lukittunut soitin auki kotikonstein
-
vekkulisti
- 'Admiral'

lukittunut soitin auki kotikonstein
onko kukaan saanut koodii esim netistä. delco cdr500. onko eeprom kellekään tuttu. eli ilmeisesti joku kaapeli pchen joka kertoo jotain?
Re: lukittunut soitin auki kotikonstein
En ole koskaan kokeillut,mutta vanhoista philipseistä lähti kuulemma koodit pois kun heitti soittimen muutamaksi päiväksi pakastimeen. 
- kadett90
- OCF Member 2024

Toi eprom ton radion koodin osalta on suojattu.Sitä koodia ei ainakaan testerillä saa sieltä ulos.
Ja toi pakkasjuttu......
Ja toi pakkasjuttu......
Joitakin malleja sai kuulemma auki kun piti virtoja päällä pari vuorokautta putkeen mutta eikös tuollaiset koodimankat ole roskistavaraa nykypäivänä?
^No muuten kyllä on, mutta jos on kalliimpi mankka ostettu ja auto myynnissä, niin kätevä heittää paikalleen se orkkismankka...
Mielipide on kuin persereikä. Meillä kaikilla on sellainen, ja meistä kaikista toisen sellainen haisee pahalta.
Jos on ns. Suomi-auto niin maahantuojalta saattaisi selvitä. Katso esim ohjekirjasta minkä firman leima siellä on ja soita vaikka sinne. Jos löytyy niin varmaan joudut käymään otteen ja henkkareiden kanssa tiskillä. Itse sain koodini noin.
VWSharan 2.0TDI, Vectra C 1.9CDTI exiä kymmenkunta ooppelia ja muutama kansanauto.
Opel Omega B2 2,5 V6
Ex:Opel Omega Stw MV6
Ex:Opel Omega Stw MV6
-
vekkulisti
- 'Admiral'

meinaatko että ilmaiseksi. sitä tässä kyselinAltti450 kirjoitti:Jos on ns. Suomi-auto niin maahantuojalta saattaisi selvitä. Katso esim ohjekirjasta minkä firman leima siellä on ja soita vaikka sinne. Jos löytyy niin varmaan joudut käymään otteen ja henkkareiden kanssa tiskillä. Itse sain koodini noin.
^Kyllä. Jos suomi-auto niin pitäisi ilmaiseksi koodin saada.
Opel Monza 2.2E -86
Opel Kadett C 4D Sedan -79
Opel Astra 1.9 CDTi Wagon OPC Line AT6 -07
Opel Vectra 2.0 Turbo STW -05
Opel Kadett C 4D Sedan -79
Opel Astra 1.9 CDTi Wagon OPC Line AT6 -07
Opel Vectra 2.0 Turbo STW -05
-
vekkulisti
- 'Admiral'

onko ilmainen? äkkiseltään en löytäny maksuista mitään mutta luottokorttien kuvia kyllä nkäy sivulla.-JMV- kirjoitti:http://www.radio-code.co.uk/
Where stated our Vauxhall radio unlock codes are available Instantly online 24 hours a day, your radio code will not only be emailed to you immediatly but also the code shown on screen within seconds of processing your payment.vekkulisti kirjoitti:onko ilmainen? äkkiseltään en löytäny maksuista mitään mutta luottokorttien kuvia kyllä nkäy sivulla.-JMV- kirjoitti:http://www.radio-code.co.uk/
Eli maksullinen on. Jos maahantuojalla on tuo koodi koneella niin ei pitäisi siitä mitään veloittaa. Minulta tosin veloitti sen uuden kortin (pahvilappu) hinnan, muutaman kymmenen senttiä. Kai sen koodin voi itsekin jonnekin talteen laittaa.
VWSharan 2.0TDI, Vectra C 1.9CDTI exiä kymmenkunta ooppelia ja muutama kansanauto.
Enpä ainakaan itse ole maahantuojalta mitään koodeja radioon ilmaiseksi saanut. 20€ keskimäärin normaaliveloitus.vekkulisti kirjoitti:meinaatko että ilmaiseksi. sitä tässä kyselinAltti450 kirjoitti:Jos on ns. Suomi-auto niin maahantuojalta saattaisi selvitä. Katso esim ohjekirjasta minkä firman leima siellä on ja soita vaikka sinne. Jos löytyy niin varmaan joudut käymään otteen ja henkkareiden kanssa tiskillä. Itse sain koodini noin.
Isäukon B-Vectraan piti joskus muinoin tuota koodia kysyä.
Minä sain ainakin Länsiautosta tuolla muutaman kymmenen sentin 'veloituksella', jonka maksoin siitä uudesta kortista, missä on nuo auton numerot ja koodit.ascona_c kirjoitti:Enpä ainakaan itse ole maahantuojalta mitään koodeja radioon ilmaiseksi saanut. 20€ keskimäärin normaaliveloitus.vekkulisti kirjoitti:meinaatko että ilmaiseksi. sitä tässä kyselinAltti450 kirjoitti:Jos on ns. Suomi-auto niin maahantuojalta saattaisi selvitä. Katso esim ohjekirjasta minkä firman leima siellä on ja soita vaikka sinne. Jos löytyy niin varmaan joudut käymään otteen ja henkkareiden kanssa tiskillä. Itse sain koodini noin.
Isäukon B-Vectraan piti joskus muinoin tuota koodia kysyä.
Hatanpään Metro-Auto taisi pyytää moisesta numerosta noin 70 euroa, karkeasti viisi kertaa sen soittimen arvon 
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Tuohon hintaan kannattaa ostaa jo toinen, koodillinen soitin.Tuomas kirjoitti:Hatanpään Metro-Auto taisi pyytää moisesta numerosta noin 70 euroa, karkeasti viisi kertaa sen soittimen arvon