Niin kannattaa ajaa sinne ja kysyä suoraan niin sanovat hinnan mut näytti olevan 280€ kaikki paitsi tuulilasi!gts2003 kirjoitti:http://www.undergroundmotorsport.net/shop.php?mis=12Enochian kirjoitti:Täh? kertokaas mullekin noita edukkaita paikkoja, vaikka privana jos ne on niin isoja salaisuuksia. pitäis syslerin takalasit tummennuttaa ja kaikki paikat pyytää 260-270€.
Näköjään tuola nyt -10%
Lasien tummennus pääkaupunkiseudulla.
Re: Lasien tummennus pääkaupunkiseudulla.
Joo mitä mä tossa perjantaina muutamasta paikasta kyselin niin 280e olis aika yleinen kaikki paitsi tuulilasin jos tummentaa.
Onko ooppelilla kiva ajaa? En ole aivan vakuuttunut laadusta.... enkä kyllä muustakaan... mutta silti ajan edelleen ooppelilla...
Kolmesta eri paikasta sanottiin hinnaksi tuo 260-270€ ja kyseessä siis Chrysler Voyagerin takalasien tummennus (5kpl). UGMn hinnaston mukaanhan moinen maksaisi 198€ (220€ -10%) eli huomattavasti halvempi ellei heillä sitten ole joku muu hinnoitteluperiaate tila-autoille. Pitänee käydä kysymässä joskus ohi ajellessa.
Enochian kirjoitti:Kolmesta eri paikasta sanottiin hinnaksi tuo 260-270€ ja kyseessä siis Chrysler Voyagerin takalasien tummennus (5kpl). UGMn hinnaston mukaanhan moinen maksaisi 198€ (220€ -10%) eli huomattavasti halvempi ellei heillä sitten ole joku muu hinnoitteluperiaate tila-autoille. Pitänee käydä kysymässä joskus ohi ajellessa.
Niin ja konalan pilkintoninlla maksoi 7 lasia multa 200€ et kannatta sieltäkin kysellä!
Tosta katsastusjutusta tuli mieleen, että vieläkö se menee läpi että jos inssi huomaa ja kirjoittaa irroittamiskäskyn otteen taakse, niin hakee toiselta konttorilta uuden rekisteriotteen? Vai onko toikin jo siirtynyt johonkin uuteen aikaan ja menee johonkin tietokantaan asti?
Kaikki otteeseen lisättävät huomautukset menee tietokantaan, myös ne mitä poliisit sinne tien päällä merkkailee.
Mä olen parit autot nähny mitkä on tummennettu tuolla underground motorsportissa,ei hyvä ollenkaan
Jos tekee työkseen tummennuksia ni kyllä sen verran pitää olla taitoa että niitä kehtaa asiakkaille myydä ja asiakkaalle jää hyvä mieli.
Aijaa. Onko ollu sitten ilmakuplia vai mitä on ollu tummennuksissa?timppa1 kirjoitti:Mä olen parit autot nähny mitkä on tummennettu tuolla underground motorsportissa,ei hyvä ollenkaanJos tekee työkseen tummennuksia ni kyllä sen verran pitää olla taitoa että niitä kehtaa asiakkaille myydä ja asiakkaalle jää hyvä mieli.
Joo se nyt on itsestään selvyys että jos jossain tummennuttaa ja siitä vielä monta sataa maksaa niin jäljen on oltava priimaa.
Mitä edellisessä autossakin tummentanu niin takaikkunaan jäi pari pientä numppineulan päänkokosta kulpaa niin kaveri sano että noi pitäis lähtee viikossa kun kuivuu ja jos ei lähde niin tule takas niin laitetaan uudestaan.
Ja näin hän se juuri pitää mennä.
Kiitos vinkistä!
Onko ooppelilla kiva ajaa? En ole aivan vakuuttunut laadusta.... enkä kyllä muustakaan... mutta silti ajan edelleen ooppelilla...
No kaverille tuolla laittoivat viime kesänä kaikki lasit ja mitään moitteen sanaa ei siitä ollut että mikä siinä sitten on ollut... mutta se on joo totta että jos jotain noissa on niin mä ainakin teetätän uusiksi jos ei mun silmään miellytä et jos todellakin maksaa niin sit pitää olla laatua!gts2003 kirjoitti:Aijaa. Onko ollu sitten ilmakuplia vai mitä on ollu tummennuksissa?timppa1 kirjoitti:Mä olen parit autot nähny mitkä on tummennettu tuolla underground motorsportissa,ei hyvä ollenkaanJos tekee työkseen tummennuksia ni kyllä sen verran pitää olla taitoa että niitä kehtaa asiakkaille myydä ja asiakkaalle jää hyvä mieli.
Joo se nyt on itsestään selvyys että jos jossain tummennuttaa ja siitä vielä monta sataa maksaa niin jäljen on oltava priimaa.
Mitä edellisessä autossakin tummentanu niin takaikkunaan jäi pari pientä numppineulan päänkokosta kulpaa niin kaveri sano että noi pitäis lähtee viikossa kun kuivuu ja jos ei lähde niin tule takas niin laitetaan uudestaan.
Ja näin hän se juuri pitää mennä.
Kiitos vinkistä!
Jos tämä aihe on vielä jollekin ajankohtainen niin Tallinnasta saa tummennukset alle satasella. http://www.ravolar.ee/?lang=est§ion=4
Juu saa sieltä tallinmasta halpaa viinakin.
Juu, siellä hoituu samalla reissulla moni asia halvalla.
Taidan käydä itse tutustumassa tuohon Ravolariin tässä kevään aikana, tuosta paikasta oli ainakin positiivisia kokemuksia suomiporoillakin.
Taidan käydä itse tutustumassa tuohon Ravolariin tässä kevään aikana, tuosta paikasta oli ainakin positiivisia kokemuksia suomiporoillakin.
Maanantaina kävin Tiksissä tummennuttamassa J.Lustigilla Vectran lasit ja siinä hommassa meni 45min kahdelta jampalta. Kerkesin just käydä syömässä paikallisessa kun homma oli valmis ja auto ulkona.
Farkkuun 5 ruudun hinta oli 240€ ja jälki oli huippua.
Antoi 5 vuoden takuun työlle
Suosittelen
Farkkuun 5 ruudun hinta oli 240€ ja jälki oli huippua.
Antoi 5 vuoden takuun työlle
Suosittelen