http://www.slamit.net/product_info.php? ... ts_id=2747G.T.S kirjoitti:Mitä millaiset takavalot sulla siis on?
Ton tyyliset valot. Ei nyt juuri noi mutta tonne päin...
http://www.slamit.net/product_info.php? ... ts_id=2747G.T.S kirjoitti:Mitä millaiset takavalot sulla siis on?
Ei oo vielä, pitää ensiksi päättää pitääkö ton vai ei.G.T.S kirjoitti:Ok no ite en aatellut takavaloja vaihtaa ellen sit hanki saksasta ihan tummia tollaisia kuin vakiona... mut onkai sulla kesä vanteeet jo hankittu jne?
No mulla on kaikki paitsi tuulilasi tummennettu, viikonloppuna tulee vanteet 20" ja sit pitäis enää hankkia toi alusta et sen hankin kun kerkeän;) ja huomenna tulee sitten viimeiset xenonit sumareihinkin ja katellaan mitä keksitään;)gts2003 kirjoitti:Ei oo vielä, pitää ensiksi päättää pitääkö ton vai ei.G.T.S kirjoitti:Ok no ite en aatellut takavaloja vaihtaa ellen sit hanki saksasta ihan tummia tollaisia kuin vakiona... mut onkai sulla kesä vanteeet jo hankittu jne?
Jos pidän niin sitten ostan 20" kesäpallot ja säädettävän alustan ja tummennan kaikki paitsi tuulilasin.
On tässä vielä pari kuukautta aikaa miettii mitä tekee...
Minkä hintanen oli 5 lasin tummennus?G.T.S kirjoitti:
No mulla on kaikki paitsi tuulilasi tummennettu...
200€ maksoi viime vuonna et nyt revin irti noi etuovet kun katsastan ja otan varmaan vähän tummemat täks kesäks!gts2003 kirjoitti:Minkä hintanen oli 5 lasin tummennus?G.T.S kirjoitti:
G.T.S kirjoitti:200€ maksoi viime vuonna et nyt revin irti noi etuovet kun katsastan ja otan varmaan vähän tummemat täks kesäks!gts2003 kirjoitti:Minkä hintanen oli 5 lasin tummennus?G.T.S kirjoitti:
Millaiset ne FK:n valot on(kuvaa) ja mistä hankit ja mitä maksoi?? vois itteäni kiinnostaa;) Ja sit tietenkin jos kuvia otat niin teeppä tonne projektit osioon omasta autostas topic... jotenkin liian vähän uusien autojen juttuja siellä;)mikk3 kirjoitti:Noniin, nyt on mullakin sitte irmeli keulassaVoisin pestä auton nyt vkl ja napsasta parit kuvat ja laittaa muiden nähtäväks
Uudet FK:n enkelivalot (tummalla taustalla) on tulossa, toivottavasti ens viikolla. Ja heti kun rahaa löytyy nii hankin 18-20" alut, alustan ja maalautan muovihelmat korinväriseksi.
Tämän näköset valot: http://www.streettuningcar.net/shop.php?vaata=4384 Hintaa oli 230€, Streettuningcar tuusulassa.G.T.S kirjoitti:Millaiset ne FK:n valot on(kuvaa) ja mistä hankit ja mitä maksoi?? vois itteäni kiinnostaa;) Ja sit tietenkin jos kuvia otat niin teeppä tonne projektit osioon omasta autostas topic... jotenkin liian vähän uusien autojen juttuja siellä;)mikk3 kirjoitti:Noniin, nyt on mullakin sitte irmeli keulassaVoisin pestä auton nyt vkl ja napsasta parit kuvat ja laittaa muiden nähtäväks
Uudet FK:n enkelivalot (tummalla taustalla) on tulossa, toivottavasti ens viikolla. Ja heti kun rahaa löytyy nii hankin 18-20" alut, alustan ja maalautan muovihelmat korinväriseksi.
Joo laita ihmeessä niin nähdään milt näyttää noi.. oon itekkin noita miettinyt! mut hei mites se paikka mistä tilasit ton maskin?? onks siellä muuta Irmeli osaa? kun etitään veljen farkkuun tota takalippaa!mikk3 kirjoitti:Tämän näköset valot: http://www.streettuningcar.net/shop.php?vaata=4384 Hintaa oli 230€, Streettuningcar tuusulassa.G.T.S kirjoitti:Millaiset ne FK:n valot on(kuvaa) ja mistä hankit ja mitä maksoi?? vois itteäni kiinnostaa;) Ja sit tietenkin jos kuvia otat niin teeppä tonne projektit osioon omasta autostas topic... jotenkin liian vähän uusien autojen juttuja siellä;)mikk3 kirjoitti:Noniin, nyt on mullakin sitte irmeli keulassaVoisin pestä auton nyt vkl ja napsasta parit kuvat ja laittaa muiden nähtäväks
Saas nähä miltä näyttävät auton nokallaJees, pitääki kirjottaa tommonen oma projekti threadi
Juu siis se liike oli ihan Opel myymälä/huoltamo, joten ne saa varmaankin kaikki irmscheriin liittyvät osat tilattua. Se myyjä sano mulle että saattaa mennä joku 2-4 viikkoa kun ne tilaa sen sinne. Sanoin vaan että ok, soitelkaa kun tulee ja tuun noutaa. Meni ehkä 1.5-2 viikkoa nii soittivatG.T.S kirjoitti:Joo laita ihmeessä niin nähdään milt näyttää noi.. oon itekkin noita miettinyt! mut hei mites se paikka mistä tilasit ton maskin?? onks siellä muuta Irmeli osaa? kun etitään veljen farkkuun tota takalippaa!
Emmä muista osista kyselly. Toi maski oli 93,09€G.T.S kirjoitti:Et kuitenkaan kysynyt mitään noista osien hinnoista ja mitä toi sit tarkalleen sulle maksoi?? et vois vähän verrata hintaa?