ootko etes kuullu ikinä ??Realsanta kirjoitti:ei noissa oo oikiaa ääntä enää noissa uusissa kikottimissa
** Opel Manta "400" 2.4 CIH ** Päivitetty 24.9
Re: ** Opel Manta 2.4 "400" ** Päivitetty 24.11
Tämä on kyllä suomen upeimpia autoja! 
Tuleeko se nauhoitettuna stereoista?Realsanta kirjoitti:ei noissa oo oikiaa ääntä enää noissa uusissa kikottimissa
-
Christoffer
- 'Kadett'

Hezzu kirjoitti:Tuleeko se nauhoitettuna stereoista?Realsanta kirjoitti:ei noissa oo oikiaa ääntä enää noissa uusissa kikottimissa
Ne on ääntä nopeampia ?
Nooh,jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen.Itse olen tätä mieltä,että aivan sama moni sylinterinen,millä tilavuudella,minä vuonna rakennettu,moni venttiilinen se (moottori) on,mutta sitten kun se(moottori) luovuttaa (ja mieluiten vaparina) +100hv/litra... NIIIN SE KUULOSTAA VAAN NIIN VITUN HYVÄLTÄ!!Realsanta kirjoitti:ei noissa oo oikiaa ääntä enää noissa uusissa kikottimissa
SORRY,meni pahasti ooteen puolelle
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Jaa että 2.4CIH 4-syl 8V -motti esim. 190hv'lla ei sit kuulosta hyvältä? Heh, kyllä jokainen pikkasenkin enemmän piristetty alkaa kuulostaa hyvältä.. tarkoitin tällä suomeksi siis sitä, että kyllähän se sadan hepan litrateho on kunnioitettava saavutus, mutta myös 85-100hv/l on hyvin ja hyvin kulkee.. no joo, blaah.
edit:// Kirjotushäröjä..
edit:// Kirjotushäröjä..
"On tämä saatana työmaa!"
Kyllä kevyesti viritetty 3L Cih 6zyl tuottaa makeat äänet oikealla putkistolla
samanlaisia ei saa tekemälläkään c30se vaikka onkin CIH peruja mutta venttilin kulmat ja venttiilit on eri ei vaan tuu oikeaa ääntä
tokihan biimerinkin kuutonen syytää komiaa ääntä
tuossa moniventtiili koneessa ääni on niin paljon sivistyneempi kuin näissä 2venaa pytyssä olevissa kukin tykkää mistä haluaa itse tykkään näistä karkeemista äänistä
toki tuo 2.4 16v rautapannu kyllä tuottaa maukkaat äänet ainakin 400 versiona.
en nyt muista millaiset tuo katkaistulla kannella tuotaa vaikka semmoisekkin oon kuullu botnia ringillä siintä on tosin aikaa jo vuosia
Kyllä vapari on vapari
samanlaisia ei saa tekemälläkään c30se vaikka onkin CIH peruja mutta venttilin kulmat ja venttiilit on eri ei vaan tuu oikeaa ääntä
tokihan biimerinkin kuutonen syytää komiaa ääntä
tuossa moniventtiili koneessa ääni on niin paljon sivistyneempi kuin näissä 2venaa pytyssä olevissa kukin tykkää mistä haluaa itse tykkään näistä karkeemista äänistä
toki tuo 2.4 16v rautapannu kyllä tuottaa maukkaat äänet ainakin 400 versiona.
en nyt muista millaiset tuo katkaistulla kannella tuotaa vaikka semmoisekkin oon kuullu botnia ringillä siintä on tosin aikaa jo vuosia
Kyllä vapari on vapari
still nun, Engländer Kriegsschiff es ist oben
Komppaan, terveisiä vaan mm. Kipelle!Realsanta kirjoitti:Kyllä kevyesti viritetty 3L Cih 6zyl tuottaa makeat äänet oikealla putkistolla:
Nuo
Eli penkeistä tulisi ns. puolinahat ja ainoa kangas on keskellä. Samalla poistuisi harmaat keinonahka-osat sivuista, niskatuista sekä selkänojasta. Penkeistä saisi näin täysin priimat ja komppaisi hyvin muuten täysin mustan sisustan kanssa. Tuli eilen juteltua asianosaavan verhoilijan kanssa ja antoi toteutuksesta vihreää valoa
Mielipiteitä (ei pussihousuilta

Opel Manta B R6 "i300"
Opel Manta B 2.4 "i400"
Opel Manta B 2.4 "i400"
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
joo keinohalalla noi harmat osta sitten tuo reuna sitten mustalla plyyssillä 
still nun, Engländer Kriegsschiff es ist oben
Alcantaraa penkkeihin.
Vähän OT, mutta äkkiä piiloon tuo johto (RCA?).. 
levanen kirjoitti:Vähän OT, mutta äkkiä piiloon tuo johto (RCA?)..
Ei tuo kuva ole minun Mantasta, tuon kuvan R6-Manta on nykyään tämän näköinen >
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... &sk=t&sd=a
Reunat olisi tarkoitus laittaa kanssa nahalla > plyyssi vaikea löytää samanlaisella kuosilla kuinRealsanta kirjoitti:joo keinohalalla noi harmat osta sitten tuo reuna sitten mustalla plyyssillä
Opel Manta B R6 "i300"
Opel Manta B 2.4 "i400"
Opel Manta B 2.4 "i400"
No hyvämikkis kirjoitti:levanen kirjoitti:Vähän OT, mutta äkkiä piiloon tuo johto (RCA?)..![]()
Ei tuo kuva ole minun Mantasta, tuon kuvan R6-Manta on nykyään tämän näköinen >
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... &sk=t&sd=a