Tekis mieli het oikein antaa 10 pistettä ja papukaijan merkki. Jos tuo ehotus menee läpi, porukan määrä tippuu 150 henkilöön, niin minäkin teen poikkeuksen ja äänestän sasia sitten.
Ei hullumpi idea. Iso osa niistä kun ei edes vaivaudu sinne istuntosaliin asti...
Tai jos keskustelu haluttaisiin pitää riittävän "älyllisenä", voisi ehdottaa vakionopeudensäätimet kiellettäväksi idioottien autoista.... Vrt. "liukas keli suisti auton ojaan" (kuskin töppäilyillähän ei ole osuutta asiaan...) Myönnetään toki, että kohellettua tulee itsekin ja kärsittyä seuraukset (ennen kuin joku ehtii kommentoimaan... )
Mitä järkeä on tehdä töitä tässä yhteiskunnassa? Raataa pienellä palkalla ja polttaa itsensä loppuun. Tehköön ne töitä, jotka haluavat, niin minä elän yhteiskunnan tuella ja vapaa-aikaa riittää... Ei raha ole kaikki kaikessa, elää voi muutenkin.
Mitä järkeä on tehdä töitä tässä yhteiskunnassa? Raataa pienellä palkalla ja polttaa itsensä loppuun. Tehköön ne töitä, jotka haluavat, niin minä elän yhteiskunnan tuella ja vapaa-aikaa riittää... Ei raha ole kaikki kaikessa, elää voi muutenkin.
– Hän tuli pöytäämme juttelemaan. Hän oli oikein hauska ja mukava tyyppi. Mickey oli todella kiinnostunut mitä teemme työksemme ja mistä olemme kotoisin. Hän luuli, että olemme malleja, Johanna kertoi Seiskalle viime keväänä.
– Hän taisi olla aika kännissä. Julia-siskon ottaessa meistä yhteiskuvaa Mickey alkoi kähmiä minua rinnoista! Se nyt oli sellaista hänen huumoriaan ja poseerausta. Hän ei mielestäni käyttäytynyt mitenkään röyhkeästi, Johanna kertoi Seiskalle.