Vectra c2 valoja keulalle, muttei orkkiksia? pari kuvaa s.3
Re: Vectra c2 valoja keulalle, muttei orkkiksia...???
No kun katsoin kuvia niin en kyllä missään nähnyt noita sinisiä lamppuja et eiks no enkelin silmät just ole ne parkit et pitäis enään mitään eri lamppuja olla... mut vaihda mieluummin just noi siniset valot sinne rinkuloihin!
Siis joo noi rinkulat on ne parkit, eli siel ei oo muita parkkeja erikseen. Mutta toi sininen poltin on se vanhan umpion parkkipolttimo (piti vaan näyttää minkä näkönen on, ja toi ei siis ole se minipoltin)hudu79 kirjoitti:Olin siinä uskossa, että rinkulat = parkit![]()
Olinko siis väärässä?Eli onko parkit viel erikseen, esim. pitkien kanssa samassa?
kysytään tähän samaa topikkiin että saatteko te muut pelkät parkit päälle auton ollessa käynnissä? Mulla syttyy automaattisesti valot kun starttaa auton. Eli jos haluan edustaa
tuolla parkkiksella rinkuloilla niin auton pitää olla sammuksissa. Onko muilla näin?
Ok!mikk3 kirjoitti:Siis joo noi rinkulat on ne parkit, eli siel ei oo muita parkkeja erikseen. Mutta toi sininen poltin on se vanhan umpion parkkipolttimo (piti vaan näyttää minkä näkönen on, ja toi ei siis ole se minipoltin)hudu79 kirjoitti:Olin siinä uskossa, että rinkulat = parkit![]()
Olinko siis väärässä?Eli onko parkit viel erikseen, esim. pitkien kanssa samassa?
Kyllä mullakin syttyy valot automaattisesti, ja parkit saa päälle kun laittaa valokatkaisijan keskiasentoon.
Nii mutta sammuuko muut valot silloin? mulla ei sammu, vaan palaa ihan normaalisti. Jotain pielessä?hudu79 kirjoitti:Ok!
Kyllä mullakin syttyy valot automaattisesti, ja parkit saa päälle kun laittaa valokatkaisijan keskiasentoon.
Siis kyllä mulla menee automaattisesti päälle mut kun kääntää keski asentoon niin sit menee parkeille! et kait sul sit on jotain vikaa siellä!mikk3 kirjoitti:Nii mutta sammuuko muut valot silloin? mulla ei sammu, vaan palaa ihan normaalisti. Jotain pielessä?hudu79 kirjoitti:Ok!
Ei valoja näy, ei kuulu... soittelin tuonne tänään ja kertoivat et kuukaus saattais viel mennä noitten saapumiseen
Löytyipäs Saksalaiselta ebay-kauppiaalta samanmoiset tuikut...http://global.ebay.com/SCHEINWERFER_ANG ... 33979/item
Onkohan kukaan tehnyt ostoksia ko. putiikista ?? Jos, niin mimmosia kokemuksia on tuotteista ja toimitusnopeudesta yms. ? Sivuille annetun palautteen perusteella vaikuttaisi ainakin luotettavalta.
Vähän himottais siirtää tilaus tuonne, jos vaikka sais vähän nopeemmin tuolta
Löytyipäs Saksalaiselta ebay-kauppiaalta samanmoiset tuikut...http://global.ebay.com/SCHEINWERFER_ANG ... 33979/item
Onkohan kukaan tehnyt ostoksia ko. putiikista ?? Jos, niin mimmosia kokemuksia on tuotteista ja toimitusnopeudesta yms. ? Sivuille annetun palautteen perusteella vaikuttaisi ainakin luotettavalta.
Vähän himottais siirtää tilaus tuonne, jos vaikka sais vähän nopeemmin tuolta
No ohhoh, johan niillä kestää =/ Uskoisin kyllä että jos liike myy ebay:ssä tavaraa niin on varmasti luotettava 
^^ Ja yleensä, jos tilatun tuotteen toimitus viivästyy kuukaudella, niin siitä olisi syytä informoida asiakasta...
Itsekkin työskentelen myyjänä ja ainakin meillä asiakasta informoidaan mikäli tilattua tavaraa ei pystytä toimittamaan aiemmin sovitulla tavalla / ajankohtaan.
