ELikkä eilen huomasin isommalla vaihteella voimakkaasti kiihdyttäessä hieman pätkimistä. Ikäänkuin sutimisenesto löisi päälle, mutta siltikään valo ei vilku. Ongelman huomaa kolmosvaiheesta ylöspäin. Vapaalla ottaa kierroksia helposti. ELikkäs kysymys kuuluukin, missä vikaa +hinta-arvioita korjaukselle.
Menen merkkiliikkeeseen korjauttamaan mikäli vika ei selviä. Itse en hallitse kovinkaan monipuoliosesti auton korjausta.
2.5 v6 vm-97 kiihdyttäessä pätkii
Re: 2.5 v6 vm-97 kiihdyttäessä pätkii
Olisko viallinen puola? Vaiko tulpat ja johdot sekä jakajaosat?????? Hinta-arviota? 300€ osat + työ? Olisiko helppo ja nopea vaihtaa itse
Voisko johtua pyrien antureista,mitkä likaiset ja kosketukset huonot.-SAS- kirjoitti:ELikkä eilen huomasin isommalla vaihteella voimakkaasti kiihdyttäessä hieman pätkimistä. Ikäänkuin sutimisenesto löisi päälle, mutta siltikään valo ei vilku. Ongelman huomaa kolmosvaiheesta ylöspäin. Vapaalla ottaa kierroksia helposti. ELikkäs kysymys kuuluukin, missä vikaa +hinta-arvioita korjaukselle.
Menen merkkiliikkeeseen korjauttamaan mikäli vika ei selviä. Itse en hallitse kovinkaan monipuoliosesti auton korjausta.

Kadett köntys ja "Tyttö" .
terokimmo=kaikkien kirjotusvirheidenäiti.Sori kirjoituksen laatu...
PYRIENterokimmo kirjoitti:Voisko johtua pyrien antureista,mitkä likaiset ja kosketukset huonot.-SAS- kirjoitti:ELikkä eilen huomasin isommalla vaihteella voimakkaasti kiihdyttäessä hieman pätkimistä. Ikäänkuin sutimisenesto löisi päälle, mutta siltikään valo ei vilku. Ongelman huomaa kolmosvaiheesta ylöspäin. Vapaalla ottaa kierroksia helposti. ELikkäs kysymys kuuluukin, missä vikaa +hinta-arvioita korjaukselle.

Kadett köntys ja "Tyttö" .
terokimmo=kaikkien kirjotusvirheidenäiti.Sori kirjoituksen laatu...
Onnistuuko v6:sen tulpat vaihtaa ilman imujen irrottamista.... Näyttäis olevan kolme takana melko vaikeat vaihtaa. Tyhmä kysymys.... Mut kaipaan silti vastausta!
Vaihdan ensin tulpat ja bensansuodattimen. Voi olla et samalla vaihtuu myös johdot...
Katsoo olisko mitään apua!
Katsoo olisko mitään apua!
Vaihdoin ilmansuodattimen, tulpat ja bensansuodattimen. Taas toimii... ainakin toistaiseksi