Ruotsalainen jousivalmistaja?
- Kadett_gsi
- 'Admiral'

Joo Lesjöfors rules. Ne on Astrassa alla täälläkin. Mielestäni toimivat aivan mukavasti, vaikka nimestä vois päätellä jotain muuta... Voiko kukaan heittää jonkinlaista vertailua vaikkapa Weiteciin tms verrattuna, että onko ne oikeasti hyvät (perinteisillä iskareilla) vai onko mua huijattu 
Astra-F MV6 -94
Muut kulkineet: Audi A4 2.0TFSI Quattro -13, BMW 116i -07, Honda CBR600F -89
Muut kulkineet: Audi A4 2.0TFSI Quattro -13, BMW 116i -07, Honda CBR600F -89
Itse voin heittää vartailuksi:On 2003-07-23 16:59, Wesku79 wrote:
Joo Lesjöfors rules. Ne on Astrassa alla täälläkin. Mielestäni toimivat aivan mukavasti, vaikka nimestä vois päätellä jotain muuta... Voiko kukaan heittää jonkinlaista vertailua vaikkapa Weiteciin tms verrattuna, että onko ne oikeasti hyvät (perinteisillä iskareilla) vai onko mua huijattu
E kadett munamalli lesfjörs -40mm jouset + bilsteinin mustat kaasut.
E kadett sedan weitec ultra gt -40mm jouset + iskarit.
Lesfjörs + mustat bilstein kaasut yhdistelmä on löysä + pompottaa, ja löysällä tarkoitan että esim hml motarilla muutamissa töyssyissä 120km/h vauhdissa 5 henkeä kyydissä pohjaa oikeen urakalla niin edestä kun takaa. Taka juosissa valmiiksi jo ilman kuormaa kolme tai neljä kierrosta kasassa.
Weitec ultra gt jouset + iskarit, aluksi tuntui tosi jäykälle ja "pintakovalle", mutta nyt noin vuoden ajon jälkeen rupeaa olemaan "pintakovuus" mielestäni kadonnut ja alustasta on tullut mukavan pintapehmeä, mutta ei turhia kumminkaan kallistele.
Itse voin ainakin suositella weitecin alustasarjoja, näitä on jokunen eri merkkisiin ja mallisiin autoihin laitettu ja aina on ostaja ollut tyytyväinen. HInta/laatusuhde todellakin kohdallaan.