutussakaan en usko kuskilla viiraavan päässää, vaan kyytiin on pyrkinnyt edelleen niitä kännisiä räkänökkia jotka on olevinaan maailman kovimpia jätkiä... Tuo kellonaika viittaisi ainakin tuollaisen tilanteeseen.
Mutta jos näin ei ole sitten on kuskin päässä vika. Uskotko sinä itse todellakin noiden 20 vuotiaden "miesten" pyhyyteen?
Kuskilla ja kaikilla, ketkä on sitä mieltä että on oikein lyödä toista rautatangolla kupoliin, viiraa päässä ja pahasti.
TBD
Ymmärrän hyvin bussikuskia. Ajatteleppa kun vuodesta toiseen känniset pennut aukoo päätä ja rähinöi. Varmasti siinä joilekin kertyy painetta sen verran, että jossain vaiheessa napsahtaa. Itse en varmastikaan jaksaisi. Siksi en olekaan bussikuski eikä varmaan tuonkaan olisi kannattanut olla...
^ Kato mie hyväksyisin sen että jos itse menisi juovuksissa öykkäröimään jonnekin linja-autoon et jos pataan tulisi niin tuli. Itse aiheutettua. MInua vituttaa kaikki tuollainen jos ei osata kännissä käytyä, sen näki tuola inglesissä keskiviikkona berrys bubissakin kun suomipojat ottaa vähän liikaan, niin alkaa se vittu haluuks sä turpaan? Vittu kun luon tällä tuopilla sua päähän niin sä putoa.
Et edelleenkin jos pojat on pikkuhuppelissa yrittänyt linkkiin pyrkiä ja siitä kuski on suivaantunnut ja putkella "hakannut" niin en sitä ymmärrä. Mutta jos siinä on tultu vittuimoisessä kännissä tultu riehumaan ja huutamaan linkkiin niin ei muuta kuin putkea päähän niin eiköhän pojat rauhotu.
Et edelleenkin jos pojat on pikkuhuppelissa yrittänyt linkkiin pyrkiä ja siitä kuski on suivaantunnut ja putkella "hakannut" niin en sitä ymmärrä. Mutta jos siinä on tultu vittuimoisessä kännissä tultu riehumaan ja huutamaan linkkiin niin ei muuta kuin putkea päähän niin eiköhän pojat rauhotu.
Itelläs viiraa.kaikilla, ketkä on sitä mieltä että on oikein lyödä toista rautatangolla kupoliin, viiraa päässä ja pahasti.
Ihan oikein noille ketä kuski pamputti, siis jos he tämän itse riehumisellaan aiheuttivat.
Ja kaikki joiden mielestä se on ok niin riviin vaan,ilmottaudun vapaaehtoiseksi lyöjäksi niin otetaan sitten uudet mielipiteet ylös kun lääkäri on parsinut haavat kasaankaikilla, ketkä on sitä mieltä että on oikein lyödä toista rautatangolla kupoliin, viiraa päässä ja pahasti.
Ihan oikein tolle kuskille että tulee syytteet ja lähtee työpaikka/korttikin melkovarmasti,saapahan miettiä sitten että kannattiko. Itsehän on ammattinsa valinnut,eihän portsaritkaan hakkaa näitä suunsoittajia sairaala kuntoon ja ne sentään törmää niihin varmaan useammin.
Oppivat stna olemaan,se on kyllä kumma homma että kaikki pullamössö räkänokat hiemankin alkoholia saatuaan on sitten porukalla soittamassa turpaansa,vtun sankarit.
Henk koht olen heittänyt baareissa käymisen kokonaan pois kun nykyään tulee joka ikinen reissu joku jantteri soittamaan suutansa periaatteella kohta saa joku turpaansa,yleensä tilanne vielä tuntuu siltä että kavereilla tekisi mieli antaa nyrkkiä mutta ei oikein uskalla kuitenkaan,kai ne sitten haluaa sitä rautatankoa päähänsä niinkuin tässä tapauksessa.
Ihme pään silitystä ja kukkahattuilua tämäkin topikki taas täynnä...
