keskiviikoksi pitäs tulla ku ei hyllys ollut.
sitten saa ottaa perstuntuma mittauksia

Lähetä sieltä tännekin päin, pari liikettä soittelin ja 50€.illu86 kirjoitti:kävin tos opel liikkees ja laitoin tilaukseen b-paineensäätimen sen 2.6 ompun oman... 33€ oli hintaa..
keskiviikoksi pitäs tulla ku ei hyllys ollut.
sitten saa ottaa perstuntuma mittauksia
Helppohan se engelsmannien on tollanen tehä kun ei ole ohjauslaitteet ja jarrukamat turbon asennuksen tiellä...Snowman kirjoitti:Löyty tuollasen astran turbotus kuvat.
Mitään muuta tietoa en löytänyt kun noi kuvat.
Vääntö/hevosvoima käyrät pitääs jostain löytyä, tämä kottoro siis jostainpäin englannista.
Nyt löyty oikeet tiedot:
- 370hp
astra c25xe turbo spec:
TD05 turbo
TRL spec low compression forged pistons
TRL spec 2.5" t304 stainless exhaust system
TRL spec stainless steel polished boost pipes
TRL spec forged FMIC
TRL spec fast road clutch
TRL spec Headers and up pipe
full TRL engine rebuild
F28 gearbox
Quaiffe Atb
DTA pro series 8 ecu
Turbosmart T-Reg pro FPR
Turbosmart megasonic BOV
Innovate wideband
Powertec metal gauze airfilter
walboro 255 fuel pump
SFS blue silicone hoses
Mulle on nyt jääny vähän epäselväksi tuo väri homma, missä se tuossa nokassa näkyy..Jope kirjoitti:Isossa maailmassa jotkut ovat joutuneet kusetetuiksi, kun ovat kyselleet 3 litraisen imunokkien perään. Eli nokkien tunnistus menee seuraavasti:
x30xe:n imunokka
Oliko helppo laittaa ja missä säädin sijaitsee?illu86 kirjoitti:eilen sain b-paineensäätimen (3.8bar) saman tien heitin sen kiinni sinne..
ainakin alavääntö parani melkolailla ja varmaankin tehotkin kasvoi pitäs käydä kokeilemas kiihdyttää nopeusnäyttötauluun
200m nopeusnäyttö kyltin kohdalta alkaa kiihdyttää niin 81km/h oon saanu tauluun lukemat..
wille kirjoitti:Oliko helppo laittaa ja missä säädin sijaitsee?illu86 kirjoitti:eilen sain b-paineensäätimen (3.8bar) saman tien heitin sen kiinni sinne..
ainakin alavääntö parani melkolailla ja varmaankin tehotkin kasvoi pitäs käydä kokeilemas kiihdyttää nopeusnäyttötauluun
200m nopeusnäyttö kyltin kohdalta alkaa kiihdyttää niin 81km/h oon saanu tauluun lukemat..