Elikkäs oma astra päätti hajota näin joulun kunniaksi.Auto sammui ja eikä lähteny enää millään käyntiin aikamme kun sahattiin kaverin kanssa saatiin auto käyntiin mutta kierrokset ei noussu yli 600.Tätä vikaa enemmin ei auto oireillu mitenkään.Vaihdettiin polttoainesuodatin mutta ei auttanu kun ei edes suodattimelle asti tullu löpöä.Vikakoodissa luki että polttoaine ruiskutus liian alhainen ja paikallinen dieselkorjaamon jannu sanoi,että polttoainepumpun tietokone kärvähtäny.Nyt kaipaisin apua,että onko noin vai onko mahd. että sieltä ois joku sulake/rele mennyt tai jotain vastaavaa markan vikaa kun ei huvittais ruveta ihan ensinmäisenä tekemään ilmeisesti yli tonnin remonttia.Niin ja autolla on ajettu n.252tkm.
Haulla olen yrittäny etsiä tietoa,mutta ei oikein aukene asia.
Apua! 2.0 dtl astra vm.99 Polttoainepumppu.
Re: Apua! 2.0 dtl astra vm.99 Polttoainepumppu.
Kyllä se vain niin on ettei siinä sulakkeet ja releet auta. Pumppu on pimee ja sulla taitaa olla vielä sitä vaikeinta mallia, johon ei saa varaosia muuta kuin koko pumpun...
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Minulla meni kesällä vastaavanlaisesta Astrasta kuin sinulla, ruiskutuspumpun ohjausyksikkö.
Tosin kilometrejä ehti tulla n. 470tkm.
Ohjainyksikön vaihtaminen kaikkine töineen tuli maksamaan n. 1600 € paikallisessa Bosch:n valtuuttamassa korjaamossa.
Toinen vaihtoehto oli Opelin merkkiliike, jossa olisivat vaihtaneet vaihtopumpun ja hintaa olisi tullut n. 2300 €.
Epäilen, että sinun autossa on sama vika.
Tosin kilometrejä ehti tulla n. 470tkm.
Ohjainyksikön vaihtaminen kaikkine töineen tuli maksamaan n. 1600 € paikallisessa Bosch:n valtuuttamassa korjaamossa.
Toinen vaihtoehto oli Opelin merkkiliike, jossa olisivat vaihtaneet vaihtopumpun ja hintaa olisi tullut n. 2300 €.
Epäilen, että sinun autossa on sama vika.
Joo`o tais tulla sit kallis paukku.Onko mitenkään mahdollista,että korjailis sitä ohjainyksikköä itse? Ilmeisesti sieltä juotokset pettää..Vai onko järkevämpää vaan vaihdattaa koko ohjainyksikkö?
Jos se on 100 varmasti rikki, niin miks ei sitä kannattaisi kokeilla korjata, eihän siinä menetä mitääneepeli kirjoitti:Joo`o tais tulla sit kallis paukku.Onko mitenkään mahdollista,että korjailis sitä ohjainyksikköä itse? Ilmeisesti sieltä juotokset pettää..Vai onko järkevämpää vaan vaihdattaa koko ohjainyksikkö?
Mulle astra teki ihan saman ja siihen vaihdettiin ylivuotoputket,niin auto pelaa taas täysin. Remppa tuli maksamaan töineen 60 euroa.Se oli haukannu ilmaa niistä pienistä putkista,ku oli vielä alkuperäset ja mun autolla on ajettu suunnilleen samanverran.
Mut on se omituista kun jollain kestää pumppu 250 tkm ja toisella 470 tkm.Jos tuosta jotain voi päätellä niin aika syö pumppua ei välttämättä ajetut kilometrit.Joskus tarjottu syyksi pumpun menoon myös virtapiikkiä,tuota kun miettii pitämmälle niin akku ja laturi kannattaa autossa pitää kunnossa.
C1. Vectra 1.8 GTS
Astra G 1.6 8V
Myyn:2.0 dth moottori osina,myös apulaitteet.
Astra G 1.6 8V
Myyn:2.0 dth moottori osina,myös apulaitteet.
Mulla meni ja kesällä syöttöpumppu kalliiksi korjaaminen tuli päälle 2000e ja kilometrejä sellaine 240tkm sja samaa vuosimallia on auto