Henk koht olen heittänyt baareissa käymisen kokonaan pois kun nykyään tulee joka ikinen reissu joku jantteri soittamaan suutansa periaatteella kohta saa joku turpaansa,yleensä tilanne vielä tuntuu siltä että kavereilla tekisi mieli antaa nyrkkiä mutta ei oikein uskalla kuitenkaan,kai ne sitten haluaa sitä rautatankoa päähänsä niinkuin tässä tapauksessa.
Petri T kirjoitti:Ja kaikki joiden mielestä se on ok niin riviin vaan,ilmottaudun vapaaehtoiseksi lyöjäksi niin otetaan sitten uudet mielipiteet ylös kun lääkäri on parsinut haavat kasaankaikilla, ketkä on sitä mieltä että on oikein lyödä toista rautatangolla kupoliin, viiraa päässä ja pahasti.![]()
Ihan oikein tolle kuskille että tulee syytteet ja lähtee työpaikka/korttikin melkovarmasti,saapahan miettiä sitten että kannattiko. Itsehän on ammattinsa valinnut,eihän portsaritkaan hakkaa näitä suunsoittajia sairaala kuntoon ja ne sentään törmää niihin varmaan useammin.
Ei portsarit hakkaakkaan ja eikä myöskään kauppan vartijat
Jos linjuri kuskilla nyt sattuu napsahtamaan päässä niin siitä nousee ihan vitun moinen keskustelu, puolesta ja vastaan. Ihminen sekin vaan on, ja eihän tässä vielä olla kuultu kuin osatotuus iltalehden värittämänä.
Mielenkiintoista otsikointia. Ilmeisesti mies on sitten ollut syytön rikoksiin, joista on elinkautisen saanut. Ei voi käsittää...
Vaaraton elinkautisvanki jatkaa pakoaan
"Vaaraton elinkautisvanki jatkaa pakoaan
Vanki oli ollut lomilla Kangasniemellä, eikä palannut määräajassa Pyhäselän vankilaan.
Pyhäselkä
Karjalainen
Elinkautista vankeusrangaistusta suorittamassa ollut vanki ei palannut sunnuntaina määräaikaan mennessä poistumisluvaltaan Kangasniemeltä takaisin Pyhäselän vankilaan.
Vanki on ollut poistumisluvilla useita kertoja onnistuneesti, eikä häntä pidetä vaarallisena, kertoo Pyhäselän vankilan johtaja Samuli Laulumaa lyhyessä tiedotteessaan."
Vaaraton elinkautisvanki jatkaa pakoaan
"Vaaraton elinkautisvanki jatkaa pakoaan
Vanki oli ollut lomilla Kangasniemellä, eikä palannut määräajassa Pyhäselän vankilaan.
Pyhäselkä
Karjalainen
Elinkautista vankeusrangaistusta suorittamassa ollut vanki ei palannut sunnuntaina määräaikaan mennessä poistumisluvaltaan Kangasniemeltä takaisin Pyhäselän vankilaan.
Vanki on ollut poistumisluvilla useita kertoja onnistuneesti, eikä häntä pidetä vaarallisena, kertoo Pyhäselän vankilan johtaja Samuli Laulumaa lyhyessä tiedotteessaan."
Mitä järkeä on tehdä töitä tässä yhteiskunnassa? Raataa pienellä palkalla ja polttaa itsensä loppuun. Tehköön ne töitä, jotka haluavat, niin minä elän yhteiskunnan tuella ja vapaa-aikaa riittää... Ei raha ole kaikki kaikessa, elää voi muutenkin.
Jos ei samat kaverit, niin samanlaiset.zell kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/helsinki/200812 ... 4_hi.shtml
Kerrankin asiallinen bussikuski.Varmaan verenpaine nousee vähemmästäkin juoppojen kusipäiden kuskaamisesta...
Luulisin.
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/44234-b ... tiin-ranne
Poliisi sai joululahjan. Pitkä saikku täydellä palkalla, tosin haittaahan se kipsi jonkin verran elämää.Jukka T kirjoitti:Jos ei samat kaverit, niin samanlaiset.
Luulisin.
Mitä järkeä on tehdä töitä tässä yhteiskunnassa? Raataa pienellä palkalla ja polttaa itsensä loppuun. Tehköön ne töitä, jotka haluavat, niin minä elän yhteiskunnan tuella ja vapaa-aikaa riittää... Ei raha ole kaikki kaikessa, elää voi muutenkin.
