Astra G:hen tehokkaampaa valoa keulalle
Astra G:hen tehokkaampaa valoa keulalle
Eli ostin fk:n tummapohjaiset enkelit ja niissä on valoteho suoraan sanottuna surkee.
Meinasin tilata xenon jälkiasennus paketin jos niillä sais vähän enemmän valoa irti. Onko kellään kokemusta kyseisestä asennuksesta,laitonhan se on?Miten poliisit/katsastusmiehet suhtautuu asiaan? Mistä ootte tilannut xenon sarjoja? Saako mistään xenoneille tarkoitettuja enkelin silmiä? Kauheet kyselyt päällä,mut tiedän et täällä on asian tuntevaa porukkaa 
Re: Astra G:hen tehokkaampaa valoa keulalle
Jos umpioissa on DC-merkintä, autossas on valojenpesurit ja se on rekisteröity ennen 10/2000, niin xenoneista tulee ihan lailliset. Jos joku noista puuttuu, niin ottaa vaan xenonit katsatuksen ajaks pois.
Jos taas valotehoa haluat, niin osta tälläset -> http://ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=10& ... &sk=t&sd=a
e: Ja täältä Ollo-laatua halvalla.
Jos taas valotehoa haluat, niin osta tälläset -> http://ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=10& ... &sk=t&sd=a
e: Ja täältä Ollo-laatua halvalla.
Jos tilaan tuolta kilpailija.com:sta xenon asennus-sarjan,niin mikähän noista mahtaa olla oikea paketti kyseiseen autoon?Oon niin vähän aikaa ollu tän asian kans tekemisissä,et homma on viel aika hakusessa.
Eli jos laitan ton xenon sarjan noihin enkeleihin niin joudun vaihtamaan ne orkkis valot aina katsastukseen?
Mitkä polttimot niissä enkeleissä on? Jos H1, niin ostat H1-sarjan jne. Katsastukseen laitat sitten halogeenipolttimot takas, 10min homma.epiq kirjoitti:Jos tilaan tuolta kilpailija.com:sta xenon asennus-sarjan,niin mikähän noista mahtaa olla oikea paketti kyseiseen autoon?Oon niin vähän aikaa ollu tän asian kans tekemisissä,et homma on viel aika hakusessa.Eli jos laitan ton xenon sarjan noihin enkeleihin niin joudun vaihtamaan ne orkkis valot aina katsastukseen?
Tossa on H-7 polttimot eli sit siis H-7 kannalla olevat xenon polttimot tilaukseen. Sisältääkö toi paketti "lyhyet/ajovalot"eli pitkille polttimot sit pitää ostaa erikseen? Tietääkö kukaan kun itse en oo tietonen mitkä polttimot on fk:n enkeleis parkkeina? Ne on semmoset pienet ns.lasikantaset halogeenit?
Nekin ois tarkotus vaihtaa valkosiin ledeihin 
Itsellä oli joskus DEPO:n enkelit eli täysin samatkuin FK....
Laitoin xenonit ja ei se valoteho muuttunut oikeestaan hirveesti, paremmin tietysti näki mutta ei siltikään niin hyvin ku noilla xenon umpioilla. Joten laitoin xenon umpiot takas...
Kurkkaas mun allekirjoitusta jos xeenonit kiinnostaa
Laitoin xenonit ja ei se valoteho muuttunut oikeestaan hirveesti, paremmin tietysti näki mutta ei siltikään niin hyvin ku noilla xenon umpioilla. Joten laitoin xenon umpiot takas...
Kurkkaas mun allekirjoitusta jos xeenonit kiinnostaa
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
Osaatko Kaitzu tai joku muu kertoo noist fk:n parkeista?Onko se kanta t5,t10 vai peräti t25?