Tänään miittiin Koivuhaan Nesteelle. Oletko tulossa? Kohta joudut jo opettelemaan tunnistamaan uudesta autostacm-cali kirjoitti:Juu taisin tulla emäntää töistä hakemasta siitä Myllikän Shelliltä.. Niin lähelt liippaa et eiköhä me siel törmätä joku kerta.Nalen kirjoitti:cm-cali (luultavasti) bongattu Myllypuron kohdalla Kehä ykkösellä. Ajoi vastaan mustalla Calibrallaan kun itse seisoin kohti Kontulaa kääntyvien valoissa.
Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Tänään on buukattu päivä mutta onko toi sit vaki mesta ja aika miiteille?? Ja samoin sulle, et enään mua bongaa mustan urpon ratista..
Mut enköhä mä jo ton sun uuden pirssin kaiva täält foorumin kautta??
Insignia 2.0CDTI OPC-Line -14
Kawasaki ZX-6R -04
Kawasaki ZX-6R -04
Samsa87 taisi painella Lahen motaria korson kohalla puol neljän kulmilla Lahtea kohti... Ajelin 630 heppasella kulkineella mut en pysyny rinnalla... 
Omega B2 2.6 executive
Kyl juu.. Millä olit liikkeellä?TimppaS kirjoitti:Samsa87 taisi painella Lahen motaria korson kohalla puol neljän kulmilla Lahtea kohti... Ajelin 630 heppasella kulkineella mut en pysyny rinnalla...

-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
Tuliks Mikko tänään Omegalla vastaan veturin nurkilla?
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
mannion bongattu eilen alban risteyksessä ~16:15.
- hercules
- 'Diplomat'

- Jäsennumero: 1298
- Viesti:
Kukas clubilainen kaars hopeisella tjms a-vectralla vähän ennen klo 07 ahtialan rampista helsingin suuntaan, näytti tarra olevan takalasissa ku ohitte ajelin...
Vectra C GTS Turbo
Ikuisuuden projektina Vectra -94 (ex-c20ne) nyk. c20xe White Song
Ikuisuuden projektina Vectra -94 (ex-c20ne) nyk. c20xe White Song
Juheksi ajeli hannikaisenkatua veturin nurkilla seppälän suuntaan. Olin kääntymässä matkahuoltoon.
Sama bongaus, tosin Vapaudenkadun ja Schaumanin puistotien risteyksessä.PJR kirjoitti:Juheksi ajeli hannikaisenkatua veturin nurkilla seppälän suuntaan. Olin kääntymässä matkahuoltoon.
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
No prkl...(miks mää en ketään koskaan bongaa liikenteessä)mannion kirjoitti:Sama bongaus, tosin Vapaudenkadun ja Schaumanin puistotien risteyksessä.PJR kirjoitti:Juheksi ajeli hannikaisenkatua veturin nurkilla seppälän suuntaan. Olin kääntymässä matkahuoltoon.
No joku tie kuitenki, ei niitä voi "ulkopaikkakuntalaisena" osataJuheksi kirjoitti:No prkl...(miks mää en ketään koskaan bongaa liikenteessä)mannion kirjoitti: Sama bongaus, tosin Vapaudenkadun ja Schaumanin puistotien risteyksessä.Se on kyl Vapaudenkadun ja Heikinkadun risteys. Schaumanin puistotie alkaa hieman sen ratasillan jälkeen...
Kävit bestilläki tänään, kävelit siitä mun nosturipaikan ohitte..
OCFormulatietäjä 2011
Kylä näin on. Olit niin työntouhussa etten viittiny häiritä...mannion kirjoitti:Kävit bestilläki tänään, kävelit siitä mun nosturipaikan ohitte..
Tais Juheksi ajella taas vaihteeksi laput silmillä, vai näinkö oikein että lapanen nousi Käyttöauton kohilla vähän ennen klo 16?
Volvo V70 2.4T
Volvo 850 T5(r)-94
Volvo 850 T5(r)-94
Juu, nippanappa kohalla huomasin. Emmää ehkä niin sokee ookkaan.T.K kirjoitti:Tais Juheksi ajella taas vaihteeksi laput silmillä, vai näinkö oikein että lapanen nousi Käyttöauton kohilla vähän ennen klo 16?