Samoilla linjoilla, vituttaa ihan suunnattomasti kun ei voi nykyään edes rauhassa istua iltaa ilman että joku tulee aukomaan turpaansa lähes joka jumalan kerta...Beeascona kirjoitti:Henk koht olen heittänyt baareissa käymisen kokonaan pois kun nykyään tulee joka ikinen reissu joku jantteri soittamaan suutansa periaatteella kohta saa joku turpaansa,yleensä tilanne vielä tuntuu siltä että kavereilla tekisi mieli antaa nyrkkiä mutta ei oikein uskalla kuitenkaan,kai ne sitten haluaa sitä rautatankoa päähänsä niinkuin tässä tapauksessa.![]()
Kai meikäläinen on otollinen kohde kun on rillit eikä muutenkaan kovin roteva roppa.
No taannoin tulikin sitten se mitta täyteen mut ei siitä sen enempää...
Johnny, la gente esta muy loca.
Ei, tuollainen on ihan hyväksyttävää. Kännissä saa tehdä mitä vaan, aukoa päätä ja hakata ihmisiä. Ei tuollaisille saa tehdä mitään, etenkään "hakata" rautaputkella. Silloin sulla viiraa päässä.Jossi kirjoitti:Poliisi sai joululahjan. Pitkä saikku täydellä palkalla, tosin haittaahan se kipsi jonkin verran elämää.Jukka T kirjoitti:Jos ei samat kaverit, niin samanlaiset.
Luulisin.
-
Savolainen
- 'Diplomat'

Just.. Kunpa vaan olisi suomen valtiolla rahaa antaa X-26 höpöntekijöitä kaikille paikkakunnille. Meinaan, että tuollaiset nuijat menisivät nopeammin pakettiin ilman turhaa urheilua.Jossi kirjoitti:Poliisi sai joululahjan. Pitkä saikku täydellä palkalla, tosin haittaahan se kipsi jonkin verran elämää.Jukka T kirjoitti:Jos ei samat kaverit, niin samanlaiset.
Luulisin.
TKP+Paini+liukas alusta + yllättävä tilanne. Tulee nopeasti rannevammoja vartalokaato ja torjuntatilanteissa. Monesti rannevamma tietää siirtoa kentältä pois jopa loppu-uraksi, riippuen miten pahasti on mennyt.
Jaa, tuossa puhuttiin vaan ihan kipsistä, ei avomurtumasta ja/tai leikkauksesta. Jo titetysti esim. veneluu tai vastaava pieni luu, joissa on olematon verenkierto murtuu/menee poikki, niin asia on täysin eri. Ei välttämä luudu ja voidaan käyttää jopa luusiirteitä luupankista leikkauksen kautta. Töissä kaksi teloi itsensä viime vuonna. Toinen kaatuessaan keittiöjakkaralla pokeria pelatessa ja toinen rullaluistimilla. Kyseisissä tapauksissa toipuivat kyllä, aikaa se kyllä vei, kun kummallakin pärähti kunnolla pienempiä luita. Toinen lopetti juuri hiihtouransa SM-tasolla, mutta vamma ei sitä aiheuttanut. Harvoin ranteen murtuma johtaa pysyviin muutoksiin ja tietyissä lajeissa ne on arkipäivää, toki kaikkihan on mahdollista. On sitä itsekki tultu puusta mahalleen 6 metrin korkeudesta ja rannehan siinä murtui, vaan hyvinhän tuo parani, vaikka käsi taittui täysin alle ranteesta. Käsi vaan roikkui kuin märkä rätti ranteesta.Savolainen kirjoitti:Just.. Kunpa vaan olisi suomen valtiolla rahaa antaa X-26 höpöntekijöitä kaikille paikkakunnille. Meinaan, että tuollaiset nuijat menisivät nopeammin pakettiin ilman turhaa urheilua.
TKP+Paini+liukas alusta + yllättävä tilanne. Tulee nopeasti rannevammoja vartalokaato ja torjuntatilanteissa. Monesti rannevamma tietää siirtoa kentältä pois jopa loppu-uraksi, riippuen miten pahasti on mennyt.