Nyplytys

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
4x4
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja 4x4 »

Joo oli tossa mulla vactrassa ovela vika. Auto nyki aina silloin tällöin kiihdyttäessä ja ihmettelin ja tutkin jotta mikähän vika mahtais olla. Ja vika sen kuin paheni ja sitten se jätti lopulta tielle ja sit ei muutakuin hinuri paikalle. Kun sitten seuraavana päivänä soitin merkki liikkeeseen jonne hinaus auto oli vienyt vectrani edellis iltana. Sieltä kerrottiin joo siitä on mennyt ohjausyksikkö. Mutta tuota en niellyt ja kävin autoni hinaamassa itse pois merkki liikkeestä (kyllä muuten muut opel asiakkaat katselivat jotta hitto jannu hinaa merkki liikkeestä autonsa pois toiminta kunnottomana). Kaikkien erinäisten vaiheiden jälkeen auto käynnistyi aivan jotta ei ollut sen kummempia tehty olin ihmeissäni ja hymyilin. Mutta kun olin ajanut taas vahän aikaa autosimahti jälleen. Ja vahingossa löysin vian joka oli eriskummallinen.

Kuva

Eli piuhat jotka menee ruisku suuttimille niin olivat hankautuneet rikki jokaisen suuttimen kohdalta. Kun tuon vian korjasin niin auto on toiminut loistavasti nyplytys hävis. ps: korjauksesta on muutan jo viikko ja noin 1000km aikaa.
Kuva
Irmscher
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Irmscher »

Joo kyllä ne liikkeessä osaa ottaa rahat pois...kävin itse kyselemässä tosta vectran nykimisestä ja huoltomies sanoi ennenkuin oli autoa nähnykkään, että ilmamäärämittari ekaks vaihtoon(850e) ja jos ei auta niin joutokäynninsäädin(350e). Kysyin että voisko testata uudella ilmamäärämittarilla että auttaako, etten turhaan osta sitä. Ei kuulema käy!!! Ihme touhua...ite oon sähköalalla töissä ja jos meen asiakkaalle sanoon (esim.sähkömoottori ei pyöri) että uus moottori vaikka olisi vain kaapeli poikki ja sulakkeet palanu, niin voin sanoa ettei tarvitsisi toista kertaa samalta asiakkaalta tilausta odottaa...Ja merkkiliikkeessä ollaan niin v*itun ylimielisiä(ainakin nää myyjät jotka ei välttämättä tiiä autoista yhtään mitään) että ihan v*ituttaa käydä siellä jos tarvii...
Vastaa Viestiin