Tuossapa kun olin ajalemassa Vectrallani yksi päivä ja kuuntelin musaa niin ihan yks kaks kaikki kajarit meni mykäksi eikä mitään enää kuulunut vaikka soitin näytti toimivan ihan normaalisti ja pyöritti levyä niinkuin pitääkin.
Kokeilin sitten yksinkertaisinta ratkaisua ja otin akusta miinuspiuhan hetkeksi pois ja laitoin takaisin ja johan taas kuului äänet kajareista.
Nytpä kävi sama homma uudelleen eli äänet hävis tyystin vaikka soitin näyttäisi normaalisti toimivan vaan enää ei akun kaapelin irroittelu auttanut.
Mistäkähän pitäisi alkaa vikaa metsästämään?
Auto siis B Vectra 1.6 vm. -96
Soittimena Pioneerin CD MP3 soitin ja joku erillissarja asennettuna edellisen omistajan toimesta jo.
Vectran kajarit meni mykäksi
Re: Vectran kajarit meni mykäksi
annappa olla vähän pitempään pois, vaikka yön yli, joskus se on auttanut radion toimintaan.
opel vectra c 2,2 gts
Nytpä oli piuha pidempään irti vaan eipä auttanu se.
Jaha, taitaa olla ihan henkimaailman juttuja nämä.
Tänään kun iltapäivästä olin lähdössä ajelemaan niin päätinpä piruuksissani kokeilla laittaa soittimen päälle ja kas kummaa jo alkoi musiikki kuulumaan komeasti ja voimakkaasti.
Ehkäpä siellä on jossain päin jonkinlainen kosketushäriö vaan hankala alkaa tutkimaan.
Noh katsotaan miten pitkään nyt tuo taas haluaa toimia
Tänään kun iltapäivästä olin lähdössä ajelemaan niin päätinpä piruuksissani kokeilla laittaa soittimen päälle ja kas kummaa jo alkoi musiikki kuulumaan komeasti ja voimakkaasti.
Ehkäpä siellä on jossain päin jonkinlainen kosketushäriö vaan hankala alkaa tutkimaan.
Noh katsotaan miten pitkään nyt tuo taas haluaa toimia
Olisko jostain ovesta oven ja karmin välinen johto poikki...ja ottaa oikoseen.
Opel Astra
Mini One
Mini One