Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Joku ajeli Kehä I:llä Pukinmäen kohdalla tänään puolenpäivän aikaan tummansinisellä MV6 Omegalla. Näytti olevan joko Steinmetzin tai Irmscherin maski keulilla. Ajelin siinä hetken vieressä ja perässä. Poistui Lahden suntaan nelostielle.
Edit: Ja tosiaan näin myös Insignian liikenteessä aamulla. Oli aika jännän näköinen takaapäin. Ei olisi tunnistanut ehkä Opeliksi, jos ei merkkejä olisi ollut. En siis ollut aikaisemmin livenä Insigniaa nähnyt.
Edit: Ja tosiaan näin myös Insignian liikenteessä aamulla. Oli aika jännän näköinen takaapäin. Ei olisi tunnistanut ehkä Opeliksi, jos ei merkkejä olisi ollut. En siis ollut aikaisemmin livenä Insigniaa nähnyt.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Kirkkaan vihree city kadetti oli parkissa kaarinassa ja kotiin mennessä vastaan tuli keltanen b corsa, en nyt vaan millään muista käyttäjää 
Ascona B - Manta B - Manta B - Omega B2 - Rekord - Rekord E2 - Vectra A2
Cabrio E kadetti ja sitten E kadetti, jossa puskurissa neljä lisävaloa. Äkkiseltään tuli Fiesta XR2 mieleen tuosta kulkineesta.
Musta turbo signum nelostiellä Lahtea kohti menossa. Putkisto neljällä dtm ulostulolla 

-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
Eilen musta OPC Meriva Turunväylällä Helsinkiin päin, oli nätti 
Tesla Model 3 SR -23
Ex-opelit Opel Karl 1.0 -16 Meriva A 1.8 -04 Vectra B 2.6 -01 Vectra A 2.0 -93
Ex-opelit Opel Karl 1.0 -16 Meriva A 1.8 -04 Vectra B 2.6 -01 Vectra A 2.0 -93
Joku hurjasteli mannerheimintiellä melko lujaa viininpunaisella A-vectralla.
Mä näin saman Keravan kohdalla himppa ennen klo 16. Lahteen päin matkalla sillonkin. Ne ulostulot osu silmään ihan ekana...samsa87 kirjoitti:Musta turbo signum nelostiellä Lahtea kohti menossa. Putkisto neljällä dtm ulostulolla
You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time,
but you cannot fool all the people all the time.
-Abraham Lincoln
but you cannot fool all the people all the time.
-Abraham Lincoln
oulussa kaijonharjun terveysaseman pihassa tipunkeltainen gsi astra angeleysseillä ja mustalla konepellillä oli kyllä hieno näky!

Opel Omega 3.0 v6 caravan -00
No et sitten mua ole nähnyt? Lähekkäin ainakin on menty...Jonppa kirjoitti:Mä näin saman Keravan kohdalla himppa ennen klo 16. Lahteen päin matkalla sillonkin. Ne ulostulot osu silmään ihan ekana...samsa87 kirjoitti:Musta turbo signum nelostiellä Lahtea kohti menossa. Putkisto neljällä dtm ulostulolla
Tänään Jakomäessä valkoinen H astra mustalla konepellillä.

Joo sama auto joskus aina bongattu ja todella nätti on;) mutta mitäs se "samsa87" siellä teki?samsa87 kirjoitti:No et sitten mua ole nähnyt? Lähekkäin ainakin on menty...Jonppa kirjoitti:Mä näin saman Keravan kohdalla himppa ennen klo 16. Lahteen päin matkalla sillonkin. Ne ulostulot osu silmään ihan ekana...samsa87 kirjoitti:Musta turbo signum nelostiellä Lahtea kohti menossa. Putkisto neljällä dtm ulostulolla
Tänään Jakomäessä valkoinen H astra mustalla konepellillä.
thats my.. Vaimoke oli käyttämässä veljenpoikaansa hammaslekurilla...vekkura8v kirjoitti:oulussa kaijonharjun terveysaseman pihassa tipunkeltainen gsi astra angeleysseillä ja mustalla konepellillä oli kyllä hieno näky!![]()
onkohan tää Mikkeli joku opel-miehien virallinen kaupunki
? täällä näkyy kyllä jos jonkunlaista komeeta opelia
.
Opel Insignia 1.6T Sports Tourer -14
Ex. Opel Astra 1.4T Sports Tourer -11
Ex. Opel Vectra C z18xer -06
Ex. Opel Omega 2.6 -02
Ex.Opel Omega 2.2 -02
Ex:Opel Astra x16xel -95
Ex: Opel Vectra c20ne -94
on kyllä aika hieno auto oon kattellu monestikki sitä ku oot vastaantulluDJ_Tatti kirjoitti:thats my.. Vaimoke oli käyttämässä veljenpoikaansa hammaslekurilla...vekkura8v kirjoitti:oulussa kaijonharjun terveysaseman pihassa tipunkeltainen gsi astra angeleysseillä ja mustalla konepellillä oli kyllä hieno näky!![]()
Opel Omega 3.0 v6 caravan -00
Siis minkä oot nähny... signumin vai astran?G.T.S kirjoitti:[quote="samsa87
Joo sama auto joskus aina bongattu ja todella nätti on;) mutta mitäs se "samsa87" siellä teki?
Töistä kotio olin matkalla.

No tuo valkea astra tullut välillä nähtyä... ai olet töissä Hki:ssä... ettei sit sen pitempää työmatkaa sullasamsa87 kirjoitti:Siis minkä oot nähny... signumin vai astran?G.T.S kirjoitti:[quote="samsa87
Joo sama auto joskus aina bongattu ja todella nätti on;) mutta mitäs se "samsa87" siellä teki?
Töistä kotio olin matkalla.