vectra c gts:n valot
vectra c gts:n valot
kertokaas missä vika ku parkkivalot vilkkuu ku auton sammuttaa ja laittaa lukkoon? Oon just vaihtanu lähi ja parkkivalot (ledeihin).
Re: vectra c gts:n valot
Ledit käy niin pienellä virrankulutuksella, että autosi antaa niille vähän aikaa ns. jälkivirtaa ja jos sinulla on ajotietokone niin luultavasti se ilmoittaa että polttimosi on palaneet, ellet pistä vastusta välille tai normaali polttomimoja ryövärillä ledin vierelle, jemmaan palamaan.
Tuo välkkyminen ja ajotietokoneen vittuilu kävi ärsyttämään sen verta paljon, että itse vaihdoin suosiolla osrameihin...
Tuo välkkyminen ja ajotietokoneen vittuilu kävi ärsyttämään sen verta paljon, että itse vaihdoin suosiolla osrameihin...
2.8T
jassoo, no mä laitan suosiolla tavalliset parkit sinne takas. Kiitos.
Jos haluaa mahdollisimman valkoiset parkit lasikantaisena hehkuna, niin kannattaa piipahtaa vaikka motonetissä hakemassa osramin blue coolit, ne on kyllä melko valkoiset. Samankaltaiset kuin katuauton tarjoamat valkoisena palavat hehkut, tosin puolet halvemmat.
2.8T
Ja jos haluaa vielä kirkkaammat, niin ostaa samat osramin halogeeniparkit, ovat tosin paljon kalliimmat
Nismo, millo lie taas ajos
Niin no tähän ketjuun komeentoin et ledi parkit olleet ainoot valot mitkä näyttäneet valkoisilta noitten xenonien kanssa et kaikki Halogeenit ollet ihan keltaisia:( mut jos joku oikeesti tietää mistä sais sellaiset lamput jotka toimis oikein ja ois valkoiset xenoneinkin rinnalla niin neuvoja otetaan vastaan...
http://www.katuauto.fi/product_info.php ... f33152acefG.T.S kirjoitti:mut jos joku oikeesti tietää mistä sais sellaiset lamput jotka toimis oikein ja ois valkoiset xenoneinkin rinnalla niin neuvoja otetaan vastaan...
Mitään käytännön kokemusta noista?? ja miltä näyttävät 6000K xenonin vierellä? tossa kun ei näe?Zafira kirjoitti:http://www.katuauto.fi/product_info.php ... f33152acefG.T.S kirjoitti:mut jos joku oikeesti tietää mistä sais sellaiset lamput jotka toimis oikein ja ois valkoiset xenoneinkin rinnalla niin neuvoja otetaan vastaan...
Minulla on Osramin Blue Coolit ja ne kuulemma on juuri tuollaiset. Onhan ne paljon paremmat kuin normaalit parkit. Karu totuus on se, että ei tuon parempia ole markkinoilla. Ledit on pakko pistää jos haluat pientä sinertävävyyttä sekaan.
2.8T