Minkä merkkinen soitin autossanne on?
Tossa yksi yö mietin , että saa aika varas olla jos tosta pihalta soittimen vie. Mulla on kuitenkin hälytin autossa ja itse olen parinkymmenen metrin päässä autosta. On nyt jo pari viikkoa tullut yöt valvottua viiteen asti tallissa ja ensimmäinen tästä talosta lähtee viideltä töihin eli ei sille varkaalle oikein saumaa jää. Omistan yhä tuliaseita joten pistoolista sitten vaan jos hälytin alkaa huutamaanOn 2003-07-07 12:31, Megaman wrote:
Öh,tuota...? Eiks ole vähän hölmöä täällä hehkuttaa,mitä kaikkea kivaa autoista löytyy? Varmaan aika moni muukin "taho" seuraa näitä palstoja. Tulipa vaan mieleeni.
-----Zeni-----
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
-
Ab_Phreak
- 'Kapitän'

sonyn surku kiakkomylly siihen liitettynä tällä hetkellä kuskin vakkari repsikan 6 kertaavaihettu 4 tuumanen, takatilan äänestä vastaa 2xProaudio
biltemmannin 1F konkka(estämään jälkikäyntiä) 1xPheonix goldin (olikohan se M25)
<font size=-1>[ This Message was edited by: Ab_Phreak on 2003-07-18 07:54 ]</font>
biltemmannin 1F konkka(estämään jälkikäyntiä) 1xPheonix goldin (olikohan se M25)______________________________
Tuning isn't something you do it's a way of life...
<font size=-1>[ This Message was edited by: Ab_Phreak on 2003-07-18 07:54 ]</font>