Kommentoi avatareita (ei välttämättä edellisen)
Re: Kommentoi avatareita
Toi hajaman lohhari on kyllä tosi hieno!
- Pinkytiger
- OCF Member 2017
tuo hajaman pikkulisko on hirmu lutunen, aluksi se on pieni ja lutunen mutta sitten siitä kasvaa IIISSOOO hirmulisko:DDD
^Sit se ei olekaan enää niin ihana 
Oih, kuvan kaunis ja aina iloinne maritusmaritus kirjoitti:^Sit se ei olekaan enää niin ihana
Ps. toivottavasti lostin tekstit ois huomenna kolmeen mennessä valmiit
^ No siis kyllähän mä ne sua varten suomennan vaikka kahteen mennessä
Kato kun muhun tehoaa tollainen heti 
Tosissaan kun puhutaan, niin on vähän sellain kutina ettei ihan kolmeksi saada...
Tosissaan kun puhutaan, niin on vähän sellain kutina ettei ihan kolmeksi saada...
Vaihdetaan, drago tulee teille ja sinä meilleCalsunen kirjoitti:^^Tommosen lohikäärmeen mieki haluun
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
Mulla ei oo lohikäärmettä mut tollanen karvapallo on mikä avatar kuvassa.. ;P kelpaisko korvikkeeks?Calsunen kirjoitti:^^Tommosen lohikäärmeen mieki haluun
Saako marituksesta koskaan kuvaa, jossa se ois pahantuulisen näkönen?
Kiva, että on positiivisia ihmisiä
Tommonen Riisikipon avassakin oleva haukku kävi eilen hyppimään hepan takajalkoja vasten, vaa niin se tammamamma vaan katseli että hypi vaan 
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
Täältäpä sittä tulis miun mukana kolme koiraa, kani, 100 litraa vettä ja kaloja ja opeliksin rottelo.. Ei taida olla viisas vaihtokauppaRiisikippo kirjoitti:Mulla ei oo lohikäärmettä mut tollanen karvapallo on mikä avatar kuvassa.. ;P kelpaisko korvikkeeks?Calsunen kirjoitti:^^Tommosen lohikäärmeen mieki haluunEi ois sul pitkä matkakaan tänne..
Ja Hajamalle samat sanat. Miks mie drakgon kans paikkoja vaihtasin ku en näkis sitä siltikää

Haha, tossa onkin hyvä mysteeri.. Pitää tehdäkin ihan selvitys löytyykö semmoista kuvaa.
Kumma kuinka positiivisen kuvan annan itsestäni vaikka itsestä tuntuu, että en mä nyt niin iloinen aina ole. Mutta mitäpä sitä naaman norsunvitulla olla vaikka vähän nyppii. 
Meillä muuten tallikoira (dobberi) hyppäsi nuolaisemaan hepan turpaa eikä se reagoinut mitään
Ja ettei ihan ot:ksi mene niin tuo Riisikipon avatar on kyllä niin söpö. Kisaa ensimmäisestä sijasta lohharin kaa
Edit: tai sitten mulla on lievä adhd kun olen vähän tälläinen ylienerginen välillä
Meillä muuten tallikoira (dobberi) hyppäsi nuolaisemaan hepan turpaa eikä se reagoinut mitään
Ja ettei ihan ot:ksi mene niin tuo Riisikipon avatar on kyllä niin söpö. Kisaa ensimmäisestä sijasta lohharin kaa
Edit: tai sitten mulla on lievä adhd kun olen vähän tälläinen ylienerginen välillä
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
Onhan tuo lutunen kuva juu.. tarjottiin ilmatteeks mulle 3vuotiasta harmaata kuopion läheltä.. ottaskohan tolle leikkikaveriks?? paitti jos calsunen tuo koko "rykmentin" niin ei tänne mahu enään.. 

-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
^ kyl mie tosta kuorma-auton suan niin tulee kaikki kerralla..

Ei sitä tiedä, mutta ei sulla kyllä mun mielestä ole. Aina kaikissa tapahtumissa silti kuulee että missä maritus on menossa ku kikatus käymaritus kirjoitti:
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
onkohan linssulla oma kuva avatarina