Opel Vectra A - Alustan madaltaminen epäonnistunut
Re: Opel Vectra A - Alustan madaltaminen epäonnistunut
onkos tuota autoa siirretty yhtään jousien asennuksen jälkeen?
meinaan että jos se on tuossa suoraan kun on laskettu alas tunkin päältä ja käsijarru vielä päällä niin ei ole akselisto ihan oikeassa asennossa vielä.
selittäs myös nuo vinksallaan olleet renkaat.
käyttäkää autoa pienellä lenkillä.
meinaan että jos se on tuossa suoraan kun on laskettu alas tunkin päältä ja käsijarru vielä päällä niin ei ole akselisto ihan oikeassa asennossa vielä.
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
Täytyy käydä työntelemässä kunhan lumi tilanne sen salliiipa kirjoitti:onkos tuota autoa siirretty yhtään jousien asennuksen jälkeen?
Opel Omega B X25xe (Rakas rakoperse)
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda
Tänään ei joutana hirveesti tarkastelemaan tilannetta, mutta kuvan räppäsin takajousista millä tavalla ovat:
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda
muuta erkoista en huomannut kuin takavakaajan uupuu, jännän näkönen jousen muoto sekä jousikumien puuttuminen.apusähis kirjoitti:Tänään ei joutana hirveesti tarkastelemaan tilannetta, mutta kuvan räppäsin takajousista millä tavalla ovat:
Tuossa muistellessani niin ensimmäisen parin tunnin aikanahan nuo jouset tosiaan hieman laskee. Vapaana ollessaan kun tosiaan pääsevät hieman venymään..
-30mm ja edessä vakio;
http://koti.mbnet.fi/~opel18e/v6/sivuprofiili.jpg
Voithan kokeilla laittaa pari ratakiskonpätkää konttiin päiväksi ja katsoa jäisikö alemmas..
t:Ville
"Älä tuhlaa rahojasi, vaan
rällää ja ryyppää ne"
"Älä tuhlaa rahojasi, vaan
rällää ja ryyppää ne"
Onkos tuo iskarin alapultti kiristetty akselin roikkuessa vai vasta kun auto on pyörillään?
Tuo iskarin alapään puslakin kanittaa vastaan jos se on kiristetty akselin roikkuessa ja tosiaan kasaa tuo auto ensin valmiiksi ennenkuin teet mitään radikaaleja toimenpiteitä....nimimerkillä kokemusta on...

Tuo iskarin alapään puslakin kanittaa vastaan jos se on kiristetty akselin roikkuessa ja tosiaan kasaa tuo auto ensin valmiiksi ennenkuin teet mitään radikaaleja toimenpiteitä....nimimerkillä kokemusta on...
On kiristetty roikkuessa? Eli ei hyvä juttu näköjäänkääntelwin kirjoitti:Onkos tuo iskarin alapultti kiristetty akselin roikkuessa vai vasta kun auto on pyörillään?
Tuo iskarin alapään puslakin kanittaa vastaan jos se on kiristetty akselin roikkuessa ja tosiaan kasaa tuo auto ensin valmiiksi ennenkuin teet mitään radikaaleja toimenpiteitä....nimimerkillä kokemusta on...![]()
edittiä. Pitäisikös nuo takajouset olla kumminka perin? leveä osa alapuolelle niinkuin nytte vaiko yläpuolelle?
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda
Minun mielestä ne pitäisi olla toisinpäin.
Eipähän siinä täytyy tänään sitä kokeilla, samaten löysätä iskarien alapäät, kiitoksia vinkeistä ilmottelen kuin käyptelwin kirjoitti:Minun mielestä ne pitäisi olla toisinpäin.
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda
apusähis kirjoitti:On kiristetty roikkuessa? Eli ei hyvä juttu näköjäänkään
Tosiaan ne puslat pitää käyttää löysällä ja kiristää sitten siihen kohtaan kiinni mikä on "ajokorkeus",muuten repeää/menee väljäksi kohtuu joutuin puslat.
Asia ananas, did and doneBeeascona kirjoitti:apusähis kirjoitti:On kiristetty roikkuessa? Eli ei hyvä juttu näköjäänkään
Tosiaan ne puslat pitää käyttää löysällä ja kiristää sitten siihen kohtaan kiinni mikä on "ajokorkeus",muuten repeää/menee väljäksi kohtuu joutuin puslat.
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda
-
powerofopel
- 'Diplomat'

mä olen kyllä laitellu aina noin niinkuin tuolla kuvassa on, eli jousi kierroksen halkaisija pienenee ylöspäin...telwin kirjoitti:Minun mielestä ne pitäisi olla toisinpäin.
vectra a2 (gl->2000/GT) + calibra DTM-edition
Ite oon tuota miettiny pariin otteeseen että kuin päin ne takajouset oikeaoppisesti on... Omaani laitoin juurikin päinvastoin kun tuossa kuvassa! Mut onko sillä mihinkää mitää merkitystä miten ne on? Jousien tekstit ainakin tuli omassa oikeinpäin kun laitto ne silleen että halkaisija pienenee alaspäin...powerofopel kirjoitti:mä olen kyllä laitellu aina noin niinkuin tuolla kuvassa on, eli jousi kierroksen halkaisija pienenee ylöspäin...telwin kirjoitti:Minun mielestä ne pitäisi olla toisinpäin.
Sen verran kokeiltu on: Jouset käännetty, paikat löysytetty ja laskettu alas jollain vasta kiristetty jolloin tuli tulokseksi navasta kaareen 37,5cm
Eli ei vieläkään vaikutusta, mutta pittää kasailla katiska ja katsella 
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda
Kokeilepas huvikseen ilman jousta mitä on korkeus
Nismo, millo lie taas ajos
Täytyypä huomenna koklata ja räppästä kuvaa niin näätte tilanteen-jupe- kirjoitti:Kokeilepas huvikseen ilman jousta mitä on korkeus
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda