DTI Vectran häiriövalot?

Keskustelua Opelin dieselmoottoreista.
msainio
'Kadett'
'Kadett'

DTI Vectran häiriövalot?

Viesti Kirjoittaja msainio »

Hoi! löytysköhän jostain noita vectran mittaristo valojen kuvia ja mitä ne tarkoittaa? mulla syttyi outo valo mittaristoon kellon alle ja auton käsikirja ei kerro tuosta valosta mitään. eli manuaalin mukaan ei kyseisessä vectrassa pitäisi moista valoa ollakkaan, kiitos jo etukäteen!!!!
m.k
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Re: DTI Vectran häiriövalot?

Viesti Kirjoittaja m.k »

Kerro lisää minä värinen valo, minkälainen kuva jne...
Mielipide on kuin persereikä. Meillä kaikilla on sellainen, ja meistä kaikista toisen sellainen haisee pahalta.
msainio
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja msainio »

Niin siis valo mikä palaa on keltainen ja siinä on ympyrä ja ja katko viivat ympyrän kummallakin puolen. saisko tästä kuvauksesta mitään selvää!!!! valo palaa heti kun virrat päälle kääntää.
m.k
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja m.k »

Onko tuossa checkcontrol? Kuulostais jotenkin jarrupalojen valolta, jos ei palat oo kulunu niin sillon anturit perseellään. Mutta eikö B-Vectrassa jo pitäis tulla näyttöön BrakePad teksti vai onko noissakin samaa checkcontrolia kuin vanhemmissa Opeleissa?
Mielipide on kuin persereikä. Meillä kaikilla on sellainen, ja meistä kaikista toisen sellainen haisee pahalta.
ramo79
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja ramo79 »

Kuulostaisi samalta vialta mitä itse kanssa ihmettelin kun ei löytynyt ohjekirjasta ollenkaan... Eli jarrupalat edestä kuluneet. Anturi muistaakseni ainoastaa edessä kuskin puolella. Ja anturi ei tule palojen mukana vaan erikseen ostettava.

Ja jos katsot että on paloja vielä jäljellä niin kuluneen levyn reunan korkea ruosteharjanne kuluttaa anturin kohtaa.
Opel kadett C useita eri tekniikoilla 1,2-1,9 turbo
Vastaa Viestiin