Onko käyttö kokemuksia aineesta? hieman epäilen toimivuuttaAussiVectra kirjoitti:On olemassa ainetta joka on tarkoitettu tuulilasiin: RainX tai suomessa kait myydaan "ViisSateesta" nimella. siita tulee kalvo lasiin ja mita enemman sataa sen nopeemmin se vesi luistaa pois niinkun vesi ankan selasta. pyyhkijoita ei oikeestaan tarttekayttaa koskaan, vesisateella.
hanski
Värivaha pois mustista listoista..
Re: Värivaha pois mustista listoista..
Ford Mondeo 2011
Ex Chevrolet Cruze 2010, Volvo S60 2005, Ford Mondeo 2002, Opel Vectra 1998, Nissan primera 1991
Ex Chevrolet Cruze 2010, Volvo S60 2005, Ford Mondeo 2002, Opel Vectra 1998, Nissan primera 1991
-
AussiVectra
- 'Senator'

Meilla on nelja autoo ja kaytan niita kolmessa, vaimo tykkaa kaytta pyyhkijoita sateella niin siina ei ole mitaan hyotya.Aine haisee eetterille kun sita levittaa ja kuivuu tunnin sisalla, sitten on parasta "kiillottaa" hienolla vesisuihkulla. Aine on todella hyvaa ja kestaa viikkotolkulla riippuen kuinka paljon kayttaa pyyhkimia. kun se alkaa kuluun pois niin pyyhkijan sulat voi alkaa hyppimaan ja sitten onkin aika laittaa lisaa. Olen kayttanyt sita vuosia. Ala pudota maalille koska se syo maalin ja kayta kumihanskoja laittaessa, tieda minka syovan siitakin sais.Slx kirjoitti:Onko käyttö kokemuksia aineesta? hieman epäilen toimivuuttaAussiVectra kirjoitti:On olemassa ainetta joka on tarkoitettu tuulilasiin: RainX tai suomessa kait myydaan "ViisSateesta" nimella. siita tulee kalvo lasiin ja mita enemman sataa sen nopeemmin se vesi luistaa pois niinkun vesi ankan selasta. pyyhkijoita ei oikeestaan tarttekayttaa koskaan, vesisateella.
hanski
Hanski
Vectra-B2 V6 CD Hatch, Astra-H Turbo Coupe
Täältäkin suunnalta löytyy kokemusta tosta "viissateesta" aineesta... ja ihan hyviä kokemuksia onkin, eli olen sitä aina välillä laittanut tuulilasiin tai siis silloinkun olen jaksanut.. Se siinä kyllä on että jos on kovin kivenhakkaama lasi ni siinä se ei ehkä ole kaikista parhaimmillaan, mutta toimii kuitenkin jotenkin.Slx kirjoitti:Onko käyttö kokemuksia aineesta? hieman epäilen toimivuuttaAussiVectra kirjoitti:On olemassa ainetta joka on tarkoitettu tuulilasiin: RainX tai suomessa kait myydaan "ViisSateesta" nimella. siita tulee kalvo lasiin ja mita enemman sataa sen nopeemmin se vesi luistaa pois niinkun vesi ankan selasta. pyyhkijoita ei oikeestaan tarttekayttaa koskaan, vesisateella.
hanski
Ja näin talvella jos ja kun joutuu krapailemaan tuulilasia, ni se jää lähtee helpommin veks, kun on käsitellyt lasin tolla aineella..
Eli voin lämpimästi suositella kokeiltavaksi!
Erno
Meriva OPC(gas), Manta -74, Manta -72, Manta -77, vectra c 3.2.
Meriva OPC(gas), Manta -74, Manta -72, Manta -77, vectra c 3.2.
Slx kirjoitti:Onko käyttö kokemuksia aineesta? hieman epäilen toimivuuttaAussiVectra kirjoitti:On olemassa ainetta joka on tarkoitettu tuulilasiin: RainX tai suomessa kait myydaan "ViisSateesta" nimella. siita tulee kalvo lasiin ja mita enemman sataa sen nopeemmin se vesi luistaa pois niinkun vesi ankan selasta. pyyhkijoita ei oikeestaan tarttekayttaa koskaan, vesisateella.
hanski
Ihan kivaa ainetta se tuntuu aluksi olevan mutta todellisuus on sitten eri asia jos ajaa valaistua tietä pimeään aikaan ja vettä ei sada tarpeeksi niin joutuu käyttämään pyyhkijöitä jolloin näkyvyys katoaa hetkeksi kokonaan... no mutta vähän jännitystä elämään että missä se tie menee ja osuuko se vanne siihen kanttikiveen toisaalta jos ajelee lähinnä päivisin niin ihan hyvää tavaraa..
Vahat olen itse poistanut mustista listoista pääsääntöisesti vaahtomuovin palalla ja autoglymin bumpercarella ja hankalimmat välit on helpoin vetää hammasharjalla...

On kokemuksia ja toimii..Slx kirjoitti:Onko käyttö kokemuksia aineesta? hieman epäilen toimivuuttaAussiVectra kirjoitti:On olemassa ainetta joka on tarkoitettu tuulilasiin: RainX tai suomessa kait myydaan "ViisSateesta" nimella. siita tulee kalvo lasiin ja mita enemman sataa sen nopeemmin se vesi luistaa pois niinkun vesi ankan selasta. pyyhkijoita ei oikeestaan tarttekayttaa koskaan, vesisateella.
hanski
- a.tikkanen
- 'Senator'

jaaps mä sain värivahan pois turtle:n jokin ihmeen muoviosien hoito aine. semmosta mustaa aika paksua puuroo... tai siis peitin sen väri vahan eikähän tuota enää ikinä näkyny....
Kaikki alta 244g/km on viherpiiperoita! (Trafin sivuilta loppui asteikko kesken, eli saan ajaa ilmaiseksi! kö?)
Voisin suositella Turtlen ICE -vahaa. Aikakin itsellä auttoi, kun oli jotain vanhaa vahaa muutamassa kohtaa auton muoviosia. Aine on pirun hyvä muoviosille, vaikka lähinnä suunniteltu auton maaliosien kiilotukseen. Paras kiilto mitä olen muoviosille saanut - uutta vastaava, myös kesto on hyvä. Sain samalla aineella mittariston muoville kertyneen lian pois, jota ei edes tärpätti ollut puhdistanut.
Negatiivisena puolena voisi mainita, että pöly tarttuu hieman helpommin kyseisellä aineella käsitellyille pinnoille.
http://www.turtlewax.fi/ice/mullistava_uutuus.html
http://www.turtlewax.fi/ice/mullistava_uutuus.html
- I give law a bad name