Itsekkin työskentelen myyjänä ja ainakin meillä asiakasta informoidaan mikäli tilattua tavaraa ei pystytä toimittamaan aiemmin sovitulla tavalla / ajankohtaan.
Uusi tilaus valoista tehty... tällä kertaa Ebay:stä. Katsotaan josko nyt tulis vähän nopeemmin, ainakin lupailivat että toimitus tulisi perille 3-5 päivässä.

Nonniin... tänään valot nyt saapuivat
Tunti sitten vasta pääsin pakettia repimään täpinöissäni auki, vain huomatakseni että kirkaspohjaisethan sieltä tuli
Valmistauduin laittamaan rekkulaa asiasta saksaan, ja päätin katsoa kuvia ja tietoja vielä kerran... no, ovat toimittaneet sitä mitä tilasinkin, eli olin huolimattomasti kattonu tilatessani.
Tilasin valot kuvan mukaan, jossa näyttivät mustapohjaisilta, nyt tarkemmin tihrustaessa kuvasta löytää heijastuksia, jotka paljastavat pohjan kromiseksi. Osittain siis ihan oma moka, mutta toisaalta myyjällä tosi harhaanjohtava kuva !
Hitto, että ottaa päähän !
Tunti sitten vasta pääsin pakettia repimään täpinöissäni auki, vain huomatakseni että kirkaspohjaisethan sieltä tuli
Valmistauduin laittamaan rekkulaa asiasta saksaan, ja päätin katsoa kuvia ja tietoja vielä kerran... no, ovat toimittaneet sitä mitä tilasinkin, eli olin huolimattomasti kattonu tilatessani.
Hitto, että ottaa päähän !
ohjelmaversiosta kiinni tech-kakkosella muutettavissa.G.T.S kirjoitti:Siis kyllä mulla menee automaattisesti päälle mut kun kääntää keski asentoon niin sit menee parkeille! et kait sul sit on jotain vikaa siellä!mikk3 kirjoitti:Nii mutta sammuuko muut valot silloin? mulla ei sammu, vaan palaa ihan normaalisti. Jotain pielessä?hudu79 kirjoitti:Ok!
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
Ootko mikk3 muuten saanu niitä rinkuloiden polttimoita vaihdettua ?? Näissä C2-valoissa näyttäis olevan melkosen v-mäisesti nuo! Hiton syvällä varsinkin nuo lähivalon rinkulan polttimot.
Jotain positiivista... pakettiin oli lyöty mukaan 2 paria H7-polttimoita ja kromin väriset vilkkupolttimot !
Rinkuloihin ei varapolttimoita löytyny.
Ja jos ketään kiinnostaa, niin Depo näyttäis olevan näitten valmistaja.
Edittiä: rinkuloihin löytyi kuin löytyikin neljä varapolttimoa.
Jotain positiivista... pakettiin oli lyöty mukaan 2 paria H7-polttimoita ja kromin väriset vilkkupolttimot !
Edittiä: rinkuloihin löytyi kuin löytyikin neljä varapolttimoa.
Nätit on umpiot. Kait laitat xenonit noihin lyhkäsiinhudu79 kirjoitti:Ootko mikk3 muuten saanu niitä rinkuloiden polttimoita vaihdettua ?? Näissä C2-valoissa näyttäis olevan melkosen v-mäisesti nuo! Hiton syvällä varsinkin nuo lähivalon rinkulan polttimot.
Jotain positiivista... pakettiin oli lyöty mukaan 2 paria H7-polttimoita ja kromin väriset vilkkupolttimot !![]()
Skoda Octavia TDI
Alkuun tulee ihan halogeenit... laitan nuo paketissa tulleet Dectanen "ultra mega xenon white extracool..." -polttimot.ap85 kirjoitti:
Nätit on umpiot. Kait laitat xenonit noihin lyhkäsiin
Xenonit kyllä himottais laittaa, täytynee ne hankkia sopivan tarjouksen osuessa kohdalle
Katotaan nyt rupeenko vielä asentamaan näitä vai odottelenko ensin vastausta myyjältä josko heille tulis niitä tummapohjasia ja jos onnistuttais vielä vaihdon tekemään. ...tai sitten asentelen ja vaihdan joskus tummiin, jos siltä tuntuu