Opel Astra G -01 tuuletin ja jäähdytin vikaa
Opel Astra G -01 tuuletin ja jäähdytin vikaa
Terve! Tein nyt uuden topicin ku ei tuntunu löytyvän vastausta ongelmiini
Elikkä mulla on tommone astra g sport vm. -01 ja useimmiten käynnistäessä sisätilan tuulettimet ei lähe käyntiin ollenkaan, mutta sit jos ajaa johki töyssyyn tai pamauttaa oven kiinni ni johan lähtee huriseen ja toinen ongelma esiintyy tyhjä käynnillä pidettäessä tonne mittaristoon syttyy tommone syylärin näköne valo joka ohjekirjan mukaan meinaa sitä et jäähdytysnesteen kierrossa on vikaa. No yhden kerran sit se taas sytty ja ajoin muutaman kymmenen metrin ni lämmöt pomppas punaselle ja äkkiä sit vaa kone sammuksii ja aukoo konepeltiä ni haisi palanu jäähdytin neste ja jätti pienen lätäkön alleen. no annoin sit jäähtyä ja on taas toiminu normaalisti. Oisko vika termostaatissa? 0.o mutta siis jos jollain on jonkinlaista hajua minkä takia noi tuulettimet ja jäähdytin reistaa niin apu ois tervetullutta
kiitos!
Opel Astra G Sport vm. -01
Re: Opel Astra G -01 tuuletin ja jäähdytin vikaa
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 4&t=124859
Mulla oli tuollainen vika.
Mulla oli tuollainen vika.
eihän toi nyt oo yhtää samanlaine vika... vikavalon palaminen ja tuulettimen toimiminen ei liity mulla mitenkä toisiinsa
Anteeksi kun yritin auttaa!!!
-
Methanolic
- 'Agila'
JOA vois perehtyä asiaan hieman tarkemmin ennen kuin tyrmää ... mulla paloi valo -99 diesel Astrassa, luin työpaikalla tuon jäähdytysmoduulin vikamuistin ja viaksi paljastui etummaisen jäähdytyspuhaltimen toimintahäiriö...