Pirkanmaan miitti su 15.2.2026 klo 15 Juustoportti, Ylöjärvi
Re: Tampere miitti kuun toinen lauantai neste teiskontie 18.00
Sieltä Nesteeltä olis muuten saanut bensaakin
No juu, kahvi oli taas hyvää ja sitä oli riittävästi. Harmi etten pääse Iittalaan parin viikon päästä kun olen Levillä tuulettumassa. Tulee Vectraan pari kilsaa lisää silläkin matkalla 
Re: Tampere miitti kuun toinen lauantai neste teiskontie 18.00
se on seuraavan kerran 14.2.-09 mut aikasemmin on yhteis miitti Kanta-Hämeen porukan kans iittalan shellillä...caliN kirjoitti:joo oli pensaa nii vähä että ei voinu lähtee mut ens vkl tuun saletisti!
---Ketola Drift Team---
Viestissä esitetyt mielipiteet eivät edusta OCF:n virallista kantaa ellei näin erikseen mainita.
Viestissä esitetyt mielipiteet eivät edusta OCF:n virallista kantaa ellei näin erikseen mainita.
Re: Tampere miitti 25.01 klo 17:00 Shell Iittala!
laitoin tonne otsikkoon sen iittalan päivämäärän ja ajan...
ja onko porukka halukas ajaan letkassa iittalaan...???
ja onko porukka halukas ajaan letkassa iittalaan...???
---Ketola Drift Team---
Pysytäänkö me sun rakettisi kannassa...Harri.P kirjoitti:onko porukka halukas ajaan letkassa iittalaan...???
Opel - miehille jotka eivät tarvitse jatketta...
---Viitanen Racing---
---Pussihousu Fan Club---
---Viitanen Racing---
Mistä letka lähtis liikkeelle?
-
(F)ast_tra
- 'Diplomat'

Minä ainakaan pysy teijän perässä. Pitää lähtee vartti aikaisemmin, että ehdin samaan aikaan pelipaikalle 
- StarBreakeR
- 'Diplomat'

ekana tulis mieleen:
1) Teiskontie neste
X) Lahdenperän shelli
2) jostai ideaparkin tuntumasta?
1) Teiskontie neste
X) Lahdenperän shelli
2) jostai ideaparkin tuntumasta?
Pahimman savun hälvettyä vaihdetaan 6" galvanoidut sulakkeisiin.
Zafira-A-OPC, Astra-F-Cabrio, Ascona-A-3.0t
Vianlukua, security code ja ohjelmointeja.. silloin kun jaksaa.
Zafira-A-OPC, Astra-F-Cabrio, Ascona-A-3.0t
Vianlukua, security code ja ohjelmointeja.. silloin kun jaksaa.
mulla oli ajatuksena et lähdetään vaikka tuolta lahdenperänkadun shelliltä, ja koukataan toijalan abc:n pihasta mikko matkaan ja ne muut jotka ovat siltä suunnalta tulossa... 
ja ei mun oo pakko ajaa ekana letkassa... eikä se nyt niin hirveesti savuta (tasakaasulla)
ja ei mun oo pakko ajaa ekana letkassa... eikä se nyt niin hirveesti savuta (tasakaasulla)
---Ketola Drift Team---
LAHTARIN SHELLI! lähellä...
Jee jee. Kuulostaa hyvältä. Puoli viiden aikaan akaan (pthui) abc:llä???? Mutta etkös sää yleensä tasakaasulla ajakin? Lappu lattiassa...Harri.P kirjoitti:mulla oli ajatuksena et lähdetään vaikka tuolta lahdenperänkadun shelliltä, ja koukataan toijalan abc:n pihasta mikko matkaan ja ne muut jotka ovat siltä suunnalta tulossa...ja ei mun oo pakko ajaa ekana letkassa... eikä se nyt niin hirveesti savuta (tasakaasulla)
---Viitanen Racing---
---Viitanen Racing---
En ikinä aja ylinopeutta varsinkaan lappu lattiassabarbou kirjoitti:Jee jee. Kuulostaa hyvältä. Puoli viiden aikaan akaan (pthui) abc:llä???? Mutta etkös sää yleensä tasakaasulla ajakin? Lappu lattiassa...Harri.P kirjoitti:mulla oli ajatuksena et lähdetään vaikka tuolta lahdenperänkadun shelliltä, ja koukataan toijalan abc:n pihasta mikko matkaan ja ne muut jotka ovat siltä suunnalta tulossa...ja ei mun oo pakko ajaa ekana letkassa... eikä se nyt niin hirveesti savuta (tasakaasulla)
Juu puol viideltä toijalassa ja tampereelta vois lähtee neljältä lahdenperänkadun shelliltä (kun niitä vasta väitteitä ei tullut...)
---Ketola Drift Team---
Kuka tässä ylinopeudella ajamisesta on puhunut?Harri.P kirjoitti:En ikinä aja ylinopeutta varsinkaan lappu lattiassa(en ainakaan ennen seuraavaa kertaa)
Juu puol viideltä toijalassa ja tampereelta vois lähtee neljältä lahdenperänkadun shelliltä (kun niitä vasta väitteitä ei tullut...)
Puoli viiden aikaan toijalassa siis... Yritän muistaa ilmaantua paikalle... Ellei tule ns fordson major (vai mikä se sivistyssana oli) -tyyppistä estettä eli lunta/auraushommia/muodollinen korvaus menetetystä vapaa-ajasta... (
---Viitanen Racing---
---Viitanen Racing---
Tulipa tuossa mieleeni, että tässä vaiheessa voisi olla aiheellista kysellä, että ketkä kaikki ovat lähdössä Shelliltä klo 16 matkaan? Ihan vaan siksi, että tietäisi (edes) suurinpiirtein ketä kaikkia odotella paikan päälle ennenkuin starttaamme etiäpäin.
Ja onko joku muukin tulossa Toijalasta kuin meikämandoliino. (Eppäilen, mutta ikuisena optimistina kuitennii...)
---Viitanen Racing---
---Viitanen Racing---