Vectrat poliisiautoina
-
opel is best
- 'Senator'

Vectrat poliisiautoina
Oletteko Suomessa missään nähnyt Vectroja tai muita Opeleita poliisiautoina?
Olen ainakin ulkomaisissa sarjoissa/leffoissa nähnyt näitä, ja jossain kotimaisissakin.
Olen ainakin ulkomaisissa sarjoissa/leffoissa nähnyt näitä, ja jossain kotimaisissakin.
Re: Vectrat poliisiautoina
No helsingissä pyöri hopeinen B-vectra siviilinä ja kerran näin ihan väreissäkin b vecun!opel is best kirjoitti:Oletteko Suomessa missään nähnyt Vectroja tai muita Opeleita poliisiautoina?

Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Tampereen MetroAuton pihassa oli joskus vuosia takaperin B2 GL+ 2.0 16V poliisi Vectra menossa korjaukseen. Kojelaudalla oli vikaseloste, jossa luki mm. "moottori ei vedä, hyytyy 140km/h jälkeen". On siinä voinut rosmoilla olla naurussa pitelemistä, kun miliisiauto on hyytynyt kesken takaa-ajon.
B Vectroja näkee vielä silloin tällöin, mutta olisiko jo poiston puolella kuitenkin? A Vectroja poliisilla oli myös jonkin verran niin väreissä kuin siviileinäkin. Nettiautossakin esiintyy säännöllisesti eräs kiertopalkinto Vectra A V6, joka on entinen poliisiauto.
B Vectroja näkee vielä silloin tällöin, mutta olisiko jo poiston puolella kuitenkin? A Vectroja poliisilla oli myös jonkin verran niin väreissä kuin siviileinäkin. Nettiautossakin esiintyy säännöllisesti eräs kiertopalkinto Vectra A V6, joka on entinen poliisiauto.

-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

Joensuustakin löytyy b-vekara, eivät vaan uskaltaneet ottaa sitä vuoden 2007 kevät kokouksen "keula autoksi" kun pelekäsivät että routii välille 
Saab 9-5 2.0T Linear Pro 2006
^Oli se siellä letkan välissä.
Tais olla siltakadun ja rantakadun risteystä pitämässä kiinni, nyttemmin kyllä sekin vaihtunut toiseen merkkiin.
B1 V6 ja 2.0 sekä B2 2.0 on itellä kävelly Vectroista vastaan virkavallan kalustona.
B1 V6 ja 2.0 sekä B2 2.0 on itellä kävelly Vectroista vastaan virkavallan kalustona.
Opel Monza 2.2E -86
Opel Kadett C 4D Sedan -79
Opel Astra 1.9 CDTi Wagon OPC Line AT6 -07
Opel Vectra 2.0 Turbo STW -05
Opel Kadett C 4D Sedan -79
Opel Astra 1.9 CDTi Wagon OPC Line AT6 -07
Opel Vectra 2.0 Turbo STW -05
Omistan A-Vectran vuosimallia -95 x20xev moottorilla joka on vanha siviilipoliisiauto.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
Eikös meillä Savonlinnassa ollut kevätkokouksessa 2005 Vectra poliisiauto paikan päällä?
jep jepmaritus kirjoitti:Eikös meillä Savonlinnassa ollut kevätkokouksessa 2005 Vectra poliisiauto paikan päällä?

ja eikun kaupoille.
http://www.j-inkeroinen.net/showlist.ph ... ot_id=2143
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
On noita b-malleja tampereella näkyny ihan teipeissä. Jos en väärin muista niin c-mallikin oli täysvalkosena varmarina. Tai sitten sekin oli b.
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka...
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
Lohjalta löytyy vieläkin yks teipattu b-vectra.. ei varmaan kauaa enään..?
Calibra C20XE + Saab 9-5 2.3t Vector Wagon
ex: Astra F X20XEV GSi Caravan
ex: Saab 9-3 2.0t
ex: Astra F X20XEV GSi Caravan
ex: Saab 9-3 2.0t
Itse olen kauan sitten 1990-luvun alkupuolella päässyt istumaan siviilimallisen punaisen GT 16V poliisi-A-Vectran takapenkille 3-tiellä aikoinaan. Saattoi olla melko uusi auto tuolloin, tapahtui meinaan 1993 tai 1994. Itse ajoin pysäytettäessä Ford Taunus 2.0 GX Automatic-mallisella autolla... (ei ollut oma).
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Jyväskylässäkin on vielä yksi B-Vectra poliisiautona. Siis teipeillä ja valoilla varustettuna. Jos en ihan väärin muista ni ennen oli toinen samanlainen. Tämän nykyisen takapenkillekkin olen kerran päässyt matkaamaan.. 
"Sculptural Artistry and German Precision"
Opel Vectra C2 1,8 (Z18XER) 2006
Mercedes-Benz E 220D 1996
Mercedes-Benz E 350CDI 4-Matic 2010
+Suzuki GSX750F 1999
Opel Vectra C2 1,8 (Z18XER) 2006
Mercedes-Benz E 220D 1996
Mercedes-Benz E 350CDI 4-Matic 2010
+Suzuki GSX750F 1999
Mulla on ollut omistuksessa vectra -94 GT 16V ex siviiliauto ja väri oli punainen...itse olen päässyt v.1996(mopolla tuli kaahattua) istumaan tumman harmaa (266) 16V GT siviili vectran takapenkille ja 1997 punaisen GSI siviiliastra farkun takapenkille ja samasta syystä kun edellisellä kerralla.ata kirjoitti:Itse olen kauan sitten 1990-luvun alkupuolella päässyt istumaan siviilimallisen punaisen GT 16V poliisi-A-Vectran takapenkille 3-tiellä aikoinaan. Saattoi olla melko uusi auto tuolloin, tapahtui meinaan 1993 tai 1994. Itse ajoin pysäytettäessä Ford Taunus 2.0 GX Automatic-mallisella autolla... (ei ollut oma).
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
- 2slow4motion
- 'Diplomat'

- Viesti:
Liikkuvalla poliisilla valkoinen b veccu farkku. nek-???
Opel Calibra 4x4 turbo vm. 95
Opel vectra GT vm.90
2Slow4Motion
Opel vectra GT vm.90
2Slow4Motion