Vectra A. myyty,voi poistaa
Re: Vectra A *9x16*
Aika härskiltä näyttää nuo vanteet veccun alla
Mahtaa tehdä edessä tiukkaa tuolla 70/50 alustalla.
2x Dodge + 1 Chevrolet work truck
Hyvältähän toi näyttää varsinkin kun saat keulan alas varsinkin kun oot oikeet valotkin saanut 
Pitää laittaa välikumeja jos liikaa laskee. En kuitenkaa luota noihin kiinteisiin alustoihin joten eiköhän ne mahdu pyörimään. Eipä nuo muutenkaa edestä helpolla mee vaikka et25. No annetaan lekaa kaarilleErzki kirjoitti:Aika härskiltä näyttää nuo vanteet veccun allaMahtaa tehdä edessä tiukkaa tuolla 70/50 alustalla.
Hyvältähän tuo näyttää jo. 
Maasturi 
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut
Powered by BMW
Museoinnilta pelastetut
Onhan se, vielä
enskesänä ei onneksi enää. Ostakaapa joku nuo etuvalot pois niin saa vaihtaa takasi a2 lamput. halvalla lähtee 
Eipä ole alustasta kuulunut, jos joku jyväskyläläinen lukee niin onko autovaruste enää pystyssä??
2000-listat sain hommattua, kiitokset TobyR vain
alkais nuo lumet sulamaan niin sais alkaa noita vanteita sovittelee alle.
Mulla kesti autovarusteesta 3 kuukautta alustan tulo ja lähettivät viellä väärät takaiskaritkin. vaihtoon meni puolivuotta ja parikymmentä puhelua 
Manta-B-83
Mulla ei taas autovarusteen kans ollu mitää ongelmia..
Bmw e61 msport
Museoinnilta pelastetut
Powered by BMW
Museoinnilta pelastetut
no ku laitoin sähköpostia niin tuli heti vastaus ja muutenkin oli tosi asiallista tekstiä. kun sitte tilasin ja nyt kyselin viikko sitte niin ei mitään vastausta. meinaa vähä kyrpii ku 3viikosta puhuttii nii 5menny ... mut onneks niitä saa muualtaki jos ei ala tulemaan
Viimeinkin vihreää valoa alustan suhteen, kuulemma pitäisi parin viikon sisällä tulla jopa mulle. Kaiken lisäks viel halvempi setti ku ei saanu sitä mitä halusin... Tänään meni sit uudet etuvilkut ja sivuvilkut sävytettäväks. Saa vaihtaa vakiovalot tilalle ja enkelit varastoo odottaa tuningaikojen uutta huimaa nousua
Kiitokset vaa HS Tuningille
Eiköhän tää kesällä jo oo valmis
Kaddu87 kirjoitti:Viimeinkin vihreää valoa alustan suhteen, kuulemma pitäisi parin viikon sisällä tulla jopa mulle. Kaiken lisäks viel halvempi setti ku ei saanu sitä mitä halusin... Tänään meni sit uudet etuvilkut ja sivuvilkut sävytettäväks. Saa vaihtaa vakiovalot tilalle ja enkelit varastoo odottaa tuningaikojen uutta huimaa nousuaKiitokset vaa HS Tuningille
![]()
Eiköhän tää kesällä jo oo valmis
Paljo piät hintaa enkeleillä?
Re: Vectra A
Oujee nyt on uus alusta autossa ja laski kohtuu kivasti. raapii talvikumitki kiinni,johtuu varmasti myös kulmista
meni kohtuullisesti puoli 1 yöllä että auto valmis, kiva pihalla rapata. Onneks oli hyvää seuraa
kuvia otan ku pääsen töistä tänään. Nyt on motivaatio taas huipussaan 
Re: Vectra A
mittaa jonkuajanpäästä uudestaa se navasta kaareen mitta.
eihän mulla ollu ku 2,5cm matalampi toi oma
tosin ei ajo-ominaisuuksia vai mitä ne oli
no joo ei se sunkaa enää maasturi oo
eihän mulla ollu ku 2,5cm matalampi toi oma
no joo ei se sunkaa enää maasturi oo
Bmw e61 msport
Museoinnilta pelastetut