vectra 2.0tdi vuosmalli 98 rupeaa heijaamaan kierroksia
vectra 2.0tdi vuosmalli 98 rupeaa heijaamaan kierroksia
tarviisin apua. mistä johtuu että vectra 2.0tdi vuosmalli 98 rupeaa 3000 kierroksen jälkeen heijaamaan kierroksia? eli kiihtyy ja hyytyy kiihtyy ja hyytyy! missä vika?
Re: vectra 2.0tdi vuosmalli 98 rupeaa heijaamaan kierroksia
Ilmamäärämittarille tullu kilometrit täyteen.
ilmamäärämittarissako on se vika? kiitos tiedosta. pitänee ostaa uus
zeimi kirjoitti:Ilmamäärämittarille tullu kilometrit täyteen.
Tuntuu olevan maailman yleisin vastaus.
Kerrohan sitten selli että korjaantuko vika
joo minä ilmotan heti kun saan uuden ilmamäärämittarin
ensiviikolla saan uuden.
moro. nyt vaihoin ilmamittarin.. niin ei se nykiminen loppunut! mistä voisi moinen nykiminen johtua?
Imusarja tukossa, VNT ahtimen siivet jumittaa, naftaletkut vuotaa, onhan näitä mahdollisuuksia. Paljonko ajettu? Onko imusarjaa putsattu???
ajettu 380tkm. tyhjäkäynnillä ottaa tosi hyvin kierroksia. olisi tosi hyvä kun tietäs vian niin osaisi korjata
Itsellä vastaavan tyylinen ongelma DTL:ssä väheni/poistui kun vaihdoin sekä ilmamäärämittarin että imusarjan paineentunnistimen. Myös puhdistamista kannattaa kokeilla ennen uuden ostoa, suht helppo homma.
kiitti. mä koitan pärjätä nyt näilä tiedoilla. mä ilmotan kun olen fiksaillut tota.
tuo johtuu MAP-anturista. Tukossa tai tiensä päässä. Itellä oli kans kunnes putsasin.selli kirjoitti:tarviisin apua. mistä johtuu että vectra 2.0tdi vuosmalli 98 rupeaa 3000 kierroksen jälkeen heijaamaan kierroksia? eli kiihtyy ja hyytyy kiihtyy ja hyytyy! missä vika?