Sutii kesälomalla ?

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
Lare
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Lare »

Ihmettelen kun tilasin tavaraa 2 viikkoa sitten jo , eikä niistä ole vieläkään kuulunut mitään . Onko sutiilla porukat lomilla vai tökkiikö hommat siellä ?
kadett2.0i
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja kadett2.0i »

Käytäppä search toimintoa, kirjoita vaikka sutii, niin saattaa selvitä. Saattaahan se olla kesälomallakin.
ksutinen
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja ksutinen »

Mullekin on pakoputki sieltä ollut matkalla jo reilun vuoden :smile:

Mut ei väliä, kun ooppeli vaihtoi jo omistajaa..
mmyllyri
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja mmyllyri »

Minäkin olen nyt muutaman kuukauden odottanut sutiilta vastausta että pystyvätkö he toimittamaan minulle saksasta omegaa. Soitin ensin markolle ja hän pyysi lähettämään tarkat tiedot maililla johon ei sitten ikinä vastannutkaan. No täytyy kai lähteä 4.8. itse hakemaan auto =)
Megaman
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Megaman »

Tilasin sutiilta n.3-4 vuotta sitten Omppuun sähköpeilien ohjauskatkaisijan.
Ilmeisesti nappikauppa ei kannata/kiinnosta.
dtiveccu
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja dtiveccu »

entiseen astraani tilasin ohjaustehostimen pumpun sieltä ja tuli parissa päivässä... eilen tilasin vectraan kirkkaat sivuvilkut ja pitäs olla kuulemma tänään täälä, saas nähdä...
BeQ
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BeQ »

On 2003-07-22 18:46, Lare wrote:
Ihmettelen kun tilasin tavaraa 2 viikkoa sitten jo , eikä niistä ole vieläkään kuulunut mitään . Onko sutiilla porukat lomilla vai tökkiikö hommat siellä ?
eivät ole lomilla... mulle aina ilmoittaneet textarilla tavaran saapumisesta.. ja itse olen hakenut... tavaran toimitus voi kuitenkin riippua erittäin monesta muuttujasta.. toimittaja, kuljetukset yms.

vaimentaja, jonka tilasin 3 vk sitten tuli tänään... eli ei sitä nyt ihan heti 2 vk jälkeen kannata hermostua..
Kuva Audi TTR 165kw quattro
Mikko I
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikko I »

Kommentoimatta Sutiin palvelua sen enempää minä tilasin sieltä taannoin pari pientä osaa joulun alla. Osien tuleminen kesti yli kuukauden, mutta silloin syy oli matkahuollossa. Paketti oli Sutiilta lähtenyt juuri kuten oli luvattukin.
Manta-Maniac
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Manta-Maniac »

Matkahuolto sekä posti ovat hukanneet minultakin paketteja milloin minnekin...
Kun lähettäjä oli laittanut osoitteeseen Virkkala, oli mantan nelivalot menneet Pirkkalaan, ja vastaavasti kun yritin sen jälkeen tilata paikkakunnan nimeä vaihtamalla Lohjaksi, meni ensimmäisen kerran paketti Pohjaan, ja toisella kerralla se löytyi Lohtajalta... Että silleen...

Sutiin osatoimituksella on monta mielipidettä, siitä en lähde sen enempää spekuloimaan, mutta joutuu sitä muiltakin toimittajilta odottamaan osia. Mantan kytkinpakettia olen odotellut jo toukokuun puolivälistä asti... harmittaa kun ei pääse nauttimaan kesäajosta yhtään, ja talvisin auto seisoo.
0500_Ascona
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja 0500_Ascona »

Eipä taida olla lomalla, soitin sinne tänään ja ensi tiistaina menen käymään...
Se nyt vaan on siistiä olla minä!
EVO-500
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja EVO-500 »

Kyllä Laitamaalla (Sutii OY) on täysi rähinä päällä, mutta kun kahdella ihmisellä on vain neljä kättä, sama pää kesät talvet ja vuorokausessa vain 24 tuntia niin ihan kaikkia ei ehdi tehdä yhtäaikaa... Ai niin ja kesämies "Antti" pääsi leveän leivän ääreen Valtion harmaisiin, joten...

Kyllä se siitä...

T: K.Vilen/OCF Staff
dtiveccu
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja dtiveccu »

ei valittamista vilkut saapuivat... ois myynnissä oranssit sivuvilkut b-vectraan.. 10€
MAX
OCF Member
OCF Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAX »

On 2003-07-25 11:59, dtiveccu wrote:
ei valittamista vilkut saapuivat... ois myynnissä oranssit sivuvilkut b-vectraan.. 10€
Mulla myös, vissiin neljät :smile:
Omega-B 4.0 24v & Omega-B2 2.5 nokileka
kiekki
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja kiekki »

Minä ainakin sain eilen ystävällistä palvelua.
"Tää on niin siistii"
K2Ri
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja K2Ri »

Itse kun tilasin DTM-pyyhinjärjestelmän, (HUOM. ei Sutiin kautta, vaan erään Keski-Suomessa sijaitsevan puljun kautta) niin alunperin paketin piti tulla parissa viikossa, mutta kuinka ollakkaan se tulikin n. 4-5 kuukautta myöhässä. Eivät vain olleet Saksasta lähettäneet osia aikaisemmin.

Eli siis pointtini on, että ei se syy välttämättä maahantuojassa ole. Kun ei tavara lähde Saksasta, niin ei voi mitään..
BMW F31 320dA xDrive ///M-Sport Individual '15
BMW e46 ///M3 Cabrio '01

Kuva
Vastaa Viestiin