Niin piti tästä vielä kirjoittaa kun luin ko. aiheesta valokuvaajan oman kertomuksen. Kuvat on otettu tv-kuvauksissa joissa tämä valokuvaaja ei ole ohjannut missejä mitenkään vaan lähinnä ottanut kuvia tv-kuvaajien selän takaa. Hän oli ottanut paljon kuvia joista lehdistö oli itse valinnut nämä julkaistut kuvat. Kuulemma lähes jokaisesta missiehdokkaasta olisi ollut monellakin tavalla huomattavasti parempia kuvia, mutta iltapäivälehtien toimittajat on mitä on; ihan selvästi tarkoituksella valinneet kuvat joilla saadaan aikaan "skandaali" tai ainakin paljon keskustelua.
^Juu tuota ihmeteltiin koulussa yhden kanssa joka on valokuvajaa.. Hän sanoi, ettei hän edes kehtaisi julkaista tuollaisia kuvia. Tuo kyllä selittää paljon, että lehdistö itse valinnut kuvat. Koska joitain toisia kuvia mitä katsoin niin näyttivät paljon paremmilta.
Joo, ja sitä minä ihmetellen että miten tuommoset kuvat voi olla eroottisia
Tämä on eroottista
Vitun kuvan koko rajoitukset perkele. Pitääkö tässä lahjottaa kohta foorumille tonni perkele että saavat tuon koko rajoituksen isommaksi, tai muokattua kuvalle automaattisen skaalauksen jonkun firman avulla, perkele.
Niin piti tästä vielä kirjoittaa kun luin ko. aiheesta valokuvaajan oman kertomuksen. Kuvat on otettu tv-kuvauksissa joissa tämä valokuvaaja ei ole ohjannut missejä mitenkään vaan lähinnä ottanut kuvia tv-kuvaajien selän takaa. Hän oli ottanut paljon kuvia joista lehdistö oli itse valinnut nämä julkaistut kuvat. Kuulemma lähes jokaisesta missiehdokkaasta olisi ollut monellakin tavalla huomattavasti parempia kuvia, mutta iltapäivälehtien toimittajat on mitä on; ihan selvästi tarkoituksella valinneet kuvat joilla saadaan aikaan "skandaali" tai ainakin paljon keskustelua.
Mä luin myös Hanssin oman kertoman- julkkiksetnetin foorumilta Sano nyt vielä että sieltä säkin luit.
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle