x20se b omegan kulutus
x20se b omegan kulutus
mistähän tuo vois johtua kun tankilla ajaa vain 600-650km vaikka ajaa kuinka taloudellisesti? ja tankatessa menee tankkiin yleensä se 70litraa. eikä vuoda mistään. välillä tekee kylmänä sitä että tasakaasulla nykii ja lämpimänä ei oo mitään ongelmaa ja vedot löytyy ihan hyvin.. tuntuu vaan aika hurjalta tuo kulutus tuohon koneeseen.
Omega B Caravan
Mercedes Benz 320 CE
Mercedes Benz 320 CE
Re: x20se b omegan kulutus
palaako vikavalo missään vaiheessa? viallinen lamda ja lämpöanturi nostaa yleesä kulutusta
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
aina kun laittaa virrat päälle, mutta sammuu heti kun alkaa startata eikä pala missään muussa vaiheessa
Omega B Caravan
Mercedes Benz 320 CE
Mercedes Benz 320 CE
minulla on kans b omega -97 x20se
ja nykii tasa kaasulla kylmänä ja lämpösenä mutta ku irrotin tulpan johdot ja laitoin takasin ni lopetti pitkäks aikaa ja nyt taas nyki ja irrotin taas ja laitoin takas ni loppu! epäilen et vika on sielä suunnalla mut en ole varma...?
kolmosen tulpan johdosta on sulanut puolan päästä se suoja hiukan et onko sillä jotain tekemistä asian kans?
ja tietysti johdot ovat jotku tarvike mallit ni niissäkin voi olla hiukan jotain sanomista!
mulla menee bensaa yhtä paljon mut olen ajatellut et se on normaalia?
onko vika selvinnyt sulle jo?
ja nykii tasa kaasulla kylmänä ja lämpösenä mutta ku irrotin tulpan johdot ja laitoin takasin ni lopetti pitkäks aikaa ja nyt taas nyki ja irrotin taas ja laitoin takas ni loppu! epäilen et vika on sielä suunnalla mut en ole varma...?
kolmosen tulpan johdosta on sulanut puolan päästä se suoja hiukan et onko sillä jotain tekemistä asian kans?
ja tietysti johdot ovat jotku tarvike mallit ni niissäkin voi olla hiukan jotain sanomista!
mulla menee bensaa yhtä paljon mut olen ajatellut et se on normaalia?
onko vika selvinnyt sulle jo?
-
keltanokka
- 'Diplomat'

Termostaattivikaa ? Vectralle maistuu myös bensa, vie äkkiä maantiellä sen 8l/100km. Jos haluaa tässä arvossa pitää niin saa luvan ajella sen 80-90km/h
termari vaihettu noin pari kk sitten ja pitää lämmöt 92 asteessa. kokeilen vaihtaa ainaki tuon lämpötila anturin ja egr tulppaus
Omega B Caravan
Mercedes Benz 320 CE
Mercedes Benz 320 CE
Tarkista sille anturille manevä johtokin huolella.ettei hinkkaumia tai katkoksia.mikasti6 kirjoitti:termari vaihettu noin pari kk sitten ja pitää lämmöt 92 asteessa. kokeilen vaihtaa ainaki tuon lämpötila anturin ja egr tulppaus

Kadett köntys ja "Tyttö" .
terokimmo=kaikkien kirjotusvirheidenäiti.Sori kirjoituksen laatu...
alkaa mennä aika koville lukemille tuo kulutus nyt kun tankkauksen jälkee 380km ajettu ja bensa mittari on jo 20 litran kohalla. huomenna pitää tutkia tuota tarkemmin. mitkähän on se lämpötila anturin arvot jotta sais mitattua sen?
Omega B Caravan
Mercedes Benz 320 CE
Mercedes Benz 320 CE
490km tankillisella pääs.. ja tankkiin meni 69 litraa että mittari ei ainakaan valehtele. röpöttää tyhjäkäynnillä nyt ihan selväsi ja kylmänä nykii edelleen. huomenna saa lämpötila anturin. missähän kohtaa tuossa pitäis olla se egr? omaan silmään ei kyllä sattunu mitään sen kaltaista vimpainta tuolta. kuvia on minkä ehkä luulisin sen olevan ku osais tänne laittaa. imusarjan luona on joku potikka mistä kuulu semnmonen nakutus ja isolla laipalla kiinni imusarjassa, mikähän se sit on?
Omega B Caravan
Mercedes Benz 320 CE
Mercedes Benz 320 CE
joo nykiminen loppui lämpötila anturin vaihdolla. onko se egr potikka tuossa imusarjassa kiinni? jos on niin tulppaan sen huomenna jos vaikka auttas kulutukseen
Omega B Caravan
Mercedes Benz 320 CE
Mercedes Benz 320 CE