Nyt olis tämmönen ongelma tullu itsekseen vectraan.Auto seissyt muutaman kuukauden ja kun otin auton käyttöön niin se röpisee kuin kävis kolmella.
Kaikki kosteudet olen koittanut kuivata ja tulpat ja johdotkin olen vaihtanut.
Eikä tunnu vaikuttavan mitään.Eilen kun kattelin liittimiä ja alipaine letkuja,niin sen jälkeen se kävi yhtäkkiä kunnolla.
Käyttelin sitä lämpimäksi ja ei mitään ongelmia.Lähdin heittämään lenkin ,niin pääsin 7km ni taas sama vika.
Mielellään ottaisin kokemuksia vastaan niin tietäisin vähän mistä vikaa etsis.
käynti vika vectra a v:1995 c20ne
Re: käynti vika vectra a v:1995 c20ne
No tietysti ne madotukset syytä puhistaa,ja akkukengät kunnolla laittaa.saataa kondensoitua jakajan kanteenkin vesi huurua,mikä kuivattava paperilla.paineilma siirtelee vaan vettä ja pintaan jää usein huomaamaton kosteus.nesteen kiertoa kannattais seurata ja tuleeko lämmintä sisällä.sulakkeet irrottaa ja tarkistaa.lepa87 kirjoitti:Nyt olis tämmönen ongelma tullu itsekseen vectraan.Auto seissyt muutaman kuukauden ja kun otin auton käyttöön niin se röpisee kuin kävis kolmella.
Kaikki kosteudet olen koittanut kuivata ja tulpat ja johdotkin olen vaihtanut.
Eikä tunnu vaikuttavan mitään.Eilen kun kattelin liittimiä ja alipaine letkuja,niin sen jälkeen se kävi yhtäkkiä kunnolla.
Käyttelin sitä lämpimäksi ja ei mitään ongelmia.Lähdin heittämään lenkin ,niin pääsin 7km ni taas sama vika.
Mielellään ottaisin kokemuksia vastaan niin tietäisin vähän mistä vikaa etsis.
puolan johto ilmeisesti tuli kanssa uusi.
vuotoja mahollisesti.tai seisomisen aihettamaa kosteutta mänissä joka irrottanut karstaa ja voi venttilin välissä sotkea.jos siis ulkona ollu.
pilotilla imupuoli tutkia vaan ja sähköt kattoa ja liittimiä kiristää.
tulpaa johtojen vaikutus hyvin yleistä.saataa johdon vaihon jälkeen alkaa toimia,mut sit taas alkaa.eli ei vikaa niissä vaikka tuntuis.
E,vaihoithan öljyt seisonnan jälkeen.saattaa olla vesiintyneet.
sen lämpötilatunnistimen kunnon kannattas tarkastaa,jos pintaan tullu kelmumainen mönjä niin ei pelaa kunnolla.ja oikeestaan tietysti huuhtelu koko järjestelmälle hyväks.
läppämittarissakin kosteus vaikuttaa.siis siinä ilman putsari kotelon vieressä leva musta neliön muotonen rasia,niin kansi auki ja tutkimaan,miltä näyttää.

Kadett köntys ja "Tyttö" .
terokimmo=kaikkien kirjotusvirheidenäiti.Sori kirjoituksen laatu...
ootko kattonut ilmamäärämittarin ja kaasuläppäkammion välisen letkun, siis norsunkärsän, ja jos olet niitä alipaineletkuja sormeillut niin saattaa niistä joku olla halki juuresta, sitä on monesti vaikeee huomata. ja se ilmamittarin hiili sieltä muovikannen alta kannattaa kuivata tai puhdistaa.
opel vectra c 2,2 gts
Tutkin johtoja ja liittimiä lisää ja huomasin,että suuttimien johtokisko oli 3 pytyn suuttimen kondalta löysä.
Irrotin kiskon ja kuivailin liittimet,ja pistin paikoilleen kunnolla ni johan alko pelaamaan.
Kiitokset neuvoista!
Irrotin kiskon ja kuivailin liittimet,ja pistin paikoilleen kunnolla ni johan alko pelaamaan.
Kiitokset neuvoista!