Noniin nyt on enkelit keulalla Harmi vaan että yhdestä rinkulasta on yks valo palanut =/ Voisin senkin vaihtaa, mutta odotellaan nyt vähä lämpimämpiä kelejä.. Tässä muutama kuva niistä:
minkä valmistajan noi on? näenkö väärin että on kerännyt huurua lasin sisälle, ite vois kans ostaa mut vähän huonoja kokemuksia just toi kun kerää huurua ei näytä hyvältä
Wlle kirjoitti:Vaiha samalla kaikkiin uuet, enemmän sinisen sävyiset polttimot. Much better..
Juu se ois tarkoitus, pitää vaan löytää jotkut passelit polttimot sinne.
Mä ajattelin tehdä ite noihin extra umpioihin noi enkelin silmät niillä sinisillä rinkuloilla kattoo nyt mitä siitä tulee... kun ei viittis maksaa 240€ uusista umpioista...
Ja Gts03 eipä se pakolla noista umpioista johdu vaan siitä kun on saanut asennuksen aikana kosteutta ja nyt taka korkki kiinni... se lähtee pois kun ottaa korkin pois ja pitää hetken pitkiä päällä ja sitten taas korkki kiinni...
Lukeeko tossa lasin alareunassa DEPO,jos näin niin ei mikään ihme että vetää huuruun,itellä parissa autossa ollut
ja huonoja kokemuksia,tigraankin hain takuuseen uudet ja siltikin vielä toinen menee joskus huuruun/kerää vettä.
Eli täyttä paskaa...
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
Mulla oli g-astrassa fk:n enkelit. Luulin jossain vaiheessa että oli palanu hehkuja parkkirinkuloista mutta ne hehkut olikin vaan irronnut niistä.. Lisäksi lamput keräs paljon kosteutta. Pysy suht kuivana ku piti irrallaan ne lamppujen takana olevat kumit.
No voihan se olla niinkin mutta meillä vetää veljen auton vakio umpiotkin huuruun ja just kun jättää ton taka korkin pois niin sitten ei vedä ja kun asiasta puhuttiin liikkeessä niin saatiin kuulla et just toi apukuskin puolen lamppu vetää herkästi huuruun sen ilman putsarin takia et se auttaa sitä vettä kondensoitumaan tonne taakse jne... voihan tietenkin olla paskaa ja siks noi ei toimi mut mistäs sen tietää!
mikk3 kirjoitti:Noniin nyt on enkelit keulalla Harmi vaan että yhdestä rinkulasta on yks valo palanut =/ Voisin senkin vaihtaa, mutta odotellaan nyt vähä lämpimämpiä kelejä.. Tässä muutama kuva niistä:
Eikö ollutkin loppujen lopuksi helpot vaihtaa?
Mut kyllä polttimoiden vaihtaminen on tehty vaikeeks näis uudemmissa autoissa! Ei mun räpylä edes mene sinne umpion sisään. Helpoimmalla pääsee kun otti koko umpion irti niin huom. enemmän tilaa vaihtaa.
Empäs huomannukkaa tota huurua ennenku mainitsitte Nyt kun olen parin päivän aikana seuraillut tilannetta, nii ei oo menny huuruun enää. Pitäis ostaa kirkkaat vilkut, koska nuo heijastaa oranssia ja sitte vielä ne valkoset/sinertävät polttimot rinkuloille.
Ja kyllä se vaihto sitte loppujen lopuks oli aika helppo. Pitää vaan tietää mitä tekee
Eli tämmönen soitin löytyy. Oon ollu todella tyytyväinen tohon, on hyvä äänenlaatu (paaaljon parempi ku orkkiksessa), paljon säätömahdollisuuksia, mahdollista soittaa musiikkia cd:ltä, usb-tikulta ja ipodista. Lisäks löytyy vielä 3x RCA liittimet takaata, eli saa hyvin kytkettyä muutaman vahvistimenkin