hudu79 kirjoitti:Aikas ruman värinen C-Ascona Tammiston liittymän valoihin hyytyneenä... Tukki pahasti kaistan. Oli siis pohjoisesta tulossa
ata kirjoitti:Jaetaan vanha Mitä bongasit tänään liikenteessä?-ketju useampaan osaan. Tähän ketjuun kerätään pelkkien mielenkiintoisten Opeleiden bongauksia.
Mitä mielenkiintosta siinä oli, oisit menny jeesaa...
_Jape_ kirjoitti:hmm ois tuo taas myynnissä pitkäst aikaa http://www.nettiauto.com/opel/ascona/2429460
ihan mielenkiintonen mut ekaks sais kyllä mielestäni vaihtaa orkkis maskin ja valot! noi ihan kauheet
asco on hieno
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka... www.samatsukat.fi
ihan siistin näkönen punanen a vectra tuli eile tos puol 2 aikaa prisman valoissa vastaan, kuskin kaa tuijotettii toisiamme mut en kyl ite tunnistanu...
joo tartti ajaa aika lähelle ennenku vasta tajus et mitähittoo sieltä on vastaan tulossa.. mut jos vetoauto laukee tielle ja sitä on kyydissä toimiva auto ni sinällään aika hyvä idea.. nelostie oli muuten kyseessä.
Valkoinen korisarjallinen Calibra kelas ohitse Kehä kolmosella tänään alkuillasta. Tikkurilan suuntaan se muistaakseni lähti. Ettei vaan olis jo Tiksin munkkia alettu kiertämään.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
uusi opel vectra metallihohto sininen lahdessa abc:n valoista lähdettiin kilpailemaan..kiva kun lähdit tuota sinivalkoista autoa karkuun..ei saatu "pahasti puhuttelua" mutta onneks selvisin ilman sakkoa..mahtoiko olla foorumilainen ? kilpeä en nähnyt oli lumenpeitossa..
|Cc Lahti member|
astra f farmari vm.95 (projekti)
Nalen kirjoitti:Valkoinen korisarjallinen Calibra kelas ohitse Kehä kolmosella tänään alkuillasta. Tikkurilan suuntaan se muistaakseni lähti. Ettei vaan olis jo Tiksin munkkia alettu kiertämään.
Tuo muuten taisin olla minä
Muistelisin ajaneeni siinä alkuillasta Kehä III:sta itäänpäin ja painelleeni ohi samanlaisesta F Astrasta mikä sinulla on tuossa kuvassa (piti katsos mennä nopee ohi, ettei vaan huomaa kuinka raatokunnossa tuo 'libra tällä hetkellä on ). Itse asiassa ei ees tullu mentyä Tiksin munkkia rundailemaan (ei edes ole tapana) vaan oli kiire kotiin, ettei repsikan penkillä olleet kaksi Sandelsin pinttiä olis lämmenny
Tummansinisen (?) a-mallisen V6 Vectran Ketolanperälle päin mentäessä. Rekkari alkoi osuvasti OCF-, mutten voinut olla ihmettelemättä mikä helvetin siipiviritys siihen oli keksitty tuupata Takakontissa keskellä luki vectra b-mallisen kirjaimilla.. Jonku täältä?
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
Nalen kirjoitti:Valkoinen korisarjallinen Calibra kelas ohitse Kehä kolmosella tänään alkuillasta. Tikkurilan suuntaan se muistaakseni lähti. Ettei vaan olis jo Tiksin munkkia alettu kiertämään.
Tuo muuten taisin olla minä
Muistelisin ajaneeni siinä alkuillasta Kehä III:sta itäänpäin ja painelleeni ohi samanlaisesta F Astrasta mikä sinulla on tuossa kuvassa (piti katsos mennä nopee ohi, ettei vaan huomaa kuinka raatokunnossa tuo 'libra tällä hetkellä on ). Itse asiassa ei ees tullu mentyä Tiksin munkkia rundailemaan (ei edes ole tapana) vaan oli kiire kotiin, ettei repsikan penkillä olleet kaksi Sandelsin pinttiä olis lämmenny
Juuri näin. Tosiaan, näytti vähän "romulta" Calibras ku ohitse tulit. En olettanut olevan sen siis kenenkään huolellisen klubilaisen. Ehkä vain tuo valkoinen väri ei sovellu näille etelä-Suomen kurakeleille.
Jos oikein näin, tänään iltapäivällä Pohjois-Helsingin Auton pihalla Herttoniemessä oli hopeinen V6 Vectra. Ainakin siinä oli sportin tuplaulostulo. Tai sitten vaan joku yrittään hämätä...
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Nalen kirjoitti:Jos oikein näin, tänään iltapäivällä Pohjois-Helsingin Auton pihalla Herttoniemessä oli hopeinen V6 Vectra. Ainakin siinä oli sportin tuplaulostulo. Tai sitten vaan joku yrittään hämätä...
Näit ihan oikein, se on jonkun työntekijän auto kun oon sen useasti nähnyt kun siihen töihin oon mennyt!