Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
En muista joko mainitsin. Nokialla oli semmonen myrkynvihreä a-vectra. Ei synnyttäny kateutta.
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka...
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
Mä taisin kans bongata tuon yksi päivä.. En kauhea tarkasti ehtinyt katsomaan ja pimeä oli jo, mutta ainakin joku vaalea b veccu se oli teippauksillajami83 kirjoitti:Valkonen B-Vectra parolantiellä H-linnassa eilen noin klo.14 aikoihin, oli korisarjaa ja mustat teippaukset? kyljissä. Nätti peli oli.
Tuli taas äsken vastaan tää vekku mutta se auto on kylläkin hopea, tiedä sitten onko mun silmissä vaiko muistissa vikaa kun olin aamulla varma et näin eilen valkosen..maritus kirjoitti:Mä taisin kans bongata tuon yksi päivä.. En kauhea tarkasti ehtinyt katsomaan ja pimeä oli jo, mutta ainakin joku vaalea b veccu se oli teippauksillajami83 kirjoitti:Valkonen B-Vectra parolantiellä H-linnassa eilen noin klo.14 aikoihin, oli korisarjaa ja mustat teippaukset? kyljissä. Nätti peli oli.
Joo hopeiselta se kyllä musta kans näytti enemmän 
Se musta näytti hopeiselta kans enemmän kyllä joomaritus kirjoitti:Joo hopeiselta se kyllä musta kans näytti enemmän
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka...
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
-
Simo
- 'Diplomat'

- Viesti:
Käyttökuntoinen punainen C Kadetti käänty päivällä tuohon konalan uuden k-kaupan suuntaan. Taisi joku vanhempi herra sillä ajella, jos oikein näin 
B Ascona '80 ja E Rekord '83
Musta vauxhallin & Steinmetzin merkeillä ja tuplaputkilla varustettu c-vekkuli keljon citymarketin parkkiksella. oli aika :p~
Kuka myöntää olleensa ?
Kuka myöntää olleensa ?
viitasaaren keskustassa bongattu aamusta vihreä b-vectra ISOLLA röörillä varustettuna
lisäksi hirveskankaalta vähän jyväskylään päin vastaan tuli uus opc vectra, maistuis
lisäksi hirveskankaalta vähän jyväskylään päin vastaan tuli uus opc vectra, maistuis
Opel Insignia 1.6T Sports Tourer -14
Ex. Opel Astra 1.4T Sports Tourer -11
Ex. Opel Vectra C z18xer -06
Ex. Opel Omega 2.6 -02
Ex.Opel Omega 2.2 -02
Ex:Opel Astra x16xel -95
Ex: Opel Vectra c20ne -94
nusnus-JPA- kirjoitti:Se musta näytti hopeiselta kans enemmän kyllä joomaritus kirjoitti:Joo hopeiselta se kyllä musta kans näytti enemmän
Punaruskea tai joku sen tapanen väri Manta GSi:ssä, joka ajeli mun edellä la-iltana klo 19 jälkeen Et.Viertotieltä Torikadun kautta Hämeenaukiolle ja Hämeenkadulle.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Eilen Järvenpäässä pyöri melko keskeneräisen näkönen A-Omega ja sitten b-vectra jossa oli aivan helvetin ruma lintulauta 
Astra G 2.0 Sport
Seat Exeo ST TDI Sport
Ex Vectrat A/B/C
Seat Exeo ST TDI Sport
Ex Vectrat A/B/C
Lauantaina ajeli muhoksella vastaan punainen a-vectra xenoneilla.
*Ascona -84*
*Ascona -77*
*Ascona -77*
Eilen illalla laitettu tumma b omega sedan uikilla ja bertone astra abc:llä.. Tänään lievästi laitettu harmaa b omega sedan Palokunnankadulla.
erittäin kliini valkoinen a-omppu parkissa vaajakosken wellamon pihassa. treenamassa oli kaveri jolla oli joku katsastuspaita päällään ja kädet kyynärpäitä myöten öljyssä, 1+1=2?
ja laiteltu b-omppu muuten vaan vaajakoskella
Opel Insignia 1.6T Sports Tourer -14
Ex. Opel Astra 1.4T Sports Tourer -11
Ex. Opel Vectra C z18xer -06
Ex. Opel Omega 2.6 -02
Ex.Opel Omega 2.2 -02
Ex:Opel Astra x16xel -95
Ex: Opel Vectra c20ne -94
Jani_88 kirjoitti:erittäin kliini valkoinen a-omppu parkissa vaajakosken wellamon pihassa. treenamassa oli kaveri jolla oli joku katsastuspaita päällään ja kädet kyynärpäitä myöten öljyssä, 1+1=2?![]()
minäkin olen bongannut tuon ompun pari kertaa wellamon pihasta, mutta en oo kyllä tajunnu kuka sillä ajaa. ei oo salilla näkyny öljysiä kavereita
Jumper
406
Cbr 600
406
Cbr 600