A Vectra 1.6i käynti ongelmaa

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
mrboofygoofy
'Agila'

A Vectra 1.6i käynti ongelmaa

Viesti Kirjoittaja mrboofygoofy »

Eli tuohon vaimon kauppakassiin ilmaantui mystinen käyntihäiriö. Lähtee joka kerta hyvin käyntiin, mutta käy epätasaisesti alemmilla kierroksilla ja kun antaa kaasua, niin käy ihan tasaisesti. Sitten kun laittaa vähän vääntöä peliin :peukku: liikkeelle lähdettäessä, niin pitää antaa kunnolla kaasua, että jaksaa mennä. Moottorin vikavalo syttyy palamaan kun auto on ollut käynnissä n.10s eikä sammu. Sytkä puolelle on vaihdettu tulpat, johdot, pyörijä ja virranjakajan kansi. Joten olisikohan ruiskun puolella joku anturi pimeänä tms. eli tuossahan on siis yksi piste ruisku ja auton vuosimalli on -91.
Kaikista neuvoista olisin kiitollinen, kun nämä euroopan GM-tuotteet ei oikein avaudu mulle. :roll:
inexx
'Senator'
'Senator'

Re: A Vectra 1.6i käynti ongelmaa

Viesti Kirjoittaja inexx »

mrboofygoofy kirjoitti:Eli tuohon vaimon kauppakassiin ilmaantui mystinen käyntihäiriö. Lähtee joka kerta hyvin käyntiin, mutta käy epätasaisesti alemmilla kierroksilla ja kun antaa kaasua, niin käy ihan tasaisesti. Sitten kun laittaa vähän vääntöä peliin :peukku: liikkeelle lähdettäessä, niin pitää antaa kunnolla kaasua, että jaksaa mennä. Moottorin vikavalo syttyy palamaan kun auto on ollut käynnissä n.10s eikä sammu. Sytkä puolelle on vaihdettu tulpat, johdot, pyörijä ja virranjakajan kansi. Joten olisikohan ruiskun puolella joku anturi pimeänä tms. eli tuossahan on siis yksi piste ruisku ja auton vuosimalli on -91.
Kaikista neuvoista olisin kiitollinen, kun nämä euroopan GM-tuotteet ei oikein avaudu mulle. :roll:

Mulla oli tyhjäkäynnin säädin rikki niin kävi erittäin katkonaista käyntiä ja sammuili jopa. Lue vikakoodit.
Vastaa Viestiin