Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
siis : olen kuullut tuosta motrinikin piuhojen väliin tökättävästä paketista, jolla vois säätää ennakkoa & suuttimien aukioloaikaa ajon aikana.. nimeä en muista
kyssäri tulee tässä :
-minkä niminen?
-minkä hintainen?
-mistä saa?
-mitä ominaisuuksia?
-kenelläkään kokemuksia?
<font size=-1>[ This Message was edited by: Repsa on 2002-06-18 23:25 ]</font>
Pro & Street on vaan lomalla muistaakseni 24.6. saakka parhaillaan. Oon ite yrittäny soittaa sinne ja tiedustella mun myöhästynyttä lähetystä. Menee suoraan vastaajalle.
Mutta eikös Petellä ollut myynnissä Haltech ainoastaan?
Ai sulla jäi ja tilaus tulematta?
Ettei kuitenkaan tule väärää käsitystä koko firmasta, täytyy sanoa, että asiakaspalvelu puhelimella tilatessa on todella hyvää luokkaa, joten siitä en voi valittaa yhtään.
On 2002-06-19 16:04, Repsa wrote:
unichip? minkäs näköinen kokkare se oikeastaan on? ja hintainen ? ja kokemuksista ois kanssa kiva saada infoo
http://www.airpowersystems.com.au/unichip/unichip.htm tuolla on jotain ameriikan informaatiota. Tuostahan oli juttua GTI Magazinessa muutama numero sitten. Luulis ainakin olevan halvempi kuin Hestec/Haltech yms joiden hinnat lähtee 1000 eurosta. Ei taida noita kovin monella vielä olla..?
Eikös tota Unichippiä käytetty siinä GTI-Makatsiinin projekti Almerassakin?
Sen lehden mukaan tuo Unichip olisi semmonen viri-lastu jolla saadaan myös vapari koneisiin tehoa...
Sen ominaisuuksiin taisi kuulua se että lastua voitiin aina jonkun virityksen jälkeen helposti uudelleen ohjelmoida.
<font size=-1>[ This Message was edited by: havericky on 2002-06-19 16:19 ]</font>
On 2002-06-19 15:33, Manta-Maniac wrote:
Ai sulla jäi ja tilaus tulematta?
Ettei kuitenkaan tule väärää käsitystä koko firmasta, täytyy sanoa, että asiakaspalvelu puhelimella tilatessa on todella hyvää luokkaa, joten siitä en voi valittaa yhtään.