Opel Frontera

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
valtone2
'Agila'

Viesti Kirjoittaja valtone2 »

Olen hankkimassa itselleni tollasta fronteraa 2.4 i koneella tai 2.3 diesel onko jollain kokemuksia kyseisetä autosta.
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

Itse autohan perustuu Isuzun maasturiin, mutta moottorit ovat Opelin omia, samoja kuin esimerkiksi Omegassa, nuo mainitutkin ovat perinteisiä Opel CIH-moottoreita, 2.4i on C24NE ja 2.3TD on 23DTR.
Veeksi
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Veeksi »

joskus kyseisestä mallista oon arvosteluja lukenut (ei kotimaisia, muistaakseni saksalaisia) ja niissä ainakin haukuttiin vanhemmat fronterat jotka oli rakennettu briteissä ihan romuiks ja todella huonolaatuisiksi. siinä muistaakseni ihmeteltiin kuinka samat moottorit oli aivan pommeja kun ne oli britanniassa koottu verrattuna muualla koottuihin (muistaakseni mm. öljyä puski ulos joka raosta). itse ainakin siis selvittelisin onko vuosimallien kanssa ollut koviakin laadullisia eroja. äkkiä säästää ne tonnit mitkä vähän uudemmasta joutu maksamaan, jos se on merkittävästi laadukkaampi.
Kuva
Nyt:BMW E93 335i M-Sport '07 (440hv/600nm)
Ennen: BMW E46 330i M-Sport II, Opel GT B, BMW E60 530da, Opel Corsa D CDTi, Opel Astra F 1.8i, Nissan Sunny 1.3, Opel Kadett B 1.1
Vastaa Viestiin