Dectanen angel eyesien asennus
Dectanen angel eyesien asennus
Elikkä tuli tilattua Dectanen valot ja oon koittanut niitä tuossa asennella. Kaikki on mennyt hyvin siihen asti, kun olen saanut umpion paikallleen, ja huomannut, että umpion alaosan ja puskurin väliin jää sormen mentävä rako, vaikka ruuvit laittaa kiinni. Puskuri on ihan oikein paikallaan. Mistähän tuo voisi kiikastaa? Siinä umpion alapuolella on yksi ruuvin paikka, niin pitääkö se valo siitä kiiinnittää johonkin? Jotkin asennusohjeet jos jostain löytyis...
Edit. Ja autohan on siis B Vectra (-98)
Edit. Ja autohan on siis B Vectra (-98)
Re: Dectanen angel eyesien asennus
Vähän aiheeseen liittyen kysysin että saako FK:n Vectraan tarkotettujen angel eyesien parkkipolttimot vaihdettua? Ja mikähän mahtaa olla kanta, T10?
Astra G 2.0 Sport
Seat Exeo ST TDI Sport
Ex Vectrat A/B/C
Seat Exeo ST TDI Sport
Ex Vectrat A/B/C
Ettei ole tullut faceliftiin tarkoitetut umpiot vahingossa tilattua?
En tiedä onko noissa suurta eroa B1 ja B2 vecun umpioissa, mutta se nyt tuli ensimmäisenä mieleen.
En tiedä onko noissa suurta eroa B1 ja B2 vecun umpioissa, mutta se nyt tuli ensimmäisenä mieleen.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Saa vaihdettua ja kanta on T5.Tebi kirjoitti:Vähän aiheeseen liittyen kysysin että saako FK:n Vectraan tarkotettujen angel eyesien parkkipolttimot vaihdettua? Ja mikähän mahtaa olla kanta, T10?
Molemmissa umpiossa 8-polttimoa eli yht. 16kpl. Polttimoissa on tummennettu pää, jotta polttimot eivät paistaisi kirkkaina pisteinä ja jotta valo näkyisi tasaisesti renkaassa. Näitä umpioita saa nykyään a-Vectraankin myös ledeillä varustettuina. Mikäli umpioissasi on hehkulanka polttimot niin voit myös vaihtaa sinne T5-ledit.
Mikäli vaihdat polttimot (hehkulanka tai ledit) uusiin niin kannattaa laittaa esim. tippa maalia polttimon päähän. Noita alkuperäisiä "mustapäitä" tuskin saa mistään?
der OPelVEctra -Technic, die begeistert.
Siis ihan oikeat lamput tilasin... Eli siitä ei siis voi johtua, ellei sitten ole vääriä lähettäneet. Luulis että ne menis ihan mukavasti paikalleen, kun puskurin yläpäänkin oon napsassu kiinnikkeestään, että saa vähän lisää tilaa kikkailla. Voiskohan siellä olla jotain tiellä, mikä sitten pistää lampun vähän väärään asentoon? Oon yrittäny katella ja säätää, mutta ei oikein ota luonnistuakseen.. Ne ketkä on umpioita vaihdelleet, niin vinkkejä tarvis!
Ei pitäis olla mitään ongelmia siinä asennuksessa. B2 mallin valotkin käy "heittämällä" paikoilleen B1:een. Eli ei muuta kun kattelemaan jos jostain kinnaa se umpio tai ei mene kunnolla paikoilleen. Luulis että ne nyt kuitenkin on oikeanlaiset valot osannut lähettää.
Oliko muuten alkuperäiset umpiot Carello vai Valeo? Millanen liitin oli (pyöree vai neliskanttinen)? Kävikö suoraan uus umpio paikoilleen vai joutuko vaihtamaan tota liitintä? Itellä kanssa projektina jossain välissä noi valot...
Oliko muuten alkuperäiset umpiot Carello vai Valeo? Millanen liitin oli (pyöree vai neliskanttinen)? Kävikö suoraan uus umpio paikoilleen vai joutuko vaihtamaan tota liitintä? Itellä kanssa projektina jossain välissä noi valot...
Valeot nuo näyttää mulla olevan. Pyöree on liitin eli käy suoraan ettei tarvii vaihdella mitään. Oon yrittäny katella mistä se vois ottaa kiinni et se ei mee kunnolla paikalleen, mutta ilman tuloksia toistaiseksi. Ei kai tässä auta muuta ku mennä säätämään...
Kai noissa valoissa on jossain korkeudensäätöruuvit? Vai voiko olla ettei olisi? Missä ne yleensä mahtaa olla, kun vakioissahan on ihan vain siinä päällä...?
Eikö kukaan ole säätänyt omia uusia valojaan? Et löytyykö anneleista yleensäkään mitään säätöruuveja?