B-Omega ajovalot
B-Omega ajovalot
Mulla on sellainen -00 mallinen Omega ns.projektorivaloilla. Kuskinpuolen valo näyttää n.5m päässä maahan. Korkeussäätö toimii molemmissa valoissa ja heijastinpinta tuntuisi olevan tukevasti kiinni kun siitä lampunkannasta koittaa heiluttaa. Kattelin tuossa haulla ja sainkin sieltä vastauksen että pitäisi saada ihan säädöllä kuntoon. Onko ne säätöruuvit 2kpl siinä valaisimen koneenpuoleisessa yläreunassa sellaiset tähtikantaiset, ja mahtaako tälläkelillä uskaltaa koettaa säätää vai kannattaako ensin lämmittää tallissa?
Opel Omega 2,0dti
Volvo 460 1,9TD
Range Rover 3,5Efi
Volvo 460 1,9TD
Range Rover 3,5Efi
Re: B-Omega ajovalot
Juu, korkeussäätö löytyy siitä umpion päältä ja on se ulompi niistä kahdesta, sisempi ruuvi on sivu suuntainen säätö.
Kokeile ensin jos säätö liikkuu kohtuuvoimalla niin eiköhän se pakkasellakin säädy. Itse pyörittelin akkukoneella ja sopivalla kärjellä kohdilleen..
Kokeile ensin jos säätö liikkuu kohtuuvoimalla niin eiköhän se pakkasellakin säädy. Itse pyörittelin akkukoneella ja sopivalla kärjellä kohdilleen..
Zafira B 2.0T Sport
e91
e91
Kiitoksia, täytyypi kattella. Auton kun ajaa tallin ovien eteen n.5m päähän niin valo näyttää maahan ja noin metrin ajolinjasta ulos. En tiedä mikä siihen on tuollaisen muutoksen voinut tehdä, ehkä polttimon vaihdon yhteydessä on tapahtunut jotain.
Opel Omega 2,0dti
Volvo 460 1,9TD
Range Rover 3,5Efi
Volvo 460 1,9TD
Range Rover 3,5Efi
Tuosta tulee mieleen, että on hyvä tarkastaa ennen säätöä huolellisesti polttimen asennus. Voi kyseinen ongelma korjautua pelkästää sillä.