Opel Ascona ? Turbo

Esittele Opel-projektisi tai autosi
ZuGu
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Opel Ascona B -80 * PROJEKTI*

Viesti Kirjoittaja ZuGu »

ja niinku Telwin tuossa sanoi kannattaa ihan pensseli/telamaalilla vetää ja jättää nuo sprayt hyllyyn.. Ja jos ei Inertaa tjsp löydy niin Standoxilla jne löytyy noita happopohjamaaleja joita saa monista autotarvikeliikkeistäkin. Ja noista ehdottomasti 2-komponentti maalina! Tuli joskus kokeiltua sitä 1K maalia ja enpä ole sen koommin siihen kuraan kajonnut..
Vectra B2 2.0DTI -00
ex-Vectra B2 Z22SE Elegance Voyage -01 Irmscher-line http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=143788
ex-Ascona B -78 "busbil" http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=157614
Sami.L
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja Sami.L »

Täytyypä käydä paikalliselta maalarilta kysymässä noita ainetia tai mitä nyt suositteleekaan. -(z)- Vois ehkä noita kuviakin jossai välissä jos muistaa... :whack:
Opel Signum 2.0T -(z)-
Sami.L
OCF Member 2020

Juu,notta nyt rupeis olemaan apparin-ovi ja takalokari olemaan kuiseissa.Tein sitten sillä tavalla että puhtaalle pellille vetäsin wurhtin kilikali rostop-pohjamaalin,kemiallisella metallilla parikerrosta,sitte pari viimeistä normi muovikitillä..Paklaus hommat alkaa olemaan finiiitto vielä muutama kerros sinne tänne sekä konepeltiin.Sais nyt ne muut haettua autonsa sieltä tallilta pois nii pääsis lopussaaankin hitsailee,sitte vaan maalarille.. :hypocrite: Varmaan tuo 400"spoikka kannattaa leipoa konttiiin kkiinni tuolla sikamassalla,luulis pysyvän..Nii ja laittaa vielä pari ruuvia,onpahan karumman näkönen.. :lollis:
Opel Signum 2.0T -(z)-
jezze rs
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja jezze rs »

Nätti on kyllä :) Mitäs olet hintaa ajatellut tolle sitten kun on maalattu?
-Opel Astra g 2.2 DTi -03 (150hp/340nm) -Opel ascona B 2.4 CIH -77
-Opel Rekord E 2.0 SEH -8x -Mercedes-Benz 190 2,3 8v -89 (endurance saloon 185hp/245nm)
-Honda Civic 1,8 16v turbo -88 (300hp/330nm) -BMW 528 -97
https://fi-fi.facebook.com/LemuRacingTeam
Sami.L
OCF Member 2020

jezze rs kirjoitti:Nätti on kyllä :) Mitäs olet hintaa ajatellut tolle sitten kun on maalattu?
Sehän riippuu ihan mielentilasta! :lollis: Kahtoo ny raaskiiko tuosta ihan heti luopua.. :wink:
Opel Signum 2.0T -(z)-
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja omega16T »

telwin kirjoitti: Itse olen käyttänyt tuota Inertaa ja hyvin on korjaukset kestäneet.
Tuota Inertaa saa ihan rautakaupasta,olikohan teknoksen värejä,käytetään teollisuudessa rautarakenteiden pohjamaalaukseen.
Samaa mieltä Inertasta...on varmasti hyvä maali ja hinta-laatu-suhteelta ehkä toiseksi parasta tarjolla olevista.
Todennäköisesti väärässä.
Sami.L
OCF Member 2020

omega16T kirjoitti:
telwin kirjoitti: Itse olen käyttänyt tuota Inertaa ja hyvin on korjaukset kestäneet.
Tuota Inertaa saa ihan rautakaupasta,olikohan teknoksen värejä,käytetään teollisuudessa rautarakenteiden pohjamaalaukseen.
Samaa mieltä Inertasta...on varmasti hyvä maali ja hinta-laatu-suhteelta ehkä toiseksi parasta tarjolla olevista.
Kait se nyt pysyy tollakin menetelmällä kasassa mihin itse päädyin... :-?
Opel Signum 2.0T -(z)-
mikkis
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja mikkis »

omega16T kirjoitti:
Jotenkin minä olen samaa mieltä :D
Opel Manta B R6 "i300"
Opel Manta B 2.4 "i400"
vetukka
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja vetukka »

omega16T kirjoitti:
Herätti mielenkiinnon, kertooka mullekki mikä on se paras :)
Omega A 2.0i
Manta B
mantamane
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja mantamane »

Niin mikä on parasta kun pitäisi oman autoni pohjaa maalata ja maalit vähän hakusessa. Tuolta löytyy 3 litraa teknoksen valmistamaa kaksikomponentti maalia. Ajattelin sillä maalata, mutta onko se hyvä? Hinta sillä maalilla ainakin oli ihan riittävä.
MantaGsi
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja MantaGsi »

Jos haluaa päästä edullisesti, ja etenkin pienemmällä työmäärällä, niin rostex on hyvä vaihtoehto, siitä "parempia" ja kalliimpia on sitten 2-k maalit, polyuretaani yms.
-Hylättyjen Opelien loppusijoituspaikka-
Ascona A/B x3 //Manta B//Rekord E2 x2//Omega B x3//Frontera//Vectra C2 V6
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja omega16T »

vetukka kirjoitti:
omega16T kirjoitti:
Parasta on saman firman korro-e mutta pienin setti mitä saa on ilmeisesti 20 litraa. Ymmärtääkseni tuota käytetään mm. jäänmurtajissa joten kestää vähän kovempaakin käsittelyä :hammer: :lol: .
Todennäköisesti väärässä.
vetukka
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja vetukka »

omega16T kirjoitti:
vetukka kirjoitti:
omega16T kirjoitti:Samaa mieltä Inertasta...on varmasti hyvä maali ja hinta-laatu-suhteelta ehkä toiseksi parasta tarjolla olevista.
Parasta on saman firman korro-e mutta pienin setti mitä saa on ilmeisesti 20 litraa. Ymmärtääkseni tuota käytetään mm. jäänmurtajissa joten kestää vähän kovempaakin käsittelyä :hammer: :lol: .
Jaa, enpäs ollut moisesta kuullutkaan, mutta itse olen käyttänytkin lähinnä noita nor-maalin tuotteita. Tuli aikasemmin ostettua 20l epoksia ja nyt kävin hakemassa 10l polyuretaani pintamaalia. Aika edullisia ja molemmissa kuulemma hyvät ruosteenesto-ominaisuudet, luulisi olevan ihan hyvä ratkaisu.
Omega A 2.0i
Manta B
telwin
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja telwin »

vetukka kirjoitti:
omega16T kirjoitti:
vetukka kirjoitti:Herätti mielenkiinnon, kertooka mullekki mikä on se paras :)
Jaa, enpäs ollut moisesta kuullutkaan, mutta itse olen käyttänytkin lähinnä noita nor-maalin tuotteita. Tuli aikasemmin ostettua 20l epoksia ja nyt kävin hakemassa 10l polyuretaani pintamaalia. Aika edullisia ja molemmissa kuulemma hyvät ruosteenesto-ominaisuudet, luulisi olevan ihan hyvä ratkaisu.
Kyllä noita nor-maalin tuotteitakin on käytetty ja en ainakaan itse ole huomannut juurikaan eroa inertaan verrattuna.
Sami.L
OCF Member 2020

Onko kellään kokemusta kainuun alueen verhoomoista?
Opel Signum 2.0T -(z)-
Vastaa Viestiin